Bakker. Bocs hogy beleugatok! De Te ráültetnél utcán egy full kezdőt egy ezres sportgépre? Szerinted ez egézséges? Amikor nem telik el hét ,hogy ne maradna ott egy motoros valahol? Te sem gondolhatod komolyan amit irtál!
Ha lépcsőt akarsz beiktatni akkor jöhet az sv, amint írták. Ha nem akkor 1000.
Szerintem ezrest vegyél, ha sportmotorra vágysz. Nincs az a veszélyhelyzet amit a 600-as ne tudna produkálni, és nem ezen fog múlni a túlélésed. Ha hülyeséget csinálsz mind a kettővel arcra esel. Az 1000-es egy kicsit még vadabb, de nem kell befosni tőle.
Közúton motorral ésszel!
De ha igaz hogy 11,8 helyett 14,5 a sűrítés, akkor ott az előélete a motornak nem túl biztató Én mint laikus azt gondolnám hogy szar van a palacsintába.
Szerintem elég egy 600 as, később majd veszel 1000 et.
Az 1000 es valamennyivel nyomatékosabb, meg megy 300 at, de neked szerintem elég lesz a 250-260 is egy darabig
125 után a 600 as is brutális!
Szerintem sem mechanikus probléma. Ami ilyen teljesítménycsökkenést okoz az pillanatok alatt elfajul. Ha 300 helyett csak 270-et megy az azt jelenti, hogy hiányzik belőle 20-30Le. Ha mondjuk ez főtengelycsapágy miatt van vagy valami ennyire szorul benne akkor 5 perc után beáll a blokk. Haver K5 1000 full yoshi rendszerrel meg Agó-s PC-vel 240-et ment a Hring cél végén. Kiderült, hogy amikor visszarakta a tankot megtört a benzincső és elkevesellt a motor. Visszarakták rendesen egyből 255.
Az új mocimat Agó padján járattuk be. 40km után megmértük és 165 paci lett keréken. Szériában erősebb lett mint a másik haver K9-e Bódis dobokkal meg Bazzaz-al. Szóval a hosszú bejáratástól sem lesz erősebb a motor.
270 nagyon "kevés", legalábbis ezreshez képest. Én átnézném a motor be- és kilégző szerveit, ha biztos nem mechanikus a probléma. Mert ugye egy motorból annyi teljesítmény jöhet ki, amennyi tüzelőanyagot és levegőt a jó arány keretein belül át lehet rajta tolni. Ha nem kap pl elég levegőt, vagy valami szellőző v. vákuumcső, tudomisén nincs a helyén, eldugult,...; (nem teljesen) rossz valami szenzor aminek komoly befolyása van az ECU által befecskendezett anyagra, (...) Persze ez csak tipp.
A járatás nem hiszem, hogy 100 km-nél több futást igényel, meg az pár % teljesítményt hozhat egy új motornál is, semmi olyat, amitől a végsebesség, vagy gyorsulás érzékelhetően változna. De e téren nincs tapasztalatom (bekopás), az egyetlen járatós motorommal nem vettem észre csak váltófinomodást a km-ek szaporodásával.
Ha tényleg minden rendben csak v.miért gyengébbnek érzed a kelleténél, akkor áttételezd le legalàbb -2-vel az elejét de hátra is mehet nagyobb lánckerék ahogy tetszik. Sokkal dinamikusabb lesz és a végsebességed sem csökken jelentősen mert a rövidebb àttételnek hàla jobban leforog majd hatodikban. Az RN-12 pl. megy 299-et óra szerint 5.-ben pedig letettem volna a nagyesküt, hogy ez lehetetlen.
Ehhez a részéhez nem igazán értek de miért is kellene 14,5-es kompressziónak lennie? Az már igen csak versenymotoros sűrítés. A 2002-es R1-nek 11,8-as sűrítése van nem? link De ehhez tényleg alig értek szóval nyugodtan oktass ki ha tévedek.
nem volt fékpadon!de öcsémnek ugyanilyen r1 e volt 2 honapja adta el!másodikban csunyán elment tölem!kicseréltem az ecut a kipufogot az ac t mire aztán rászántam magam és mértem 1 kompressziot!14.5 helyett 3 ban volt 13.5 1ben 12.5!itt már nyilvánvalo volt hogy az lesz a baja!a tesomét is megmértem ott okés volt mind söt kettö felette is volt 1 tizeddel!az övé ment 3kilot az enyém 270 et max!szétszedtük a blokkot!hengerfej le lett vákumolva nyomásprobázva!tökéletes volt!a hengerek meg lettek mérve 1hengeren volt össz vissz 1ezred kopás!5 ezred a limit!a többin nem volt mérhetö kopás!sem a duggatyun!olajjal viszont 18 bár volt a kompresszió ugye ez is gyürüre utal!picit nagy volta gyürühézag de az is limiten belül volt!kapott uj gyürüsort gyárit nem is mondom mennyiért meg kellett bele uj hajtokar csapágy sor is!mentem vele már 1500 at mire bántani mertem komolyabban!de nem igen érzem a javulást!talán várok még vagy mérek kompressziot abbol kiderül minden!
természetesen ugy teszteltem!de lehet mérek lassan 1 kompressziót hogy áll az összekopás!amugy minden okés a motoron!neked sincs tapasztalatod az összekopási idöt illetöen?
