Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen. Már hülyét kaptam mer 2 vagy 3 pályanapja szórtam a 01 elejét de a 00 nem akart jönni. Aztán úgy lett 00, hogy 2X előztem kanyarban, félreváltottam, meg felakadt a lábtartóm.
Az a mondat meg hogyan került a végére!?
Ezek a mobilok...
Márhogyarossebbenellennebennecsúszókuplung!? Csak nem mindenkinek!
Érdekes volt olvassni a visszatekintésed! Látszik, hogy mennyire sok összetevője van a jó köridőnek és , hogy a fejlödés de még a szinten maradás is sok gyakorlást igényel. (egyébként olvastam tavaly a kommentedet, amiben leírtad hogyan is sikerült és az azt követő gratulációáradatot a parkolóban Grat. Tőlem is utolag még így ismeretlenül is)
Én még abszolút nem számítok gyorsnak, de ha pályanaponként tudok egy másodpercet javulni akkor nagyon elégedett vagyok viszont nem hajszolom mindenáron. Tanácsolni is ezt tudom
, hogy elsősorban az élvezetért megyünk ki és ha összejön egy két tiszta kör, akkor az fasza de nekem ugyanolyan élvezetes az is ahol feltartanak mondjuk két kanyarban, de az előzést szépen és biztonságban tudhatom le, ne pedig kamikaze módon. Persze a verseny az más...
Kamerát még sosem használtam, de legközelebb viszek aztán a múvimèkerrel összerakom a saját :00-ás körömet vagy majd úgy 2015 körül láthatjátok élőben is!

Én mèg abszolút nem vagyok gyors
Hát ha rám gondoltál én nem vagyok valami nagy szakértő. De elküldheted. Tedd fel jutyubra és csináld privátra.
04 R1-ben nincs csúszókuplung ezért ha nem gázfröccsözöl féktávon akkor szitálni fog akkor is ha a hátsó lámpádra ülsz.
Én is visszanéztem még az este, siralmas volt...
Van még mit tanulnom!
Nagy fékezésnél, visszapakolásnál beszitált a motor, azt mondták a testtartásom miatt.

Közösbe nem tenném fel a videót, de, ha valakit érdekel, elküldöm kiértékelheti
2006-os

Amíg nem füstöl folyamatosan mint egy gyárkémény addig nem aggódnék.
Üdv Srácok!

Lenne egy kis problémám vagy nem is tudom, hogy probléma-e?!
Nos van egy 2006os R1esem, gyári rendszerrel, most kapott új olajat+ szűrőt, és alapjáraton ilyen 8000-res fordulat körül dob egy füst pamacsot. Ez normális?
A kamera bizony jó dolog. Tavaly egy esés engem is visszavetett. Féktávon hibáztam és zúgtam. Na azóta motorféktávjaim vannak inkább . Idén már a kanyarbejáratokat is elbaszom, tehát mondhatjuk hogy fejlődök folyamatosan. VISSZA! 2009-ben 2:10,9em volt (Pring) most 2:17 . A héten voltam Euroringen és ez volt az első nap idén mikor végre "jól" mentem. Kiváncsian várom a következő napot, és szeretnék újra 13-at menni mint tavaly.
Sziasztok!

