Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi gond
Valóban

Összekevertelek Titeket,...bali105,hívott.

bali105,Balu80

sorry
Szia!

Lehet egy kis kavar mert nem hívtalak
Biztos nem nekem szántad az üzenetet.
Köszönöm Ki ő egyébként,kit keressek?
Motul
Még egy kérdés Ti milyen motorolajat ajánlotok bele?
Előre is köszi
Én tőle szerzem be:
1/ 297 3328
Szia Bali!

Ma reggel láttam,hogy hívtál,csak nem voltam itthon.

Mi a helyzet?
Szia!

Sajnos volt egy kis baleset és azt a telók bánták.Konkrétan az egyik teló krómszára tört a másik pedig hajlott.
Ezért szeretnék bele telót de alig tudok jó áron bontott fzs teleszkóphoz jutni.
Üdv!

2005ös R1eshez valakinek nincs véletlenül első-hátsó fékbetétje?
Fullad=telod
1ik kérdés miért akarsz bele új telot? Keményebben akarsz vagy neked még hagyományos fullad van és usd kell?
Csavarok méretét ismered,obiban van minden
Szevasztok!

Régebbi fzs 1000 motorom van.Érdekelne,hogy jó lehet e erre a motorra a régebbi r1-ek teleszkópja átalakítás nélkül?Ha jól tudom a fékek anno az r1-ről kerültek át erre a motorra(sumimoto).
Sajnos elég horribilis áron találok fazer telót,az r1 teleszkópokhoz olcsóbban hozzá lehet jutni ahogy elnézem.

Köszönöm a válaszokat és a segítséget!

Üdv:Balu
Én a szerelős témát választanám, ha a gyári holmit ő szórta szét, mert annyiba biztos kerül a pótlás, hogyha neki kellene beszerezni, motivált lesz a keresgélésben.
Remélem, a rajzok segítenek.
Sziasztok!

A műszakira vissza kellett volna alakítanom a motort gyárira.
El is kezdtem, de a fejidom feltevése után meg is akadtam...:(
Szerencsére az oldal, és alsó idom hiányában is átment a motor.
A gyári idomok leszerelésénél nem voltam jelen, így kicsit bonyolultnak tartom az összeszerelést. Tud valaki képekkel, rajzzal, vagy valamivel segíteni az összeszerelésben?
A másik gond, hogy már a fejidomnál, és a tankborításnál találkoztam csavarhiánnyal:( Szóltam a szerelőnek, de vagy meglesz, vagy sem.
Honnan lehet gyári csavarokat, alátéteket beszerezni?

Vagy inkább alakíttassam vissza a szerelővel, és keresse meg ő a csavarokat?

Előre is kszi a segítséget
Az az igazság hogy nem motorozni kell felmenni hanem gyakorolni, próbálgatni bizonyos dolgokat. Én minden alkalommal eldöntöm hogy mit akarok gyakorolni-fejleszteni, aztán meg csak motorozgatok. Most azon agyaltam a lassúba kéne menni hogy az előzéseket kéne gyakorolni (de belátom hülyeség). Legnagyobb gondom hogy szarul startolok és utánna könnyen beragadok nálam másodpercekkel lassabb emberkék mögé. Mondjuk ennek az is oka hogy egyenesbe nem tudok ezreseket előzni .
Ami a kanyarokat illeti, szerintem először a gyors kanyarokra koncentrálj, mert a hibák, korrekciók ott kerülnek motorhosszokba, pl. a feleslegesen elcsukott gáz egy lassúhoz képest a gyorsakban még a légellenállás miatt plusz veszteséget okoz.
A sportkamera már csak azért se lenne rossz ötlet, mert a felvételt is megoszthatod. :)
A 7vége az nem jó, de elviekben a hatodikának semmi akadálya!
Azért én a szerdára készülök nagyon!
Szia!
Természetesen én sem telemetria szintű elemzésre készültem csk látni akarom, hogy melyik kanyar az, amit igazán elkúrok! Kb. 10-ből 9-re igaz ez az állítás. de lehet, hogy felteszek egy olcsó sportkamerát. Sajnos a telefonomról nem tudok képet feltenni de írj egy sort a nandor@ketszeri.hu-ra és átküldöm válaszban, ill. Pontosabban le is írom a gumitípust és , hogy mit műveltem vele.
Üdv,
Ha lehet, majd küldjél fotót az első gumiról, ill. a kopásról. (gyűjtögetem az ilyet).
Az élménybeszámolót meg majd ide, a topikba tessék.
Nagyon én nem elemeznék, hanem, mint a kolléga mondja, kamera. Én személy szerint a jobb kezemet (is) figyeltetném vele, ugyanis ott dől el a dolgok egy jelentős része, no és persze a testsúly rakosgatásával, ha az nem kívánt inputot jelent a kormányzásra.
Hát megmondom én neked masina nélkül is: túl korán fékezel, túl későn adsz gázt, és kicsit lasú is vagy kanyarban. Mert aki nem az 2 perc alatt megy.

Én sokkal többre tartok egy kamerát. Amikor visszanézed pontosan látod hogy hú ott még nem is kéne fékezni. Egy ilyen kütyünél csk adatokat látsz és kellenének hozzá a támpontok, hogy mit csinál az aki 15-t megy, mennyiben másabb egy 10-es akár 05-ös kör. A két percen belűli g úgyse mondja me a frankót

Egy biztos minél töbt kéne motorozni. Esőnapnak jó lehet a 6,7,8 Stardesign (145€ )
A 16 az talán meglesz, de nem bánom azt sem ha csk néhány 17-es kör jön össze, esetleg a 18-ra beállok úgy, hogy azt könnyen hozzam. Ha elmossa az eső a napot, akkor mindenképpen nézek helyette egy külföldi szervezést mert a júniusi Phoenix nap után nyári szünetet tartok és legközelebb augusztus 20. elmúltával érek csak rá. Az ősszel viszont már bevállalósabban megyek és addig nem akarom eltenni a motort, amíg nem megyek egy 15-öt. Most viszont izgatottan elemzek, mert egy fantasztikusan jó programot vettem a telefonomra, ami nem csak a GPS-t használja, hanem a giroszkópot is, így tökéletesen rá tudja a nyomvonalra, kanyarra rajzolni, hogy meddig fékeztem, stabilgáz ill.,hogy hol kezdtem el kigyorsítani. Azt már mindenesetre sikerült kiderítenem, hogy mitől kopik olyan gyorsan és furcsán az első gumim jobb oldala. Ezért most megfordítom és ha a sejtésem beigazolódik, akkkor veszek előre egy új Dunlopot.
Én megígértem magamnak a 13at
Az hogy milyen idővel lehet bejutni sokmindentől függ. Pl hogy kik jönnek ki. Max 44 induló lehet. Volt olyan hogy 15,7-tel utolsó előtti voltam a rajtrácson, és olyan is hogy 17,6-tal 31. A tuti indulás az a 1:59 Szerintem egy 15-16 elég.