Szeretném a váltórudazatot a vázon kívül elvezetni! Valaki csinált már ilyet, esetleg egy szett létezik hozzá v.hol? A feladat megoldható, mert korábban a Berki Zsolt elmagyarázta, hogy hogyan kell de már nem emlékszem pontosan és annyira nem is vagyok nagy bűvölő...
Egyéb kérdés: a Lorenzo (nem a VV, hanem a nyalókás ) sisakján látható Római fejről van valakinek egy jó minőségű képe?
Szevasz Zotyó!
16-ra regisztráltam a H.ringre egész napra és őszintén foglalkoztat, hogy milyen érzés bemenni 2:10 alá! Legutóbb 16 századdal maradtam csak el, de azóta bekerült a csúszókuplung és talán néhány bátrabbra vett féktáv meghozhatja ezt a kis fejlődést.
Rá egy hérte megyek ismét, de csak a délutáni csoportba, mert igazából más miatt utazom fel Bp.-re, csak ha már ott vagyok...
A P.ringre a következő napokra még el tudok menni, de azután már tényleg főszezon. Igazából mindegy melyiket vesszük célba, talán az 5-e kedd szerencsésebb mert addigra egy kicsit rápihenek a hétvégi hajrára.
Írtad korábban, hogy regeltél a 16-a délutániba, az gondolom neked storno vagy rágyúrsz egy picit a főnix nap előtt!?
kupuff az tbr iszonyat ,nem durrog , sikit,a wilbers az nem csak matrica,az 100% an az,a gyari is megvan gyorsak ki is dobtaka a dobozba,a kerekek az excell talon agyan,elektronika van benne, anti hopping kuplung,wiseco dugattyu,magura fek,galfer tarcsakkal,,,es terep cucok is megvannak hozza,ugyhogy telen nyaron lehet huzni
Az a saját 'bontóm' lett volna (másnak nem akarhat az ember rosszat), de természetesen folyamatos tesztelésnek kellene megelőzni a bontást, hátha nem is éri meg szétdobni...
Ahogy elnéztem, a futóműben is van egy kis finomítás (vagy a wilbers csak matrica?) , kipuff, kerekek(?).. Gondolom hamarosan komoly csúsztatási gyakorlatod lesz hátsó kerék tekintetében.
Ez nagy hiba volt, de tudok ajánlani egy bontót, ahol átveszik
Gratulálok, gondolom ezzel bátrabban lehet mókázni, no, meg nem utolsó szempont, hogy ennek éppen nem baj, ha egy pálya rövid és szűk a sportmotorokhoz mérten. Sok örömet hozzá!
Zema,érdeklődni szeretnék,hogy te hogy használtad a hydroback-et benne? Egyfolytában a szádban volt a szívószál,vagy menet közben hogy lehet belőle inni? Megrendeltünk mi is ilyet,ma jött meg,de valahogy nem tudom elképzelni,hogy iszik belőle valaki mondjuk 200-nál...és hogy végig a számban legyen a szívószál,úgysem túl jó..mond már el,te mit hogy tapasztaltál ki ezzel kapcs.
Köszi
Amíg senkinek sincs új kérdése, amit jól megszakértenénk, addig nézzétek http://youtu.be/-PZupKc9U20 ]ezt[/L]!
Tudom, ez egy motoros oldal de egyszer itt a nyár, Balaton meg az öbölátúszás...
Akkor én erre a választásra úgy tennék pontot:
- 7 liter feletti közúti átlag Brian ajánlatainak szemrevételezése
- alatta road, vagy a kettő közötti valami
Mert: ha gumit akarsz bemelegíteni (a tapadási max-hoz tartozó hőfokra), akkor vagy leereszted (de egy ponton túl elvész a stabilitás, kretén esetnél a szerkezete is károsodhat ill. elmelegszik), vagy ami kifér üzemmódba kapcsolsz. Ez nyilván a fogyasztásban is tükröződik annak függvényében, mekkora % az összből az így megtett. Nálam csekély, egyenesben nem húzom, csak néha.
Szeretném a váltórudazatot a vázon kívül elvezetni! Valaki csinált már ilyet, esetleg egy szett létezik hozzá v.hol? A feladat megoldható, mert korábban a Berki Zsolt elmagyarázta, hogy hogyan kell de már nem emlékszem pontosan és annyira nem is vagyok nagy bűvölő...
Egyéb kérdés: a Lorenzo (nem a VV, hanem a nyalókás ) sisakján látható Római fejről van valakinek egy jó minőségű képe?
16-ra regisztráltam a H.ringre egész napra és őszintén foglalkoztat, hogy milyen érzés bemenni 2:10 alá! Legutóbb 16 századdal maradtam csak el, de azóta bekerült a csúszókuplung és talán néhány bátrabbra vett féktáv meghozhatja ezt a kis fejlődést.
Rá egy hérte megyek ismét, de csak a délutáni csoportba, mert igazából más miatt utazom fel Bp.-re, csak ha már ott vagyok...
A P.ringre a következő napokra még el tudok menni, de azután már tényleg főszezon. Igazából mindegy melyiket vesszük célba, talán az 5-e kedd szerencsésebb mert addigra egy kicsit rápihenek a hétvégi hajrára.
Írtad korábban, hogy regeltél a 16-a délutániba, az gondolom neked storno vagy rágyúrsz egy picit a főnix nap előtt!?
Üdv: Péter
Bővebben itt: http://indukcio.uw.hu
telefon, hétvégén is: 06 30 262 5500
Ahogy elnéztem, a futóműben is van egy kis finomítás (vagy a wilbers csak matrica?) , kipuff, kerekek(?).. Gondolom hamarosan komoly csúsztatási gyakorlatod lesz hátsó kerék tekintetében.
ahogy mondod,igazad van,,,a bonto az meg azert erös volt mert ugyibar ez is yamaha nem ktm
Gratulálok, gondolom ezzel bátrabban lehet mókázni, no, meg nem utolsó szempont, hogy ennek éppen nem baj, ha egy pálya rövid és szűk a sportmotorokhoz mérten. Sok örömet hozzá!
viszont süvit sikit mind allat,de megy is mind mergezett eger
Köszi
Tudom, ez egy motoros oldal de egyszer itt a nyár, Balaton meg az öbölátúszás...
Diablo Rosso II lesz az új gumim.
- 7 liter feletti közúti átlag Brian ajánlatainak szemrevételezése
- alatta road, vagy a kettő közötti valami
Mert: ha gumit akarsz bemelegíteni (a tapadási max-hoz tartozó hőfokra), akkor vagy leereszted (de egy ponton túl elvész a stabilitás, kretén esetnél a szerkezete is károsodhat ill. elmelegszik), vagy ami kifér üzemmódba kapcsolsz. Ez nyilván a fogyasztásban is tükröződik annak függvényében, mekkora % az összből az így megtett. Nálam csekély, egyenesben nem húzom, csak néha.
Köszi a tippet!