Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Urak!

Kicsit módosítom a reggel eladásra kínált sisakomról szóló írást!
ARAI RX-7 CORSAIR és ARAI RX-7 CORSAIR Nicky Hayden replica
Vegyétek, vigyétek!
Ez kezd rejtélyes lenni! Mindenesetre számolj be a megoldásról! Cseréltél lánckereket is ugye? Méretben stimmel a lánccal? Tedd állványra és nézd meg hátulról, hogy hogyan fut, pontosan honnét hallasz zajt, mi is adja. Ezek persze csak tippek...
Hali most cseréltem láncszetet és en magam huztam fel légkulcsal a lánckereket.
Helló. Most cseréltem láncszetet. KOpás kizárt.
Láncszett csere.
Szia!
Szerintem ott valami gond lessz,nekem ha egy picit laza a lánc akkor sem ugrik át.Egyébként szervízkönyv szerint az enyémre 3-5 cm.-t ír.Azért nézd meg az első lánckereket,hogy nics-e fellazulva vagy elkopva.
Nézd meg nincs-e lelazulva a kis fogaskerék....
Urak!

Az adatlapomon látható ARAI RX-7 CORSAIR sisakom ELADÓ brutàlisan jó áron! Estére fogom feltenni az apróba, abszolút karcmentes állapot 75.000-ért kínálom, de ismerősők könnyen meg tudnak egyezni velem egy számukra is elfogadható árban!
Ööö, a második felét Bobnak szántam!
Akkor lehet,hogy nem is a kuplung csúszik hanem simán átugrig a lánc!?
Nagyon nem merek okoskodni, mert kiderül, hogy az olajcserénél bonyolultabb dolgokhoz hülye vagyok.
Azért nézzétek meg, hogy ha tolod a motort, ( előre-hátra) akkor ugrál-e a lánc, mert az is jelezheti az elhasználódottságot. Ha kételyeid lennének, akkor inkább xsere, mert szar amikor leszakad és a mögötted motorozó haver is könnyen pofára eshet rajta! ( megtörtént eset ismeretségi körömből)
Az nem baj, ha már 3-3 centitől kattogni kezd a nő nyaklánca... Ha ennyitől átugrik, próbáld 2-2 centivel.
Ha a hajtóláncra gondoltál (megtévesztő a kép, mert a motor lánca pont a másik oldalon van) 30-40 mm körülre állítom be a maximális (alsó-felső részének) az elmozdulását + megforgatom a kereket mindkét irányba, mert a jelzések szerintem nem tökéletesek.
Rodnan azért mond 3-3 centit mert hihetetlen laza csávó

Összességében 3 centi az az igazi
Hali. Ha 3-3cm-re huzogatom akkor kattog elinduláskor(mintha átugrálna az első lánckeréken)
Ha nem esik igen de ha igen akkor nem
Pénteken valaki Hungaroring?
50.000-ért hirdették, de még egy picit jóárasítottuk!
Megnéztem amit belinkeltél és majdnem besírtam mikor a job sarokba ezt láttam az ön ára 285dodo remélem 80nál nem adtál többet érte mert 200ért komplett blokk van a bontóba . na de tetudod a 200feletti menet meg szigorúan versenypályán értetted ha jól értettem
Gratulálok a több mint egy éve feltett kérdésre adott válaszhoz! Talán már megoldotta...
Ez volt a hirdetett, megrendeltem. A forgalmazó szerint a gyári Yamaha lamella tökéletesen jó hozzá. Remélem hamar itt lesz mert ezt a 200 alatti közlekedést már nagyon unom, felette meg csúszik folyamatosan.
Megvetted a csúszókuplungot vagy gyárit raksz bele?
Tud nekem valaki segíteni,van Gipro fokozat kijelzőm és nem tudom programozni!?
szevasz nekem van de nem tudom programozni
Ez tetszik! Én szombaton teszem fel a lemez "b" oldalát, mondom is a Csillának, hogy fizetheti az új kuplungot én meg majd jól meglepődök! Mondjuk tényleg meglepődnék...
Tedd alá a pajszert és mozogjon fel-le 3-3 centit! Jó húzogatást!
Sziasztok. Ti milyen feszesre szoktátok álítani sportmotoron(R1) a láncot?