2000 évj. R1-hez keresnék exup házat,ha valakinek esetleg lenne, kérem jelezze
A kamera viszont nekem sokat segített. Azt hittem 2:15-nél, hogy repülök mindenhol aztán amikor visszanéztem sírva fakadtam.
Mondjuk 100 fokosnak nem kéne lennie a vizednek ilyen időben. Mi lesz 32-35 fokban? PC van a mociban?
Gyári áttétellel elég sok helyen kell kettesben menni. Az alacsony fordulat hamis biztonságérzetet ad. Gyári áttétellel 2-es az 1-es kanyar, sikán, 8-9-es kanyar, -3, -2, célrará. Ha le vagy áttételezve akkor csak az 1-es kanyar a sikán, -3, -2. Egyébként szerintem jobban jársz ha nem tűzöl ki nagyon célt magad elé. Ami jön az jön ennyi. Menni kell minél többet.
Csak láttam vacsi új Repsol 1000RR tulajt az 5-ik pályanapján 2:14-et menni majd rá 5 percre örökre befejezni a pályamotoros pályafutását egy laza high-side kíséretében. Annyira beizgult, hogy ő milyen gyorsan fejlődik, hogy nem bírt visszavenni.
Éppen tegnap nyomoztam vissza, hogy miként is alakult a pályamotoros karrierem. 2006 szeptemberében mentem 2 napot. A másodikon el is a dobtam a suzukit. 2007-ben olyan 6-7 napon voltam. Augusztusban mértek meg először: 2:18. Ez kb. a 7-8-ik pályanapomon volt. Ja ekkor volt először térdkoptatóm.
Aztán az utolsó pályanapon lementem 2:15-re. 2008-ban jött a 04 ZX-10R. Már a második pályanapon jött vele a 2:14. Sokkal jobb motornak tartom pályára mint a K4 750-et. A fék, a futómű, a csúszókuplung sokkal inkább odavaló. 2008 év végén 2:07 olyan 10 pályanappal. (Összesen ekkor jártam 20-nál.)
2009 első pályanapján elestem. Na ez betett rendesen. Májusban ilyen 2:30-kat mentem. Segítség nélkül nem is tudtam összeszedni magam. Augusztusban lett meg újra a 07 de ehhez kellet vagy 10 pályanap. 2009 év végén 2:05 a 35-40-ik pályanapon.
2010 egész jó volt. Év elején még bénáztam ilyen 05-06-al de aztán egy nap alatt le 01,8-ra. Ez a második road&ride versenyen volt. Aztán év végén meg lett a 00. Az utolsó verseny időmérőjén megint jól pofára estem.
Nekem a 00-hoz kb. 55-60 pályanap kellett. Ehhez hozzátenném, hogy én egy pályanapon elég keveset megyek. 18-20 kör között. Van aki beregisztrál a lassú meg a gyors licencesbe elkoptat 2 hátsó gumit egy nap és megy 50 kört. Ja és én béna gyáva szar vagyok.
Nem tudom, hogy érdekelt-e ez bárkit is de azért leírtam.
Valóban a Viki nagyon gyorsan lement 00-ra de azért itt megjegyezném, hogy szakértő segítsége van állandóan és a Kecskemétringen él. Természetesen ez semmit nem vesz el az értékéből de azt lehet mondani, hogy neki ez lett az élete. Én is szívesen lennék motorversenyző.
Viszont a jó haverom a Bérczi Dávid kb. 15 pályanap alatt lement 00-ra. Most az utolsó OB-n 1:55-öt ment és 5-ik lett. Szerintem később kezdett pályázni mint én. Őstehetség.
Ez meg tipikus hiba az elején, hogy feleslegesen túlpörgeted a motort. Van ott elég nyomaték, a kanyart vedd úgy 6-7-8000 környékén és onnan gyorsíts ki!
Azért ne csüggedj, ha a kettőtíz még nem lesz meg az idén mert az már egy kurva jó idő csak sokan mesélnek a soha senki által nem látott nullanullás köreikről és ezért hiszik, hogy amaz még nem olyan nagy kunszt! Persze minden csak attól függ, hogy hány napra mész ki. Aztán vannak kivételek is mint pl. az a 19 éves kecskeméti kislány, aki tavaly ment először és szeptemberre megcsinálta a 2:00-t. Én arra próbálok öszpontosítani, hogy stabilan tudjam motorozni a korábban elért legjobb időimet és egy-egy nap után rengeteg apró részletet újragondolok amíg friss az élmény. Legközelebb egy kicsit a testtartásomon kívánok változtatni, hogy ugyanolyan alacsony súlyponthoz ne kelljen annyra dönteni a motort. Ettől jobb kigyorsítást várok és talán a lábtartó sem kopik majd annyira!
A harmadik etapban tettem fel kamerát, 2:32 volt stabilan az időm.
Szerintem a kettesben mentem a legjobban, talán meglehetett a 2:25, de lehet, csak szeretném .
A cél ebben az évben a 2:10
A gumi jó volt, inkább a fokozatokkal voltak gondok, sok volt a kettes, a vízfok nem nagyon ment 100 alá...
Én is csak 6-7 alkalommal jutok el egy évben, de akkor aztàn kiélem magam. Tény, hogy egy pályanap után rájössz, amit az utakon művelünk a legtöbben az felér egy lassú öngyilkossággal és töredéke élményt sem adja mint egy nap jó társasággal v. melyik ringen. Főleg ha azt is megtapasztalod, milyen amikor pofára esel, csak itt a legtöbb esetben megúszod egy új fékkar, lábtartó stb.ből és egy óra múlva mehet a móka tovább.
Ha rákaptok az ízére, akkor feltétlen szervezzetek magatoknak egy p.ringet is, mert az a legtöbb hobbyracer szerint a legjobb pályánk!
Ja!
Ez még csak a második próbálkozásom volt,de lessz folytatás!
Gondolom még nem mentél olyan durván és lassabban melegedett be, pláne ha utána meg jó lett!

