Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tapadás nem csak a teljes elvesztésről ill. kapszkodásról szól!
A road guminál biztos lehetsz benne, hogy egy 1.ill.2.fokozat teljes gáznál történő gyorsításnál a körülményektől függően 10-15%-ot elforog, azaz arányosan ennyivel kevesebb teljesítményt visz át az útra. Ez olyan mintha 30Le-ről ill. 20 Nm-ről lemondanál, hogy nyerj +3000 km futásteljesítményt!
Ha cserélsz akkor érdemes a /55-ben gondolkodni a gyári /50 helyett, jobban fog kanyarodni és jobban le lehet dönteni is!
Én megaszondom a frankót!

A legjobbat köll venni= Dunlop 211GP
Brian ad neked "lepályázottat" (1,6mm a szélén) tizenöthathétezer forintért. Azzal még simán mész 1-2 napot ha kezdő vagy pályán. A közepe az úgyis zsír. Így az is elmegy pár ezret még, és kb harmada áron veszed mint egy új Corsat. És 3 dbbal biztos elmész annyit mint egy újj PP-vel. És ha esetleg fikázol akkor biztos lehetsz benne hogy semmilyen gumi nem segített volna, mert a legjobbat vetted. A lényeg hogy keményet vegyél. Mer az jó!
Egyetértek a meglepetéssel kapcsolatban. Én ezt, ill. még sok mást olvastam végig, amikor végül mellette döntöttem.
Szerintem keresd Briant a gumis topikból tele van gumival meg tapasztalattal még sosem baszott át nagyon korrekt
Megfontolandó a dolog, de nagy meglepetést nem szeretnék a tapadás elvesztése miatt. Szóval a "Road" szériát ezért inkább elvetettem.

Ezt a Bridgestone-Dunlop vonalat még végigfutom, aztán döntök.

Egyelőre csak hátsó kell. Az első Pirelli Corsák még rendben vannak.
Autósboltban van. Csak ha összeraktad vele, ne indítsd be, várd meg amíg megszárad, mert eltömítheti az olaj járatokat.
Elgondolkodnék a helyedben a Pilot Road 2/3 hátsón, esetleg normál PP-n, én mindkettő mellé a sima PP elsőt tenném (per RoadSmart garnitúra). Minden más, azaz tapadósabb igény (agyilag) esetén a Brian-féle Dunlop választékot venném célba. Ill. van a Dunlopnak valami új, azt hiszem SportSmart-ja.
Úgy vagyok ezzel a témával, hogy majd, ha csúszkál a kerék, akkor veszek tapadósabbat, nem pedig: veszek tapadósat és hiszem, hogy a tartósabb sokkal rosszabb választás lenne (közben pedig nem használom ki a plusz tapadást, ellenben fele távon kivégzem a gumit - tudom, economy fighter ) .
Na, sokat segítettem
Azt honnan és mennyiért lehet szerezni?
Akkor a Power kilőve.
Sajna ezzel a gumival vettem, így pontos számot nem tudok mondani.
Eléggé új gumi volt, pár hónappal korábban vette az eladó. Valóban újszerűnek is nézett ki.
Szerintem kb. a 3000-dik nálam megtett kilométernél lesz ledobva.
Néha meglátogattam a cseszneki kanyarokat, meg egyszer voltam vele a sógoréknál, hogy rendes kanyarokat is lásson. A közepe fogyott el, a széle baba. Ezért is akarok több komponensűt venni.

Alapvetően nyugisan megyek, néha szoktam rendesen megcibálni a bajszát. A rajta lévő Pirelli Corsa H-val meg vagyok elégedve. Ha a következő gumi ezt tudja kanyarban, az nekem elég. Csak többet is elmehetne...
Szóval alapvetően belőttem, hogy a Pilot Power 2CT az én gumim, vagy valamelyik másik gyártó hasonló tudású terméke.
Michelin 2CT-t véletlenűl sem! Régebben írtam miért.
A Bridgestone BT016-ot nyugodtan ajánlom az említett célokra. Esőben is 160-200 között utaztam vele jónéhányszor, tapad és stabil elöl hátul. Nálam a viszonylag agresszív használat ellenére is 6500-at tudott a hátsó, az eleje bőven tíz felett. Pályán az utcai lassú csoportban biztosan túl fogja teljesíteni az igényeidet, én 2.16-ot mentem vele a H.ringen.
Amivel ugyan nincs tapasztalatom, de a szaksajtó agyon ajnározta az a Dunlop SportSmart és mint tudjuk azért ők tényleg értik a gumigyártást...
Én nem tudok Neked segélni, de van 1-2 ötletem:
- inkább azt írd le, mennyit ment el a mostani gumid
- milyen használat mellett (jobb csukló agresszivitása, egyszerre megtett távok, stb.)
- mennyi a cél, ha ez eltér az eddigitől

