Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk textilben voltam, és csak 270 felett tapasztaltam, gumit meg most vettem rá, igaz nem új, de jó állapotú.
Pályán még sajnos nem voltam idén, pedig már minden készen áll.
Oktatásra akarok menni az Euroringre, csak nincs időm:(
Én még azért nézelődnék!
Gátló semmiképpen sem lehet az oka, nélküle is használható akár! Nekem egy hónapig nem volt. A gumi már annál inkább. Én mindenképpen lecserélném elsőnek, de okozhatja akár az is ha egy lobogós dzsekiben száguldozol és szorosan fogod a kormányt. Gondolom féktezéskor minden ok ugye!? Kormánycspágy szintúgy.
Pályára eljutottál már az idén?
Kicseréltem a gyertyákat és jó lett a gép. Köszi a tippet.
Egy kérdésem volna:
Ha nagy sebességnél beszitál az eleje, akkor az a gátlótól van, vagy a gumitól?
A gátló kicsit lazábbra lett tekerve, az utcai használat miatt, a gumi pedig pálya.
Az oda nem illő szavakat a telefonom cseréli ki...
Szóval jó volt, de hiányozni azért nem fog, mert a közúti csoport az tényleg nagyon vegyes, de leginkabb lassú! Licencet meg ne kelljen már vennem, mert az nonszensz, hogy évi 5-6 alkalom miatt...
Élmény egyébként volt, csak kellett volna hozzá egy ön-board kamera amikor a Kispataki mellett elmentem az emelkedőnek . Igaz, hogy a Viktor fél kézzel fogta a kormányt és közben hátrafelé nézett szóval valószínűleg nem egy új PB-re hajtott éppen. Aztán párszor kiszorították a fűre is a 2:30-át motorozó faszok akiknek ehhez széltől szépít kell a pálya meg amikor a -2 után még a kanyar vége előtt hirtelen átjön jobbra mert akkor jut eszébe hogy kimegy a pályÁról se szó se beszéd én meg éppen ott előzik kívülről. Mindegy azután megoldottam féktávon a kérdést... A lényeg., hogy a Páncsics ezerszer jobb pálya és az Andrásék sokkal jobb napot szerveznek mint ez a BRO s csapat. Reméljük erre a pestiek is rájönnek és ezért jövőre lesz vagy 20 főnix nap! Na akkor máj én is adok 200-at egy bérletért!
Ma kinyitottam az egységet és gyorsan be is osztottak magam helyett 3 lányt május 4-re szóval ha egyik még le is betegszik akkor is tudjak menni!
Szia!

Ami biztos, hogy legközelebb ha pályázni indulok akkor nem tervezek arra a napra semmit. A reggeli találkozóm elhúzódott így késve indultam el. A nagy sietségben nem tettem el a telefonom, amire vettem egy fasza GPS köridőmérőt és fordulhattam vissza már majdnem a Balatonpartról. Ezért aztán a tank benzin sem lett elég a Ringig, főleg, hogy nyélen mentem végig az M7-én. Mindegy 12:30-ra odaértem azért. Kicsit átgondoltam a pályát, mégis augusztusban voltam utoljára és jött a csoporto. Rögtön a warm up után mentem egy 2:17-es kört, pedig még melegìtettem a gumit. Na mondom fasza ez a Dunlop, megmondta a Zotyó is úgyhogy adtam neki. Szerencsére jókor értem utol a lassabbakat úgyhogy volt több tiszta köröm is. 2:13 valami. Mijafsz vaaaaaaan? Ennyire jó vagyok, akkor gázt bele! 2:12 teteje, majd 2:12:01. GecijóvagyNándikám csak származó a féktávod is! fogtam ott is egy keveset és 2:10:16 lett a vége
Urak!

Milyen volt a Hungáriaringes nap? Élménybzámoló?
Üdv!

Yamaha R1-re 98-tól bal oldalidom eladó! 7eFt.
CSAK EZ VAN SEMMI MÁS!

70/623-1473
enmoto@citromail.hu
Sziasztok!

Eladó egy R1-hez és 2007 előtti R6-hoz házilag készített Angel Eye karika. Sajnos kiderült, hogy az én típusomhoz nem jó (nem lehet a lámpába beépíteni), ezért megválok tőle. Zsír új sose használt. Bekerülési áron 4000+posta eladó. Akit érdekel írjon az adatlapomon lévő mailre.

(nem én csináltam, hanem Sasa-R6 innen a fórumról.)
Sziasztok!

Lenne pár eladó cucc R1-re!

2007-2008-hoz:
Bódis rendszer
Öhlins TTX
Gilles lábtartó
2 db pályaidom garnitúra
Hyperpro kormánygátló
Powercommander
Dyno váltóelekronika (push)
Féktárcsa
E. Felni
Fejidomtartó konzol

2009-2011
Powercommander V
Secondary Fuel Modul Dyno
Dyno váltóelektronika
PP lábtartó
Öhlins kormánygátló
Verseny fejidomtartó
Fémfékcső E+H
Bódis slip on (GP) + összekötő

Ha valakit érdekel valami, akkor küldjön emailt!
Nemesbükön találtam. Ez egy 98'as de 2003-as üzembe helyezésű R1-es. Az Apróban megtalálod!
Közelben találtad? Akkor még ismerhetem is a vasat.
Eszembe is jutott tegnap reggel, hogy milyen jó időt fogták ki! Nekem most ez a fél nap lelépés is necces, de májusra minden a szokásos kerékvágásba kerül és akkor jöhetnek sorra a pályanapok!
Nem tuning csak üzemanyag-levegő optimazalo egység
Motul,galfer,vagy gyári
Hi!

Én nem megyek mert tegnap Panncsolni voltam
sziasztok!
tudnátok segíteni egy picit? haverom ha minden jól megy a héten vesz egy 2005-ös r1-et. kérdéseim: ki milyen olajat, fékbetétet, teleszkópolajat használ/ajánl?
Tudtok segíteni hogy mi az a Dyno Yet tuning?Találtam egy R1-est ami tetszik és megvenném, de pontosan szeretném tudni hogy ez befolyásol valamit a motor élettartamán? Köszi!
Köszi tippeket. A héten kicserélem a gyertyákat és írok, hogy történt e változás.
Hali
Cseréld ki vagy ha sportlégszűrő van benne
akkor tisztítsd meg.
Ha ez nem oldja meg a problémát lehet tovább keresgélni.
Attila
Fasza, meg foglak találni! Én csak a délutáni közútiba regisztráltam, mert hajnalban még hideg van motorozni, ufót szerezni meg gumiztatni (jelenlegi hátsóm max. a három menetet bírja) már nemigazán van időm, de a nap süt és a feladatok is várhatnak egy napot...
Hi.
Velem.
Délelőtti "B" gyors, ill. Licenszes Du1.