Keress vissza, a választ megtalálod, de magad is rájöhetsz:
- megbízhatóság: karbantartás függvénye mindennél
- szervizigény: ez benne van a használati kézikönyvben, ebből okosodva már feltérképezhető a tulaj és az előző pont
- fenntarthatóság: magyarorszag.hu, ill. a választott kgfb szolgáltató (az enyémnél épp dupla annyi pl. az A00, mint amennyit fizetek, tehát nem általánosítható) Átírás, miegyéb, min. 50 pénz.
- típushibára tipp: adott típus + factory recall a google-ben (pl.)
a kopó alkatrész többnyire minden motorban ugyanaz, ezekből típusfüggetlenül nem árt okosodni.
pl. gugli: hand by suri
Hát, ezzel is egyetértek, épp ma jött a 16-os lánckerék, kíváncsi leszek. Legfeljebb kettesben is kerekezik majd nagyobb gázra.
Csak ne kéne a km-órát gyógyítani, 200-nál 175 tényleges az meredek lesz...
Mennyiért adnád? Mert most eléggé le vagyok gatyásodva. Egy hete a bukógombát hagytam el és azt is vettem már ugyhogy a tököm tele van ezzel az elhagyásokkal
Akkor már egyszerűbb az áttételmódosítás, és az még inkább fillérek.
Tévedés ez a PC körül lévő felhő.
NEM teljesítényt hoz elsősorban, hanem optimalizál. a gázreakciót javítja drasztikusan, valamint kisimítja a huplikat a diagramokban.
Ilyen átlátszó indexbúrákat hol lehet kapni?