Így van ! Én is felkötözöm a motort kedden az utánfutóra, készítek egy valag szendvicset és ha szerda hajnalban éppen nem esik akkor el is indulok.
Az időjàrásjelentés meg tényleg egy vicc, amíg egy szilikonmellű csajjal, nyugdíjas viharvadásszal vagy éppen egy viccesen beszélő palócgyerekkel terelik el a figyelmed, hogy ne is emlékezz az előrejelzésre, addig mit várhatunk!? Ennél biztosabb, ha megkérdezem a nagyit, hogy "Anyuka bizsereg a tyúkszeme? És a hátfájása hogy
van?"
Nem tudod véletlenül, hogy milyen köridővel lehet beférni a versenyre? Úgy általában. Az ok, hogy tehetségkutató ezerben 2:10 felett, de ott hány hely marad vajon még a rajtrácson?
Nem fog esni! Tegnap regeltem én is, de azért csak a helyszínen fizetek.
Ha jól tudom, akkor a 72óràn túli prognózist pisztàn statisztikai alapon adják, melyben leginkább az előző évet veszik figyelembe. Szóval ha így van akkor most két hónapig csak esőt fogunk látni!
A következő ratyit aki idekeveredik azt megdugatom a Terry Blackkel!
Oda írok ahova akarok! ki vagy te hogy nekem kéne köszönni neked? Pár éve nem frissítettem az adatlapomat, de nem árulom el neked milyen motorjaim vannak, mert semmi közöd hozzá! Amúgy meg ha ekkora csákó vagy, hogy így beszélsz az mz-ről, ajánlom neked látogass el egy edzésükre, de vigyázz meg ne szégyenítsenek!
Kezdjük ott, hogy köszönés, folytassuk matekkal, hogy a '99-es R1 futott 12 szezont és az évi 5000 km-el szorozva az 60000 és zárjuk le azzal, hogy mi a fasznak írogatsz ide ha építő jellegű tanácsod nincsen! Azt meg, hogy az R1 mellett futotta még három MZ-re is és ez a legnagyobb büszkeséged közel negyvenhez már nem is minősítem...
Nem nagyon értem miért kellene 60-80 ezernek lenni benne! Nekem 4 motorom van, nem ülhetek mindeggyiken egyszerre! Ráadásul csak hétvégenként tudok motorozni, ha jó idő van!
A balesetről csak annyi hogy a célegyenesben történt a kétharmadánál kb. Nem is értem hogy mi történhetett ott? Még nincs féktáv, még nincs a pályára új behajtó...
Azért a 2:17-el még kapaszkodhatok egy darabig, de a fejlődés megállíthatatlan az első komolyan benézett féktávig!
Találtál már v.mi írást a balesetről, hogy hogyan is történt?
Rossi:
Ennyi idős motornál én olyat néznék, amibe van bevallottan 60-80 ekm, mert az legalább lehet igaz is. Mindegyiken kell majd bütykölnöd szóval lehet egy opció egy közepesen lecsukott RN-01 is amit már 250-től is lehet venni. így öt kilóból lesz egy egész jó motorod amit legalább megismersz szerkezetileg/műszakilag a felújítás alatt. Lsd képen a kéket! Egy hét meló és nincs fél misi, most készült el nemrég.
F.Robi
Chriss. máris utál én nem kevésbé! Nagyon szép, legyen benne sok örömöd!
Az időjàrásjelentés meg tényleg egy vicc, amíg egy szilikonmellű csajjal, nyugdíjas viharvadásszal vagy éppen egy viccesen beszélő palócgyerekkel terelik el a figyelmed, hogy ne is emlékezz az előrejelzésre, addig mit várhatunk!? Ennél biztosabb, ha megkérdezem a nagyit, hogy "Anyuka bizsereg a tyúkszeme? És a hátfájása hogy
van?"
Nem tudod véletlenül, hogy milyen köridővel lehet beférni a versenyre? Úgy általában. Az ok, hogy tehetségkutató ezerben 2:10 felett, de ott hány hely marad vajon még a rajtrácson?