Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motul 300v fatory line 10w40!ez a legjobb ami van a piacon!vagy olcsóbban castrol power1 10w50!
Sziasztok!
Egy gyors kérdés: 2004-es R1, 23000 km-rel, főként közúton van használva, de néha betévedek pályára is. Milyen olaj való bele? 10w-40, vagy milyen? És ha megkérdezhetem majd, ..miért?
Előre is köszi!
Szóval azt mondod érdemes lecserélni a leömlőt?
$180-250 körül mehet az ebay-en az eredeti, de, ha pvc csőből találsz megfelelő méretet, akkor a gyáriakat hosszabb csavarokkal meg tudod toldani / veszel rúdalut a megfelelő átmérővel (olyan falvastagságú alucső nem hiszem, hogy van), ekkor anyagár kb. 7-10eFt + az esztergályos szaki. Én ezt az utat választottam. 89mm-re kell csinálni a teljes hosszt, a pillangószelep-házba benyúló résszel együtt (én ezt elszabtam: 89+a benyúló, úgyhogy kénytelen voltam a légszűrőház-fedélen alakítani (melegítéssel), de úgy befért.
Javaslom a pvc-s megoldással való próbát, az filléres, a hatásból pedig megtudod, akarod-e.
K... nagy és agresszív lesz a szívászaj, ráadásul még jobban is megy tényleg, úgyhogy a próbakör nekem fülig típusú lett, sűrű csuklógyakorlatokkal.
Mennyit kérnek ezekért a tölcsérekért (RN12-re)?
Lehet, hogy igazad lesz: mostanság megint rág a bogár, úgyhogy valószínűleg megint kicserélem a nyitottra a belét. Nem emlékszem ilyen problémára, de, ha lesz, akkor Tiéd a pont.
Mindenesetre a tölcsérek sokat számítanak, a leírásban említik az indulás könnyebbülését is és kb ezt érezni is, amit a mellékelt ábra mutat a nyomaték hepehupák helyén.
videó
Persze nem futtatni akarom, de egy padon hangolt, slip-onnal egybekötött PC és ennek az ár/teljesítmény mutatója között egy Grand Canyon tátong, mert a tizedéből megvan és semmi utánállítást nem igényel, ellenben ami addig 7000 körül indult, 5500 körül kezdődik, utcai használatban nagyon jelentős.
Én csak azt tudom, hogy mikor a Yoshi van fenn, óvatosabban kell elindulnom. Alapjárat környékén és picit fölötte gyengébb, mint amikor a DB killer be van téve vagy a gyári dob van rajta (nagyobb a fojtás).
Főleg a csere-bere után érezni a különbséget. Utána persze rááll az ember keze az épp aktuális konfigra.
DB killerrel ráengedem a kuplungot és kész. Nyitott állapotban ugyanilyen "ráengedéssel" lefulladás a vége.
Én nem így tudom, azért is úgy fogalmaztam, nem általánosságban: ami az egyikre igaz, a másik típus-azonosnál nem feltétlenül. Én pl. rendszerint gázt se adok indulásnál, csak engedem a kuplungot.
Sok összetevős ez a játék, mert ha pl nem jól áll az EXUP (pl. nem elég feszes a bowden), esetleg nem gyári a légszűrő, a már említett változtatások, stb., az mind beleszól a működési kultúrába. Az enyémben pl. a másodlagos pillangótengelyről le vannak kapva a tányérok. De így sincs gond az alapjáratról indulással. Sőt, szinkront állítottam (4500 környékére...), de még azzal se sikerült rontani a starton. De pl. a diagban a CO-t +3-ról -30-ra tettem, na, ott a hideginduláson is, meg alul is (felül nem néztem, helyben átugrottam valakihez) rontott, azonnal érezhetően, még mielőtt bementem hozzá a kapun, visszaállítottam.
Most mentem egy akrás 03 Z1000-rel, egy pillanatig se volt okom panaszra a saját háztájon (de az se lusta).
Nyitott dobbal 3000 alatt viszont gyengébb.
