A tengerentúlon elmegy az simán utcai motornak, főleg, hogy egy új motor ott 0,5-1 gurigával olcsóbb. Mintha itt vennél (továbbra is) egy négymillás motort, de (már) az árban benne volna a full rendszer, pc, rugóstag, villa-átszelepelés, féktárcsa stb. Az ottani árszínvonalból rendszerint euban úgy lesz ár, hogy dollár összeg × 1,1-1,25 és ez euró összeg.
Mint a szívótölcséreim: $180-250 között láttam, de mire itthon lett volna levámolva, megütötte volna a 60-at is Ft-ban. 15 körül állt meg az 'utánzat', fele anyag, fele munkadíj. (amikor egy kétéves használt gépért fizettem annyit, mint az ottani szalon ár/ajánlott fogyasztói ár, akkor nem az ugrott be, hogy: Mo én így szeretlek...)
Azért egy komplett Öhlins villa 1-2k dollár, de amivel a superbikeban is mennek, az annyiba kerül v. többe, mint a motor a szalonban...
'04-es RN-12-ben 56000km után a kuplung elkezdett csúszni. Szèp teljesítmènynek tartom, ezért nem is bosszant, hogy cserés lett. Mivel a gyári szerkezet bizonyított és 60-ból megvan így simán vállalhatónak tartom viszont pályázni is eljárok olykor-olykor és oda igazán hasznos lenne egy csúszókuplung, úgyhogy ebben kérném a segítségeteket! Ha valakinek már van tapasztalata/ismer olyat akinek van személyes tapasztalata utólagosan beépített csúszókuplunggal esetleg beszerzési forrás, link azt megköszönném!
Attól én még nagyon messze vagyok. Ha jól számolom 3%-al nő a kerék kerülete. Az meg tényleg nem sok. Annyi előnye biztos van, hogy kevesebbet csal a sebességmérő.
Sziasztok! Nem tudnátok segíteni nekem hogy hol keressek Yamaha Yzf R1 2000-es évjáratú mocihoz jobb oldali felső idomot (piros), illetve jobb oldali kormánycsutkát kapcsolóval, és jobb oldali tükröt? köszi előre is, email cimem---laci1787@freemail.hu
volna egy garnitúra orig. Yamaha láckerék szettem. Első-hátsó. 2004-2006. verzió, de lehet hogy jó a többire is. Kitünő , tényleg alig használt állapotban.
Alkatrészt keresek!
Helló mindenki. Ha valakinek lenne elfekvő balos oldalidomja 2000-res kék R1-hez, engem érdekelne.
Meg bukógombát is keresek.Katasztrófa, hogy 40e körül kéne leszurkolnom 1 pár gombáért. A készítők közül meg senki sem vállalja.
Valakinek valamilyen tipp?
Köszi nektek!
Egy darabig nem fogja megérni eladni.Ért volna sérülésmentes állapotban 1,1-1,2mft-ot így meg rálocsolok vagy 200eft-ot ha szerencsém van és akkor már nem éri meg eladni.Mondjuk azt nem gondoltam volna,hogy japó géphez ilyen nehéz bontott alkatrészt találni.
Fő gond az lessz ha a gépet elakarod adni,és nem gyári villa van benne,feltéve ha minden passzol.ha meg nem jó semmi akkor jóval többe fog kerülni.villanyak,kifli,kérek,fék stb,akkor majdnem fullelejét át kell építeni
Mint a szívótölcséreim: $180-250 között láttam, de mire itthon lett volna levámolva, megütötte volna a 60-at is Ft-ban. 15 körül állt meg az 'utánzat', fele anyag, fele munkadíj. (amikor egy kétéves használt gépért fizettem annyit, mint az ottani szalon ár/ajánlott fogyasztói ár, akkor nem az ugrott be, hogy: Mo én így szeretlek...)
Azért egy komplett Öhlins villa 1-2k dollár, de amivel a superbikeban is mennek, az annyiba kerül v. többe, mint a motor a szalonban...