Kellet meg az a masfel ora alvas!
Szerintem azert meguszom olcsobban is a tortenetet, csak pont akkor kell(ene) ezzel foglalkoznom, amikor a legkevesbe van ra idom. Szeptemberig gyakorlatilag csak kozlekedesi eszkozkent szolgalt volna, de autom az van es motorozni is lesz mivel (K1200S azert meg ott all a garazs vegeben ) ugyhogy annyira azert nem esek ketsegbe!
A kihagyott palyazast azt banom nagyon de mar nem vagyok olyan turelmetlen mint egy huszeves. Ketseg nem fer hozza, hogy a 19-es egy b@szottul szep motor, de egy par evig meg marad ez, mer osszel allok neki epitkezni es az leterheli a budzset egy idore...
Bátyám vett egy 99es r1-est, nemrég olyan hibát produkál hogy 3000alatt nem akar elindulni, fullad. Parton felfele is alacsony fordulaton igen nehezen akarja összeszedni magát. álló helyzetből se lehet vele tempósan elindulni (nem az a cél) de na, ez így nem jó. karbiszinkronon volt, karbi kilett puceválva.
Aki tudja mi lehet vagy sejti ossza meg velem pls. köszi.
Alkatreszek megjottek (szinte mind... )ugyhogy egy kis szerencsevel este mar a Balaton partjan leszek motorostul es reggel szemesrol indulok.
Az ido pont annyira lesz borus, hogy ne zavarjon az atlatszo plexim es a borruhaba se izzadjak mint egy versenylo.
Fekete BMW ufoval vagy labon jossz?
Az őszintét meg vallva majd még csak nézegetek de ez a motor a kedvencem szóval majd veszek egyet csak nem tudom mikor mert még egy kicsit gyűjteni kell az árához. Akkor nem kell félnem semmitől
mert én mindig a kuplungot hallgatom hogy mennyire csörög meg a kipufogóban van egy szelep ami szét mehet én legalább is így hallottam ez igaz?
Na ha jól látom a holnapi első R1 fórum futamot nagy magabiztossággal nyerem (mivel senki nem jön rajtam kívül) .
Kedden nagyobb a valószínűsége az esőnek.
Volt belole egy necces szeria, ahol elegtek a szelepek, de azok a blokkok mar mind a kukaban vegeztek. Ami ma is gurul az szinte tipushiba nelkuli. Ami egy ido utan zavaro, az a tul gyenge kormanytelo valamint a tul alacsonyra szerelt labtarto.
1.1-nel tobbet ne adj meg a makulatlanert sem, ha megvan akkor meg jelentkezz, aztan kapod a tanacsokat ha kell ha nem!
Sziasztok! Kellene nekem egy kis segítség! Tervben van hogy veszek egy R1-t és nem tudom milyen típus hibára kellene oda figyelni ha egyáltalán van. 2004-s modellben gondolkodom. Előre is köszi!
Szerintem azert meguszom olcsobban is a tortenetet, csak pont akkor kell(ene) ezzel foglalkoznom, amikor a legkevesbe van ra idom. Szeptemberig gyakorlatilag csak kozlekedesi eszkozkent szolgalt volna, de autom az van es motorozni is lesz mivel (K1200S azert meg ott all a garazs vegeben ) ugyhogy annyira azert nem esek ketsegbe!
A kihagyott palyazast azt banom nagyon de mar nem vagyok olyan turelmetlen mint egy huszeves. Ketseg nem fer hozza, hogy a 19-es egy b@szottul szep motor, de egy par evig meg marad ez, mer osszel allok neki epitkezni es az leterheli a budzset egy idore...
http://youtu.be/dtfT5WcC4JU
Bátyám vett egy 99es r1-est, nemrég olyan hibát produkál hogy 3000alatt nem akar elindulni, fullad. Parton felfele is alacsony fordulaton igen nehezen akarja összeszedni magát. álló helyzetből se lehet vele tempósan elindulni (nem az a cél) de na, ez így nem jó. karbiszinkronon volt, karbi kilett puceválva.
Aki tudja mi lehet vagy sejti ossza meg velem pls. köszi.
Csak ahhoz keményen kell alkudni.
Szerintem.
Mindenesetre én azt tanácsolom, hogy nézzen meg minél többet.
Ne az első darabba ugorjon bele.
Az ido pont annyira lesz borus, hogy ne zavarjon az atlatszo plexim es a borruhaba se izzadjak mint egy versenylo.
Fekete BMW ufoval vagy labon jossz?
Arrol ertesulunk majd a galeriabol...
mert én mindig a kuplungot hallgatom hogy mennyire csörög meg a kipufogóban van egy szelep ami szét mehet én legalább is így hallottam ez igaz?
Kedden nagyobb a valószínűsége az esőnek.
1.1-nel tobbet ne adj meg a makulatlanert sem, ha megvan akkor meg jelentkezz, aztan kapod a tanacsokat ha kell ha nem!