Sziasztok!
Érdeklődnék a yamaha R1 iránt hogy a 2005 évjárat-nak van-e valami gyári hibája vagy valamire kell-e figyelni? Esetleg olyan 187 cm-es emberkének mennyire lehet kényelmetlen? Mennyit szoktatok fizetni utána? Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv.: Ádám
Szia! Engem érdekelne!Lehet megvenném tőled az egész cumót!A gumiról küldhetnél fotót a kakuk24@citromail.hu-ra illetve a kuplung is érdekelne h jó állapotú e! Vagy hogy honnan maradt neked a cumó, illetve milyen évjáratból maradt? Köszi előre is! Ui: fizu után el is ugrok érter ha sikerül megegyeznünk!Motoros üdvözlettel KL illetve érdekelne milyen a TL1000 az R1 után?
Köszönöm szépen gyors, és tartalmas válaszodat, valami ilyesmire gondoltam .
Még lenne kérdésem mennyire eladhatóak ezek a gépek? Tapasztalatom szerint bármiféle jármüvet most eladni szinte lehetetlen.... Ugyan is arra gondolok hogy kinéztem már több gépet is de kb 2-3 hét múlva tudom csak megnézni őket illetve elhozni is, hogy milyen gyorsan eladhatóak, vagy válság van és senki nem vesz "luxus" cikket
Üdv
Fogyasztás: Én már kétszer kitankoltam. Ha az út szélén látsz valakit az v Béla a kollégám v én. Hetente egyszer kitankolok vagy elfelejtkezem róla v nem jelez a vissza jelzőm csak fel villan.
Egyébként ha óvatosan közlekedem vele 5,2 mértem viszont ha húzod neki a 9Litert lazán lenyeli!Tipushiba a generátoron kívül a 2. sebességi fokozat szokott meghibásodni, illetve a 2000 es évjáratoknál az 1. henger dugatyúja megszorul. Fúrni szinte lehetetlen mert a hüvely annyira vékony falú hogy nem tudod kiütni, v fúratni. De egyébként nem jellemző rájuk. Szép, erős és megbízható motor, amit még tudnod kell róla: kényelmetlen, 60 percnál tovább nem könnyű rajta maradni. De ez egyéntől függ. Ha megveszed úgysem fogsz róla leszállni egy pár napig! Kuplungot nézd meg csúszik e! És h nem szitál a kormány! V hogy ne menjen két nyomon a jármű, mivel ez csak nem lovaskocsi! Jó vásárlást!Üdv: Laci
Szia! Érdekelne mindenképp de a munkahelyemen nem tudok faceebook elérhetőségre írni! Mert sajna 18-tól 6-ig dolgoznom kell. De reggel otthonról írok akkor! Köszi
Üdvözlet minden szabad lelkú motoros cimborának :)
Nekem tavasszal lesz esedékes a szervizelés.
Olajcsere mellett én lecseréltetem a fék és a hűtőfolyadékot is.
Eldöntöttem, hogy minden Motul lesz.
Engem az érdekelne, hogy olajból elég a 3 liter, vagy kell a 4l?
(Elvileg 3,1l kell bele).
A Motul oldalán baba kereső van.
2005-ös R1-re rákeresve ez az eredmény:
Sziasztok!
Motor vásárlása előtt állok, de ami biztos hogy r1 lesz. Sajnos csak 1998-2002-ig jöhet szóba mivel azok vannak számomra elfogadható árban. Érdeklődnék ezek felől, hogy motor vásárlásnál mire érdemes jobban oda figyelni, mit érdemes alaposan átvizsgálni. Nem az első és nem a második motorom lesz már de jobb tisztában lenni a dolgokkal azért is merészkedtem ide megkérdeni . Esetleg tipushibának mi mondható? Azt olvastam itt a forumon hogy a generátor szokott leégni. Illetve érdekelnének még olyan adatok kiváncsiságból hogy fogyasztása hogy szokott ezeknek alakulni? Mondjuk egy nyugodtabb és a hajszolósabb stilusban.
Esetleg ha valaki tud, valami jó kis gépet eladót, akkor feltétlenül szóljon, mivel biztos vevő lennék rá(természetesen ha az ár és az állapot is megfelel)
Előre is köszönöm a segitséget mindenkitől!
Üdv
Én Motul 5100 10w40-t használok,vannak jobb minőségü olajak,de szerintem ez bőven elég.Szintetikus olaj felesleges szerintem,attól zajosabb a motor ,a váltó is akadozhat és még egy picit csipegetheti is,de ezek csak az én tapasztalataim.Fórumokon utána néztem ott leginkább az ásványi vagy félszintetikust alánlották.
Akitől vettem 195cm magas volt, ő is elfért rajta.