Erre a P.ring jó választás lehet! Motor rendben, jó gumi, tükör le és irány a pálya! 7x20 perc és egy kiadós ebédszünet, tehát lesz időd feldolgozni az élményeket és választ találni a kérdéseidre (egy részére legalábbis)!
Én még ugyan nagyon távol állok attól, hogy meg tudjam mondani a tutit, de egy teljesen kezdőt azért el tudok látni néhány alapvető instrukcióval. Zotyó egészen gyakran ott van és kaptam már tőle olyan tanácsot, ami másodperceket javított szinte egyből.
Ha csak szeptemberben érnél oda először, akkor szinte biztosan lesz egy olyan nap, amikor én is a lassúban kezdem az első két menetet, mert
jön egy haverom is aki szintén kezdő és szontén nem ér rá a nyáron. ..
Én még nem voltam pályanapon, de az idén mindenképpen el akarok menni valamelyikre.
Az idő annyi lesz amennyi. Nem az a cél.
A fejlődésről "zöldfülűként" az a véleményem, hogy ha mindenkit minden pályanapon 10db tartalék motor várna, akkor mindenki baromi gyorsan tudna tanulni/fejlődni.
Az R1 fogyijára én azt szoktam mondani, hogy 5 litertől fölfele
Nem azt írtam, hogy v.kit basszon át hanem azt, hogy adja el! Nem vagyok nepper sem pedig seftes de v.hogy az élet gyakran hozta úgy, hogy jó vételt találtam és az előző autónak menni kellett így szereztem némi tapasztalatot is közben, de soha senkit nem b@sztam át!
Most is azt tanácsoltam/tanácsolom, hogy ahelyett hogy rákölt mondjuk 2 kilót adja el egy százas buktával és keressen újat helyette.
Biztos lesz olyan, akinek egy R1 a vágya de pl. egy YBR125 után ülne rá! Neki elég lehet ezzel a teljesítménnyel is ha egyébként ok! Gondolom.
Legtöbben értették szerintem ezelőtt is, amit írtam de hát ilyen a magyar ember...
Szerintem ezrest vegyél, ha sportmotorra vágysz. Nincs az a veszélyhelyzet amit a 600-as ne tudna produkálni, és nem ezen fog múlni a túlélésed. Ha hülyeséget csinálsz mind a kettővel arcra esel. Az 1000-es egy kicsit még vadabb, de nem kell befosni tőle.
Közúton motorral ésszel!
De ha igaz hogy 11,8 helyett 14,5 a sűrítés, akkor ott az előélete a motornak nem túl biztató Én mint laikus azt gondolnám hogy szar van a palacsintába.
Kunmadarasra szoktatok járni motoros találkozóra?
Nekem úgy rémlik 8 alatt nem úsztam meg a 600 al, az 1000 essel meg volt, hogy 6 ra jött ki.
Az 1000 es valamennyivel nyomatékosabb, meg megy 300 at, de neked szerintem elég lesz a 250-260 is egy darabig
125 után a 600 as is brutális!
Az új mocimat Agó padján járattuk be. 40km után megmértük és 165 paci lett keréken. Szériában erősebb lett mint a másik haver K9-e Bódis dobokkal meg Bazzaz-al. Szóval a hosszú bejáratástól sem lesz erősebb a motor.
A járatás nem hiszem, hogy 100 km-nél több futást igényel, meg az pár % teljesítményt hozhat egy új motornál is, semmi olyat, amitől a végsebesség, vagy gyorsulás érzékelhetően változna. De e téren nincs tapasztalatom (bekopás), az egyetlen járatós motorommal nem vettem észre csak váltófinomodást a km-ek szaporodásával.
Én még ugyan nagyon távol állok attól, hogy meg tudjam mondani a tutit, de egy teljesen kezdőt azért el tudok látni néhány alapvető instrukcióval. Zotyó egészen gyakran ott van és kaptam már tőle olyan tanácsot, ami másodperceket javított szinte egyből.
Ha csak szeptemberben érnél oda először, akkor szinte biztosan lesz egy olyan nap, amikor én is a lassúban kezdem az első két menetet, mert
jön egy haverom is aki szintén kezdő és szontén nem ér rá a nyáron. ..
Az idő annyi lesz amennyi. Nem az a cél.
A fejlődésről "zöldfülűként" az a véleményem, hogy ha mindenkit minden pályanapon 10db tartalék motor várna, akkor mindenki baromi gyorsan tudna tanulni/fejlődni.
Az R1 fogyijára én azt szoktam mondani, hogy 5 litertől fölfele
Nem azt írtam, hogy v.kit basszon át hanem azt, hogy adja el! Nem vagyok nepper sem pedig seftes de v.hogy az élet gyakran hozta úgy, hogy jó vételt találtam és az előző autónak menni kellett így szereztem némi tapasztalatot is közben, de soha senkit nem b@sztam át!
Most is azt tanácsoltam/tanácsolom, hogy ahelyett hogy rákölt mondjuk 2 kilót adja el egy százas buktával és keressen újat helyette.
Biztos lesz olyan, akinek egy R1 a vágya de pl. egy YBR125 után ülne rá! Neki elég lehet ezzel a teljesítménnyel is ha egyébként ok! Gondolom.
Legtöbben értették szerintem ezelőtt is, amit írtam de hát ilyen a magyar ember...