Igen, mindenképpen a fehéret ajánlom! Bár kényelmes, hogy most nem kell a festéssel szarakodnom, mert időm az kevés...
Oksa!
Ezek szerint érdemesebb a fehéret rendelni mert olcsóbb és jobb is!
Nekem első 25 percben hidegen volt D211Gp Racer-be 1,6 és fasza volt nagyon,utánna mondták engedjem le 1,4-re de úgy az első két körben nagyon mászkált és nem mertem úgy csapatni kicsit megilyesztett.
Most még nincs is akkora jelentőssége, de ha gyorsulsz (és persze fogsz) akkor már nagyon is lényeges!Hidegen 1.3 melegen 1.6 bar, természetesen ez utóbbi a fontos. Elöl még Pirelli D. Superbike van, ez nálam melegen 1.9-re van fújva. A következő elsőm már Dunlop lesz, azt mèg meg kell kérdeznem nekem is, hogy mennyi a tuti. Amúgy? Jól sejtem, hogy a fél mátra ott volt? Mértél köridőt, csakhogy tudd honnét is indul a fejlődés? Idei célok?

Bali, megjött az üléspúp! Tetszik ez is ennyi pénzért, de fehér mellé téve látszik némi minősgi hiányosság...
Attól még újabb positive feedback!
Na mekkora guminyomással mentél?
Hidegen volt benne 1,9 nem volt vele gond, de hallottam, hogy 1,5 ön szoktak vele menni.
Az 1,6 ot melegen mérve érted?
Simán, de ha kètelyeid vannak, akkor fordítsd meg ellenkező irányba! Gondolom a túloldala jobb állapotban van, bár a közepe már egy kicsit kockásra van kopva!
Én az utolsó Rezsőnapra mentem ennél sokkal szarabbal, gondoltam legfeljebb kihagyom a harmadik menetet, de bírta és tapadás is volt vègig!
Nekem amúgy kevés a tapasztalatom ezzel a típussal, de Zotyó ilyennel nyomja jóideje és tőle tudom, hogy melegen 1.6-nak kell benne lenni. Én úgy használom és tényleg szép a gumikép meg bírja is. Gumimelegítőt nem használok, de már a 2. körtől nyugodtan rá lehet nyitni a gàzt.
Jó estét!

Ez a gumi kibír egy pályanapot?
Szia!

A jövő heti szabadnapjaimat már "megoldotta" a Csilla és egy újabbat kivenni már nem akarok. Az elsejei Phoenix napra viszont már regisztráltam is! Ez az időbeosztás az általános a Mike W. napokon, mert baromi szimpatikus a 30 perces menet és a 125 E. Is elfogadható.
Ha igen, akkor belőhetjük a júniusit egy következő alkalomnak. Aztán a folytatás még a jövő titka. Nyári hajtás, de aug. 20. Után egy de inkább kettő napot szeretnék mert valsz. szeptemberben megműtik a vállamat. (kéne előbb, de a mi szakmánkban...)
Szóval remélem, hogy 1-én találkozunk és bemutathatom az új féktávjaimat, amit a csúszókuplungosra extrázott motorommal tudok!