Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tengerentúlon elmegy az simán utcai motornak, főleg, hogy egy új motor ott 0,5-1 gurigával olcsóbb. Mintha itt vennél (továbbra is) egy négymillás motort, de (már) az árban benne volna a full rendszer, pc, rugóstag, villa-átszelepelés, féktárcsa stb. Az ottani árszínvonalból rendszerint euban úgy lesz ár, hogy dollár összeg × 1,1-1,25 és ez euró összeg.
Mint a szívótölcséreim: $180-250 között láttam, de mire itthon lett volna levámolva, megütötte volna a 60-at is Ft-ban. 15 körül állt meg az 'utánzat', fele anyag, fele munkadíj. (amikor egy kétéves használt gépért fizettem annyit, mint az ottani szalon ár/ajánlott fogyasztói ár, akkor nem az ugrott be, hogy: Mo én így szeretlek...)
Azért egy komplett Öhlins villa 1-2k dollár, de amivel a superbikeban is mennek, az annyiba kerül v. többe, mint a motor a szalonban...
Egyébként szerintetek az mi akart lenni, mert utcainak sok az extra, de pályamotortól is távol van mint Makó Bivalybasznádtól!
A télen kezelésbe veszem a gépet és megcsinálom olyanra, mint a harmadik képen látható!
Öhlins villa jó áron v.kinek!?
Sziasztok urak!

'04-es RN-12-ben 56000km után a kuplung elkezdett csúszni. Szèp teljesítmènynek tartom, ezért nem is bosszant, hogy cserés lett. Mivel a gyári szerkezet bizonyított és 60-ból megvan így simán vállalhatónak tartom viszont pályázni is eljárok olykor-olykor és oda igazán hasznos lenne egy csúszókuplung, úgyhogy ebben kérném a segítségeteket! Ha valakinek már van tapasztalata/ismer olyat akinek van személyes tapasztalata utólagosan beépített csúszókuplunggal esetleg beszerzési forrás, link azt megköszönném!
Attól én még nagyon messze vagyok. Ha jól számolom 3%-al nő a kerék kerülete. Az meg tényleg nem sok. Annyi előnye biztos van, hogy kevesebbet csal a sebességmérő.
Természetesen ront a gyorsuláson, de nem hiszem hogy megérzed.

Persze léteznek azok az emberek akik az 1mm-es gumikopást is megérzik
A nagyobb kereket mennyire lehet megérezni gyári lánckerekekkel?
Picit "nyúlósabb"/lustább lesz, vagy egyáltalán nem lehet észrevenni a különbséget?
Itt korm.csutkát és kapcsolót találsz.. www.starbike.eoldal.hu
Sziasztok! Nem tudnátok segíteni nekem hogy hol keressek Yamaha Yzf R1 2000-es évjáratú mocihoz jobb oldali felső idomot (piros), illetve jobb oldali kormánycsutkát kapcsolóval, és jobb oldali tükröt? köszi előre is, email cimem---laci1787@freemail.hu
simán
Üdv!

Gyári 190/50-17 es hátsó gumiméret helyett fel lehet tenni a 190/55-17est? el fog férni?
Igen, köszi.
Csak festett van neki és nincs matricázva sem. Karcos van nekem is ha már fényeztetem akkor nem kell másik idom.
Itt próbáltad már?
Szép
Hello

volna egy garnitúra orig. Yamaha láckerék szettem. Első-hátsó. 2004-2006. verzió, de lehet hogy jó a többire is. Kitünő , tényleg alig használt állapotban.
Szia!
Mégis kellene a címeg mert már nincs meg.Milyen színű púp kellene mert úgy néz ki a szines is hasonló árban lessz mint a fehér.
Szeva!
Mátrázni indultam és érdeklődni akartam mi a helyzet odafent,de fasza volt minden!
Alkatrészt keresek!
Helló mindenki. Ha valakinek lenne elfekvő balos oldalidomja 2000-res kék R1-hez, engem érdekelne.
Meg bukógombát is keresek.Katasztrófa, hogy 40e körül kéne leszurkolnom 1 pár gombáért. A készítők közül meg senki sem vállalja.
Valakinek valamilyen tipp?
Köszi nektek!
Rodnan!

Holnap?
Támadunk?
Rendben,nagyon köszönöm a segítséget.
TrixM a cég és Bájónak hívják. Bármi gondod van segít. Szerelés, javítás, kiegészítők stb stb. Nagyon korrekt és nagyon profi.

A mobilját nem írom ki hátha nem örülne neki.
Egy darabig nem fogja megérni eladni.Ért volna sérülésmentes állapotban 1,1-1,2mft-ot így meg rálocsolok vagy 200eft-ot ha szerencsém van és akkor már nem éri meg eladni.Mondjuk azt nem gondoltam volna,hogy japó géphez ilyen nehéz bontott alkatrészt találni.
Fő gond az lessz ha a gépet elakarod adni,és nem gyári villa van benne,feltéve ha minden passzol.ha meg nem jó semmi akkor jóval többe fog kerülni.villanyak,kifli,kérek,fék stb,akkor majdnem fullelejét át kell építeni