Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm, elfogadom!
Ma este okosított ki a kaposvári Yamaha szerelője és egy autótervező mérnök a különbségről! (ők csinálták)
Ezek átbaszták akkor a laikus fejemet!
Temérnemalszol?
Tiszta sor, hogy csal az óra! A lényeg, hogy mivel erejéből kifogy 6.ban de a max fordulatot nem éri el, ezért egy leáttételezésnél szintén el fogja érni a valós végsebességét, csak magasabb fordulaton és persze az óra azért többet is mutat majd jóval!
Engem nem zavar, mert nem érzésre vezetek, olajat amúgy is 3000-ként ledobom és leszarom, hogy 56.000 km-t mutat a számláló, amikor csak 51.2mittudoménmennyi van benne.
Ha zavar akkor viszont AGO 20.000 ft-ért bekalibrálja neked tényleg pontosra!
Amúgy tényleg érdekes lenne tudni, hogy mit csinál a kitudja mennyi üzemanyaggal a valamekkora gázálláson bizonyos fordulat(ok)nál!
Hú de baszott sok a változó, remélem érted mit sugallok! Vannak szaktudásban bővelkedő cégek, akik közelebb vinnének a megoldáshoz! Pl. AGOmotors vagy VéghTech
Ezért is kérdeztem, hogy volt-e fékpadon, mert ott többek között elemzik a kipufogógáz összetételét is terhelés alatt és az bizony beszédes!
+talán az ősszel már kérdeztél minket ez ügyben és akkor is kaptál bőven tanácsot (nálam szakavatottabbaktól) amiből sokat nem hasznosítottál az elmondottak alapján és most anyagilag megkönnyebbülve ismét itt vagy és a sötétben tapogatózol!
Természetesen azt kívánom, hogy találd meg mihamarabb a hibát/megoldást és szerezzen rengeteg örömöt, élményt az R1-ed, de már kicsit unalmas a téma!
Azért számolj be ha megvan!
Nándi,
nem egészen így működik a gyári csúszó kuplung, nem véletlenül anti hopping, és nem csak szimplán slippery clutch a neve...
a motorféket állandó szinten tartja, de a kerék megcsúszásánál, és a tapadáskori bepattogásnál nem kiold teljesen, hanem csak annyira, hogy a fenti jelenségek megszűnjenek, és utána újra összezár. De ezt Te nem érzékeled, mert ez ezred, század másodpercnyi idők, tehát a motorfék statikus állandó. Extrém visszaváltásokkor nem old ki teljesen ahogy írod, akkor semmi értelme nem lenne. én is 4 teligázról lövöldözöm vissza 1-ig, és a motorfék ugyanúgy állandó, a különbség annyi, hogy nem csúszik meg (vagyis csak még bőven a kontrollálhatóság határán belül, de ez inkább az élvezeti faktort növeli), és nem pattog be a hátsó kerék.
Amúgy gratula a cucchoz, pofásnak tűnik, biztos jó is.
Eláztatok?
Legközelebb én is veletek megyek!
Milyen időket futottatok?
Szevasz!

A project megvalósult!
Néhány szóban:
-május 1. Taszár a gyorsulás ünnepe. Nagyon jó lehettem volna ha ki nem zárnak (ez egy másik hosszú történet) és ráadásul a gyári kuplung megadta magát. Ez nem az én napom.
-pár nap múlva hívott a szerelő, hogy gyári szett cca. 60.000 Ft, ami egészen jónak tűnt, de nem is én lennék ha nem szerettem volna kevesebből megúszni
-neten, fórumon rákerestem és felbukkant ugyanaz a csúszókuplung, amit még te linkeltél be az apróból vagy két éve. Tavaly már beszéltem is a sráccal aki hirdette, de végül nem vettem meg
-idén megegyeztünk 40.000 Ft-ban, mert bár tudja, hogy sokkal-sokkal többet ér, de eladhatatlannak bizonyult
-megnéztem alaposabban a képeket róla és akkor tudtam meg, hogy mi jött velem szemben...
- EZ + gyári kuplungkosár+lamellák az egész úgy vastag 400.000 Ft újonnan!
-Megérkezett, beraktuk és kurvajól működik! 240-nél vissza három majd egyből 2. és olyan stabil marad a motor mint az álom!
Ami a különlegessége, hogy egészen eltérő elven működik, mint a gyárilag szerelt hagyományos csúszókuplungok. Azok a motor fordulatszáma és a hátsó kerék által meghajtott váltó fordulatának különbségével arányosan emelnek ki, azaz egy extrém visszakapcsolásnál egészen szétold a kuplung és baromira lecsökken a motorfék. Az S.T.M.-nél viszont két oldalról vannak a lamellák egymáshoz préselve különböző erejű laprugókkal és (egészen pontosan itt én sem értem) ezek a terhelés irányától függően különböző erővel préselik össze őket, ezért motorféknél egy bizonyos szint felett megcsúszik viszont fordulatszám különbségtől függetlenül állandó erejű motorféket biztosít. Ez persze a külön rendelhető eltérő erősségű rugók cseréjével változtatható is. (valsz. jó nekem a gyári beállítás is)