1,5 éve van meg az R1-em, de top-ot még sose néztem rajta.
Ma befigyelt a 299. Gyár áttétel, gyári méretű gumi.
Tavasszal megkapja a 190/55-öt.
Érdeklődnék a yamaha R1 iránt hogy a 2005 évjárat-nak van-e valami gyári hibája vagy valamire kell-e figyelni? Esetleg olyan 187 cm-es emberkének mennyire lehet kényelmetlen? Mennyit szoktatok fizetni utána? Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv.: Ádám
Még lenne kérdésem mennyire eladhatóak ezek a gépek? Tapasztalatom szerint bármiféle jármüvet most eladni szinte lehetetlen.... Ugyan is arra gondolok hogy kinéztem már több gépet is de kb 2-3 hét múlva tudom csak megnézni őket illetve elhozni is, hogy milyen gyorsan eladhatóak, vagy válság van és senki nem vesz "luxus" cikket
Üdv
Egyébként ha óvatosan közlekedem vele 5,2 mértem viszont ha húzod neki a 9Litert lazán lenyeli!Tipushiba a generátoron kívül a 2. sebességi fokozat szokott meghibásodni, illetve a 2000 es évjáratoknál az 1. henger dugatyúja megszorul. Fúrni szinte lehetetlen mert a hüvely annyira vékony falú hogy nem tudod kiütni, v fúratni. De egyébként nem jellemző rájuk. Szép, erős és megbízható motor, amit még tudnod kell róla: kényelmetlen, 60 percnál tovább nem könnyű rajta maradni. De ez egyéntől függ. Ha megveszed úgysem fogsz róla leszállni egy pár napig! Kuplungot nézd meg csúszik e! És h nem szitál a kormány! V hogy ne menjen két nyomon a jármű, mivel ez csak nem lovaskocsi! Jó vásárlást!Üdv: Laci
Üdvözlet minden szabad lelkú motoros cimborának :)
Olaj ügyben tudok segíteni. Adatlapomon vannak elérhetőségek.
Olajcsere mellett én lecseréltetem a fék és a hűtőfolyadékot is.
Eldöntöttem, hogy minden Motul lesz.
Engem az érdekelne, hogy olajból elég a 3 liter, vagy kell a 4l?
(Elvileg 3,1l kell bele).
A Motul oldalán baba kereső van.
2005-ös R1-re rákeresve ez az eredmény:
http://www.motul.hu/index.php?...
Marque YAMAHA
Modèle YZF-R1 1000 (5VY7) (Motorcycles)
Moteur 4-temps
Année 2005 - 2005
Application Recommandation Capacité (litres)
Moteur (4-temps) Best 300V 4T FACTORY LINE 10W-40 3.1
Better 7100 4T 10W-40
Good 5100 4T 10W-40
Boîte d'engrenages Du moteur
Couple final -
Fourche Best FORK OIL FACTORY LINE LIGHT 5W (a) 0.5
Better FORK OIL EXPERT LIGHT 5W
Réfrigérant (50%) Best MOTOCOOL Factory Line 2.5
Better MOTOCOOL EXPERT
Liquide de frein Best RACING BRAKE FLUID 600
Better DOT 5.1 BRAKE FLUID
Good DOT 3 & 4 BRAKE FLUID
Motor vásárlása előtt állok, de ami biztos hogy r1 lesz. Sajnos csak 1998-2002-ig jöhet szóba mivel azok vannak számomra elfogadható árban. Érdeklődnék ezek felől, hogy motor vásárlásnál mire érdemes jobban oda figyelni, mit érdemes alaposan átvizsgálni. Nem az első és nem a második motorom lesz már de jobb tisztában lenni a dolgokkal azért is merészkedtem ide megkérdeni . Esetleg tipushibának mi mondható? Azt olvastam itt a forumon hogy a generátor szokott leégni. Illetve érdekelnének még olyan adatok kiváncsiságból hogy fogyasztása hogy szokott ezeknek alakulni? Mondjuk egy nyugodtabb és a hajszolósabb stilusban.
Esetleg ha valaki tud, valami jó kis gépet eladót, akkor feltétlenül szóljon, mivel biztos vevő lennék rá(természetesen ha az ár és az állapot is megfelel)
Előre is köszönöm a segitséget mindenkitől!
Üdv
Nekem meg csizmát kell vennem, elkopott a Ringen...
Én Motul 5100 10w40-t használok,vannak jobb minőségü olajak,de szerintem ez bőven elég.Szintetikus olaj felesleges szerintem,attól zajosabb a motor ,a váltó is akadozhat és még egy picit csipegetheti is,de ezek csak az én tapasztalataim.Fórumokon utána néztem ott leginkább az ásványi vagy félszintetikust alánlották.