A magam részéről négy napvan is bízok. Szerda aztán héfő vagy kedd és ettől függetlenül a csütürtöki H.ring vagy rá egy hétre a következő H.ring. Valamikor csak jó lesz az idő, mert ez a május úgy gázolt át rajtam, hogy a saját születésnapomat is csak a facebookról tudtam meg délutánra...
Ha mégsem süt ki akkor fogom a fater quadját és áthajtok Somogybabodra ha már úgyis itt van a szomszédban és széjjel csapom a sarat!
Ha netán a Bandi nem tudja elintézni a száraz aszfaltot a kellemes 20 fokról már nem is beszélve, akkor esetleg egy hétfő vagy kedd a rákövetkező héten!?
ok rendben!de mint irtam neked a kompresszió hiánya az hiba volt nem kétséges!mérve lett és a jó öreg japánok meg is mondták ha bizony 13.5 alatt van akkor javitásra szorul a gép!ezen nincs mit tovább tárgyalni!a probléma ki lett deritve ez teljesen 1értelmü!igy az is kiderült hogy a hajtókar csapágyak is cserések amik fékpadon viszont nem derültek volna ki!összehasonlításképp ott volt a másik ugyanolyan motor ami úgy ment ahogy annak menni kell!abban volt is annyi kompresszió amennyinek lenni kell!és csupán csak annyit szerettem volna itt megtudni hogy volt e már valakinek gyürücserével tapasztalata!mennyi idö után kopott be!semmi mást nem akartam megtudni!de a sok jó tanácsot neked és mindenki másnak is köszönök!igy már érted?
Hali!
Nem volt vészes,csaka harmadik 25 percre félszáraz volt a pálya mire lehetett volna menni elesett egy srác és piros zászló lett belőle.Mire visszamehettünk vagy 3 kör volt még.Az első 25-ön nem tudtam mérni mert későn érkeztem egy kicsit és lemaradtam vagy 2 körről de az viszonylag jó volt egy párszor már leért a csizma előtte még a gixerről sosem.A márodik 25-ben le engedtették velem a nyomást és kurva bizonytalan lett a motor,nem is mertem menni úgy voltak 2.30 körüli körök.Minden kanyarban egy tizessel lassabb voltam mint az előző körben.Van mit fejlődni de ez még a második próbállkozásom volt.
Ha úgy vesszük, Rossi másképp "pályázik". Időnként felül egy nehezen motorozható motorra, átalakíttatja a mérnökökkel és jó esetben eredményt is produkál vele. Csak ő cserébe megtarthatja az aprót is...
Van abban is valami, amit Revenger írt a 10 cseremotor okozta megnyugtató érzéséről, de oda egy pár csere test sem ártana.. Ilyen megközelítésben inkább keresnék valami 'régi' típust, ami lehet, hogy nem képes az 1000-es pályacsúcsra. Brian igaz, hogy full verseny, de 400-as ZXR-el ment 2:05-öt. Ennyit egy 600-750 is egész biztos tud, és, ha oda van verve, még TK esetén is fele-harmada egy R1-nek a maximum kár, a maradék cucc meg tartalék alkatrész a következő példányhoz. Amikor már az ember kinövi a problémáit, már csak a motorra van mit fogni, akkor meg átül az 1000-esre.
Egy "hulladékon" inkább sikerélmény jobban menni egy kurrens gép lovasánál, mint fordítva.
Abszolút egyetértek, sosem fognám a motorra a saját hibáimat!
Én elsősorban jól akarom érezni magam, de azért nem fizetnék és nem is fogok, hogy ugyanazt ismételjem. Tavaly 2.18.005 volt a legjobb időm a P.ringen és idén a 2.15-öt tűztem ki (2.17.550 volt az első napon). Fejlődni akarok, de bosszankodni nem ha mégsem sikerül, ezért is a szolid célok. A H.ringen megy a 2.10, amit viszonylag hamar elértem. Ha ott meg lesz egyszer néhány év múlva a 05, a pancsin meg a 10, akkor boldog leszek és azt fogom mondani, hogy eddig szerettem volna köridőben fejlődni. Inkább vonz az, hogy kipróbáljak másik pályákat is! SK. Ring biztosan lesz jövöre, remélem már a tavasszal és Brno-ba is el akarok jutni. Meg egyszer belóbálni egy víztoronyt... Na leléptem aludni, mert az álmok már itt vannak!
Elszántság kérdése az egész. Jó előre el kell dönteni, hogy mi a célod a pályázással. Ha csak térdelni akarsz meg jól érezni magad ahhoz nem kell 1:55-öt menni de még csak 00-át sem. Szépen fokozatosan lemész 2:10 körülre és onnan meg ami jön. De bizony ha komoly céljaid vannak akkor próbálkozni kell keményen. És vigyázni, hogy ne szedj össze rossz beidegződést. Mert abból kigyógyulni nagyon nehéz. Sokan mondják, hogy nem tudnak gyorsulni holott valójában nem is akarnak. Kimennek és ugyan azt a szart csinálják újra meg újra. Ha nincs komoly futóműproblémád (féktávon lekoppan az eleje vagy olyan mint a hintaló) akkor kár piszkálni a motort. Nyilván a karbantartást nem elhanyagolni sőt. De ha a Talma 1:55-öt megy a gyári futóműves CBR 1000RR-el akkor 2:10-nél nálunk sem a motor a szűk keresztmetszet.
De a csúszókuplung egy nagyon jó dolog. Az baromira megérte.
Min. két éve volt eladó!
Egyébként ma dumáltam (ilyen napom volt...) a Nagy-I.-val (pár éve, talán 2005-ben megnyerte a Gixxer Kupát 600-ban) és ő is azon a véleményen volt, hogy minél jobb gumival minél többet menni a pályán!
Ennyi a titok, a többi csak hab a tortán vagy az önbizalomhoz kell vagy ha nagyon az elejébe vágysz a mezőnynek, de akkor már pontosan fogod tudni, hogy nálad mi a szűk keresztmetszet.
Ha jól számolom, akkor a tuning értéke elkerülte az alapmotor árát, szóval lassan leállok! Esetleg még egy kis teleszkópvarázslat ha már úgyis olajat kell benne cserélni, de aztán tényleg vége!
A lényeg, hogy működik, de majd szerdán kiderül! Most "csak" 240-nél vissza három, kuplung ki majd rögtön kettőbe és a motor stabil maradt!
EZ TETSZETT!
Ha mégsem süt ki akkor fogom a fater quadját és áthajtok Somogybabodra ha már úgyis itt van a szomszédban és széjjel csapom a sarat!