Ha júni 16-án jó lesz az idő akkor én is felnézek a H.ringre és remélem Tomcat brada is tiszteletét teszi, mert csütörtökre esik!
Egész napra mentek vagy csak egy félre?
Ráadásnak egy kép a beépített kuplungról!
a te mocid is gyürüzve lett?mert ha nem csak uj volt azt gyárilag járatták már annyit!ha kihozod a szalonból már nem mondják hogy járatsd be de gyürü és hajtokarcsapágy csere után igen!ez is benne a szervizkönyvben csak arról nincs adat mennyit kell vele menni mig összekopik!de összekopás után elérheti a 15 bárt is!ez a max könyv szerint!ha max 13.5 a végnyomás benne akkor lehet elkezdeni hibát keresni a motorba!mert akkor valami gáz van!
a benzincsöves témán én is tul vagyok még felujitás elött megnéztem ac t is cseréltem!nem tudom biztos nem kell sok ezret járatni de azért össze kell kopni némileg hogy az rendesen tömitsen!ez viszont tuti!2000 km után mérek kompressziót és minden kiderül!de jónak kell lennie mert más baja nem lehet!minden át lett méregetve egyesévvel ezredes pontossággal!amugy másodikban illene még emelgetie az elejét gázra nem?mert a tesomé emelgette rendesen ez meg ugy elvétve éppen csak!de mint ha javulgatna lassacskán ma ugy éreztem!
az a baj tudod hogy volt viszonyitási alapom mert öcsémnek detto ugyanez a motorja volt még szine is az ezüst fekete!az áttételezése is gyári mindkettönek!az övé 299 et ment ahogy azt illik is egy r1 nek az enyém meg amit irtam!de ugye ez már 1értelmü hogy miért is azt irtam is a kompresszió ugye!de mintha lassan javulgatna!2000 után megmérem mit mutat!az viszont már jo hogy összerakás után már legalább mindben 1 forma volt a nyomás csak ugy e kevés 13 bár!de az full nyersen volt viszont az 1báros különbség megszünt ami nagyon nagy!az áttételezést meg azért sem szeretném variálni mert a váltorol mér a sebességméró egy esetleges modositásnál pedig csalni fog!azért mutatott neked 299 et 5ben!
Hali mindenkinek!

Eladó egy első és egy hátsó alumínium JT lánckerék 15/48-as fogszámmal.Zsír új.520-as lánchoz való.Véletlenül ilyet kaptam az 530-as lánchoz. De mivel felraktam a kerékre már nem cserélik ki.A lánc felhelyezése előtt raktuk fel utána vettük csak észre.Ha valakit érdekelne korrekt áron eladom.Új ára 15.000-! Közel féláron megszámítom mivel most vehetek egy 530-as lánckerék szettet is!

Üd.:Nagyi
mert annyi a gyári értéke!nem süritési viszonyról beszélek hanem süritési végnyomásrol!egyábként a szervizkönyvben minden megtalálható többek közt ez is!
16.-án megyünk mi is,bár most is többen terveztük és csak én mentem.Regisztrállhatunk egy csoportba megint!Vasárnap ha jó idő lessz felmegyünk csajommal mi is.
Csá-csá
Persze,hogy izgat.Ezért is megyünk 16-án.