Vizes tapadása manapság a szilika tartalmú gumiknak van, viszont -tudtommal- a pályagumikban ez az összetevő nem dominál, sőt. Tehát kompromisszumot kell kötni.
Utcán használt guminak mindegy a pályázás, hacsak nem kanyarodsz közúton is hasonlóan jókat: pályán a szélei lesznek oda, utcán még az íve megmaradása esetén is a közepe.
Kíváncsi lennék Zema véleményére az enyémről, lehet azt mondaná, ez a fos minden gázra csak elforog, Ő a gyorsabbik véglet itten. (hacsak meg nem vette azóta a BMW-jét)
Lassan elfogynak a hátsó gumijaim (Diablo Corsa).
Valamilyen több komponensű gumit vennék, de nem igazán tudom eldönteni milyet.

Pályanapra idén talán egyszer fogok elmenni - a "pályázás" lényeges szempont.

Inkább a mindennapos használhatóság a fontos (vizes úton se legyen halálfélelmem). Melegen tapadjon mint egy slick, de ne kopjon el pikk-pakk.

"Igények" alapján kb. ezeket a gumikat néztem ki:
Diablo Corsa III v. Pilot Power 2CT

Vélemény?

Vagy ha így egyszerűbb:
Mit ne vegyek ebben (szupersport-országúti) kategóriában?

Thx!
Ok!
Megjött a mail áll a biznic ne küld el hanem a 16 hringre hozd már el légyszi és ott megbótoljuk a de utcai gyorsba regeltem és az eső nem fog esni
Hali!
2001-es R1-re keresek jóárasított fesszabályzót!Ha valaki tud,kérem segítsen.
Előre is köszönöm!
Üdv.
Örülök, hogy nektek lett igazatok és nagyszerű napotok kerekedett! A magam részéről akkor inogtam meg, amikor este a korábbi 3mm helyett már 6-ot olvastam. Kb. két órán át olvastam a neten és láttam a másik fórumon, hogy a Svéd is csak hasonló prognózisokat talált. Pedig ha valaki bízik a jó időben..
Elképzeltem néhány eshetőséget, ezek közül a legjobb esetben is csak abban mertem volna bízni, amit írtam SMS-ben.
Tavaly szoptam eleget az eső miatt, ezért idén nem is fizetek előre és
csak a tutira megyek!
Napközben óránként néztem az időképet és láttam, hogy még mindíg jó és még még még... Azért tőletek 50km-el délre már 13h-tól esett és Kaposváron is pont úgy alakult, ahogy írták a szöveges előrejelzésben.
Gondolom ettől még a 16-a H.ring áll!?
Jelentem egy csepp eső nem esett tegnap 9-18 óráig a Pannoniaring nevű versenypályán. Sőt le van égve a képem a sok napsütéstől. Nagyszerű kis nap volt, bánhatják a kétkedők .

Egy apró kis gond volt, régen volt ennyi dolguk a mentősöknek mint tegnap, de hála istennek egy ismerős arc sem sérült meg.
Mert csak most küldtem el! Remélem elég jók a képek, ha nem kaptad meg akkor !
Okozhat még rezgést szerintem egy rossz centír,vagy lánc is,esetleg meg lehet próbálni egy injektorszinkront.
Szia!
Nekem a gyáriak vannak, az előző motoromon meg a töküres csövek voltak, de az nem rezgett. A kinti R1 fórumban a következőket írták: kormányt lazán fog; csutkákat és tartozékaikat le/szét szerel, lyukat a csutkán leragaszt, 3M vagy hasonló habbal (vagy szilóval?) kinyom; és/vagy TL1000 kormányvégsúlyait használja, akkor megváltozik a rezgés frekvenciája. Hát, első körben valami laza fogást eredményező beállítást igyekszem majd találni a MultiClip-onnal csak érjen már ide (ami korai sirám, mert kb ma ért ki az utalás).
Hali Brada nemjött át a motyó nézd meg az adatlapomon hogy jó mailra küldted e köszi
Szia!

Nekem akkor vibrált,meg zsibbasztott le,mikor lecseréltem a kormánysúlyokat.Azok könnyebbek voltak mint a gyáriak,nem nyelték el a rezgést,úgyhogy a régiek mentek is vissza.
Sok sikert a szereléséhez. Összeszereléshez majd kell tömítőpaszta a vezeték kivezetéshez.