A lájtos/kis gázos elindulás nehezebb.
Keresek 2003-as R1-hez hátsó lámpát. Enyhén sérült is érdekel.
Yamaha R1 2003-as teljes idomgarn. 30,000Ft.
Akksi gyenge szerintem. Ha tölthető vízzel, lehet, hogy kéne neki adni. Pl. a gondozásmentes autóakksiba sikerült 1 liter vizet tölteni, mindjárt jobb lett...
(Az én motorom is 2005-ös, de abban a gyári akksi muzsikál még mindig... Pedig 'télen' - kb. ~5 hó töltés nélkül - megkapta a magáét, tavasszal a multiméter 0,3V-ot talált benne.)
Tapasztalat (egyedi eset, az enyém):
1. a gyáriból slip-on érezhető, nem placebó/hang-tuning
2. katalizátor hiánya nem, ez legfeljebb a hangtónusba szól bele, mai ésszel nem venném ki
3. PC bármiféle netes térképpel (5-15 variációt biztos kipróbáltam), vagy egyéni buherenciával nem hozott változást, a fogyasztás növekedésétől eltekintve (nyilván padon az adott motorra hangolva az igazi, de anélkül is érzékelhető kellene, hogy legyen +/- hatás)
A fentiek a Factory Pro kivitelűhöz hasonló szívótölcsérekkel értendők, gyárival lehet, hogy a nyitott dobok se hatnak akkorát, max legfelül. Ezekkel viszont az 5-7k közötti tartomány is jelentősen élénkebb, önmagában is. A dobjaim épp gyáriak belül, de a tölcséreket eszem ágában nem lenne visszacserélni.
Kosziiii! Sikerult zsir
Színét nem, fényerejét, villanófény fordulatszámtartományát igen. Amikor ráadod a gyújtást nyomva tartod a select gombot. video
UDV Mindenki!

Szeretnem megkerdezni, 2002 es r1 nek lehet e allitani a muszerfal szinet? Ha igen valaki irja le hogyan! Kosz elore is
Kedves Zema. Az előzményekben írtam, hogy nem gyári hanem Yoshimura dobról van szó és úgy mínusz katalizátor, de sajnos így sem lett változás.
Üdv: István.
ok köszi
Ha a széria motorból kiszeded a katalizátort, persze, h nem lesz változás.
Próbáld PC mellett egy nyitott rendszerrel, vagy csak egy slip-onnal akkor mindjárt más lesz a gyerek fekvése. Ezekhez kötelező kiszedni, mert értelmét veszti az egész.
Nem értem miért gondolják sokan, hogy a gyári dob kiberhelése, meg gyári dob, és leömlő mellett a katalizátor kiflexelése hoz valamit.
Ne legyetek már naívak.
Én is. .
Szia. Bocs, hogy még csak most értem idáig. Kivéstem a katalizátort az Y-ból ami olyan mint ha hullámpapírtekercs lenne benne, csak ez fémből van. Semmi változást nem tapasztaltam,a hangja sem lett nagyobb. Tehát az Y- cserének nem volt értelme. Ha még nem vettél, akkor nincs is értelme,fölösleges.
Üdv! István.
Írtam egy mail-t.
Szia! Igen. 30 pénz.
üdv
Üdv mindenkinek

Van egy 2005-ös yamaha r1em. Vettem fél évvel ezelőtt egy motobatt márkájú akksit bele. A mai napig minden reggel (minden hétköznap használom) tökéletesen indult a gép, de ma reggel másfél napos nem garázsban állás után (garázsban szokott állni) nem akart elindulni. A rendszerellenőrzés + műszerfal világítás működött + próbálta indítani a motort, de egy idő után csak egy berregő hang hallatszott az ülés alól (1 éve, amikor megvettem egy kereskedésben, ott is egy lemerült motobatt akksi volt benne és indításkor ugyanezt a berregő hangot adta és persze nem tudta beindítani a gépet).
Kérdés másfél nap alatt hogy merülhetett le az akksi vagy valahol zárlatos a motor? Segítsetek