Hali!
Azért kérdeztem,mert nekem egy 2001-es R1-em van,amit újonnan,szalonból vettem.Ez kb.2-3000 km után ugyanazt a jelenséget produkálta,mint a tiéd,de nem elindulásnál,hanem ha olyan lassan mentem vele,hogy még eggyesben is csúsztatni kellett a kuplungot.Visszavittem a márkaszervizbe,ahol garanciában cseréltek rajta komplett kuplungot/lamellák-rugók-kuplungkosár/,de nem változott semmi.Néhányszor még visszavittem,aztán mindenféle hókuszpókusz elkövettek rajta,de a hibát nem tudták megszüntetni.Végül meguntam az egészet,és a mai napig így használom,de csak extrém csúsztatásnál jelentkezik a rángatózás,indulásnál nem.
Üdv.:Zsolt.
De megismertelek,csak olyan sokan voltatok körülottem,hogy nem tudtam már,hogy kire figyeljek és mindenki csak kérdezett.
És Ti gyorsan le is léptetek.
akkor ok, ha vkinek nem kellenek az extrák. ha vki elviszi kompletten, vagy a váltó is kell neki, akkor sajnos marad rajta.
Hogy miért adom el?
Egy üzletből kifolyólag kaptam egy nagyon jó ajánlatot jövőre egy új R1-re, vagy most egy bmw-re. Ha elmegy nyár végéig, akkor bmw, ha utána akkor új R1 jövőre.
A motort ugyan nem szándèkozom megvenni, de ha úgy alakul akkor a gyorsváltód érdekelne! Persze csak ha Zotyónak nem kell akkor mert említette, hogy tervezi egynek a beszerzését és ő lényegesen többet van pályàn mint én.
Publikus, hogy miért adod el?
Helló igen cseréltem szetet lánc 530 D.I.D elsőlánckerék 16os és hátsó lánckerék gyári méretek boltból. A zajt pedig elinduláskor az első lánckerék felöl katog. De ha nagy gázzal indulok nem csinálja. Olyan mintha elkoptak volna a fogak de mivel uj minden ez lehetetlen. Ja és ha feszesre húzom akkor (Kb 10mm) akkor nem csinálja. De mihejt kicsit enged a lánc 20-30mm lessz a holtjátéka azonal elkezdi!
A kertről itt láthatsz néhány képet! Ha jól tudom, akkor úgy 1000 milla körül már szóbaállnak veled, de ha kell az én pizzériám is, akkor egy picivel több!
Jössz holnap a Ringre?