Én ma melóztam,majd vasárnap.
Hali!
Csak izgat téged a pálya!Voltam ma felétek!
Teljes...
Zeljes mértékbe egyet kell értsek ddt500-al, de ezt már más fórumon is leírtam. Én is sportmotort akartam, de hál isten lebeszéltek róla. SV is egy évig tudott meglepetéseket okozni. Nagyon örülök, hogy ezt vettem. Most lesz csere de még most se akarok 1000-est.
Nándi!

Csúszókuplung project,hogy áll?
125 ös Honda NSRR ről 600 as gixerre nagy lépés volt, 2 év kihagyás után r1 re semmi extra....szóval csak óvatosan!
Ezzel így nem értek egyet. Éppen a nyomaték okozza a veszélyt. 6-ban odahúzod 80-nál és 4-5mp később 160-al mész különösebb tűzijáték nélkül. 600-nál odahúzod nincs tűzijáték de különösebb gyorsulás sincs. SV650-ent próbáltam a Tizedes után na az meg pláne nem csinál semmit egy ezreshez képest+160-nál már letép a szél. Egyáltalán nem tartom jó ötletnek nagyobb sportmotort venni kezdésnek. Elhitetik az emberrel, hogy tudnak vezetni. Aztán kielőzi a kocsisort és jé meg kéne állni 200-ról. Csatt. RIP.
Naked bike kell amin nincs idom és előbb utolér a majré. Arra bőven elég, hogy megtanulja kezelni a nagyobb tömeget. És ahogy te is mondtad mindegy, hogy 600 vagy 1000. Ha 125 4T után ráül egy SV650-re 2 hétig remegni fog a lába a 70Le-től.
Te R6-al kezdted és még is itt vagy. És jut rád 10 másik ember aki 600-1000-el kezdett és már nincs itt vagy befejezte a motorozást. Esetleg vasakkal a testében él.
Mecseki rém, Atix motorjának lezúzója, edem89 haverja akinek kölcsönadta a K4 750-et és az meghalt vele az utcájukban vagy az a kétgyermekes családapa aki megvette a ZX-6R-t és még aznap délután meghalt vele, Szabo1985 aki megvette a K8 1000-et és 1,5 éve árulja a motor hátsó felét mert nem tudott megállni az autó mögött. Ő simson után vett 1000-est. Azt mondta nagyon könnyű vele motorozni.
Sorolhatnám napestig. Ez az én véleményem de szerintem tök mindegy mit mondunk. Úgy is azt vesz amit akar.
en meg 1 jo xt660 vennek
Csak okosan!
Köszönöm a tanácsokat majd jelenkezem ha meglesz a vas
Ha normálatlan vagy, akkor mindegy.
Ha észnél vagy, akkor azzal, amelyik nyomatékosabb.
Ha jobban elgondolkodsz, felteszed a kérdést, mire ill. hogyan akarod használni a következő motorod, nem pedig ránézésre választasz, ekkor a kérdés, nincs-e jobb alternatíva, mint az R6/1, pl. egy FZ-1S képében, hogy a márkánál maradjunk.
Hi!

Kicsit túl van ez az egész misztifikálva. Ahogy már írtam előbb is a legjobb egy kisebb túracucc(sv650 került szóba). De ne higgye már senki hogy egy ilyen géppel nem lehet csúnya dolgokat művelni?
Ha hülyeséget csinálsz mindegy hogy sv 650nel mész vagy R1-el. Nem kell ahhoz 300-al menni hogy baj legyen. Egy fa(szalagkorlát, autó, kerítés stb) már 100-nál is elvégzi a munkát.

Az meg hogy R6 vagy R1 az aztán meg tökmindegy. Kb 200ig nem sok a különbség. Utánna meg már vakszerencse az egész. vannak olyan emberek akiknek a 125 köbcenti is sok, Van akinek az R1 is ok.

Én pl egy R6-tal kezdtem és mégis itt vagyok. Más kérdés hogy közútra még az SV650 is sok.
Hali!
Szerintem a 650-es Sv az egy jó választás.Fasza kezes motor ás a V miatt nyonatékos is!Az ezres már Sv-ből is szedi a lábát de egy 1000-es sport motor az húzós!