Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy minden amit használtan veszel az lutri! Megveszed, ha jó akkor boldogság, ha ne vállt be akkor eladod és nem költesz rá főleg nem találomra! Keresess v.kit akire ráénekeled és vegyél helyette egy másikat! Ennyi a titok és tényleg nem több...
Kérdeztél már itt korábban is! Fékpadon hol volt és mit mondtak?
Hajolj be a plexi mögé. Ha úgy sem, akkor minden hajtási veszteséget produkáló dolgot vizsgálj át (guminyomástól a kerékcsapágyon át.....).
Ámen!

YBR125 után ideális választás!
170-180utazó 7-8liter attól is függ mennyire pörgeted 9000 feletti használatnál kezd el kajolni de cserébe megy is én 7 alatt még nem mentem vele de 12is evett már egyébként meg tökmindegy hogy 7v9 liter csak mennyen mint gépállat
Sziasztok!
Van pár akciós láncszettem R1-re ha valakit esetleg érdekel...
'03-ig 43000Ft két lánckerékkel DID 530ZVM lánccal.
'04-08 44000Ft két lánckerékkel DID 530ZVM lánccal.
'09-től 45000Ft két lánckerékkel DID 530ZVM lánccal.
Elnézést ha valakit zavartam volna.
olyan motor nekem is kel xd
mindenap mentél vele?
Nekem egy tank elég volt 5 hónapig is
Lorenzo m1 ese 16 liter.te kb fele! Az jó?
HALLI!
irjátok már meg nekem hogy megyi az üzemanyag fogyasztása az r1- nek aszt akarok veni elöre is köszönöm
sziasztok!van egy 2002 es r1 em!nem rég lett meg gyürüzve mert nem volt tökéletes a kompressziója!gyürü baja voolt minden más át lett nézve nyomásprobázva megmérve!az lenne a kérdésem van e itt valaknek hasonlo tapasztalata r1 el?mennyi idö lehet amig összekopik!1000 km ig nem igen bántottam!már 1500 van benne azóta már probálgatom de nem igen érzek rajta változást!270 nél nem is igen akar többet menni mint ahogy azelött sem!ha valaki tud érdemlegeset mondani szivesen várom!köszönöm!
Nem egészen ott lakom, a testvéredtől akár 3 km-t is kellene ide jönni (Munkácsy), csak a gugli ezt dobta és egy pontosítást nem ért. (emlékezetből "rekonstruáltam" az útvonalat)
Mentem, aztán néha megálltam, GPS elő+bekapcs, hogy hol vagyok (elcsesztem-e az elégazásokat), utána elrak és tovább.
Tényleg nem volt egy idő után szórakoztató, mert bár kisebb termet vagyok, még így is alacsony a kormány, alféllel meg nem elég a "kapaszkodó": pedig akkor megy igazán szépen a bringa, ha a kormány nagyon lazán van fogva. Majd kap érdesebb huzatot, meg tán valami más kormányt is, onnan mehet a napi 650 :)
Hasonlókat szoktam elkövetni én is!
Kaposvár-P.ring 200km ott pályán olyan 250 és persze a hazaút ismét 200. Mondom is otthon miután megérkezek, hogy nem szórakozni járok én oda...
Ott laksz, ahonnét indul az út? Csak mert akkor szinte szomszédok vagytok a testvéremmel! (Meder u.)
Tegnap elkövettem egy ilyet.
a csuklóm nem repesett a végére...
csináltatott már valaki szinkront az injektorosára? ha igen, a kormány rezgésén javít az valamit? (még ma is volt némi zsibbadás a jobb hüvelykujjamban)
Köszönöm!Megoldódott,az oldal jó,még biztos hasznát veszem!
Szevasztok!
Van egy eladó Extreme Tech kormnygátlóm 02-03-as R1-re ha valakit érdekel!
Szia érdeklődj itt: www.starbike.eoldal.hu
Képek készültek szerintetek a motoros napról?
Hát most már úgy sincs licences csoport.
Szerintem se a gmail-os se a másik nem tud ekkorát fogadni. De ha gondolod küld el a gmailosra. Bár ha átkonvertálnád valami kisebbre az nem ártana. De az is jó ha kivágod belőle a leggyorsabb köröd.
Kuplung behúz, gáz megránt, váltó tapos, kuplung kienged. Mindezt persze 2-3 tized mp alatt. Ha nem csinálod akkor amint behúzod a kuplungot nagyot esik a fordulat és amikor ráereszted újra, megcsúszik a kerék. Elpattog mert nincs elég tapadás és nem tudja olyan gyorsan feltekerni a motorblokkot mint ahogy kéne.
A felvétel kisebb, mint 2 Giga, ha dobsz egy címet elküldöm oda!
Mármint, ha akarsz egy jót röhögni
Csak pakolásztam, semmi gáz, csak motorfék, meg fék.
Mikor kell a gázfröccs, a visszaváltások előtt?
Igen ez érdekes, hogy akkor mitől jön a P.B. Nekem úgy sikerült a legjobb köröm a pancsin, hogy minden kanyarban feltartott egy K7-es gixxer, de a féktávjai és a kigyorsításau azok irgalmatlanok voltak. Ezeket másoltam három körön át és mind k.jó lett pedig érzetre min. 3 mp-el többnek tippeltem. Aztán lejöttem mert tudtam, hogy ha maradok akkor elvállalok egy előzést a kanyarban és az túl necces lesz... Nem bántam meg, legközelebb majd keresek egy gyorsabb motorost magamnak, akit követhetek.
A H.Ringen sikerült egy 2:10:16-ot mennem és sok 11,12-őt Tudom, hogy menne ez gyorsabban is ha valaki segítene, de licencet nem váltok az utxaiban pedig már ez is oroszrulett...