Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdemben=enyémben
Kb érdemben is annyi volt.30e km nél ha jól emlékszem szelepellenorzes, jó gurulast vele
az elöbb kimaradt hogy 28.000 km van benne. sztem egy 12 éves motornál az nem sok.
szigorúan kék!

Nagyon szép állapotban van, és 650-ért elhozhatom! Sztem jo ár ahogy nézegettem.
Kormánylengescsillapitot reá azt gáz.piros vagy kék? Minden ők vele,én imádtam
Sziasztok!

Kb 1 hónap múlva veszek egy 99'-es R1-et. Tudnátok róla mondani pár szót? Megbízhatóság kezelhetőség stb.. Köszi!
Szeva Koma. Edzés az van csak a kilók nem fogynak majd betoldatok a ruhám oldalába valami rózsaszín dzsőrzé anyagot .vivicsittán én is futok főleg mert aznap leszek 40 mint betmen csütörtöki h.ringeken leszek már amelyiken jó idő lessz a többi nap meló és nem jó de valamelyik hétvégén majd leugrok hozzád a hásziendára. sátras ottalvós pálinkázósra gondoltam csak jó legyen az ídő.
Itt van egy leírás a futómű beállításáról:

http://www.gostar-racing.com/i...

Nem mentem rajta végig mivel én gyári beállítással gurulok.
Micron kipuff oldalán nézd meg. Talán micron.de
Apropó Brada!

Edzés!? Április 3. vivicitta Szeged-Kaposvár! Biztosan tele leszek a szezon első pályázása után energiával, de lefutom még mezítláb is!
(...és a Ricsi itt lakik tőlem kb.100 méterre, a reklám meg az utcánkból indul... )
Hi!

Tegnap még gondoltam is rá, hogy kérek tőled egy "esti mesét"!
Szóval a tél ennyit kivett belőled. Én tavaly hetente többször jártam spinningre és tavaszra jó kis állóképesség lett az eredmény. Ezen a télen már nem voltam ilyen alapos...
Harmadik embert biztosan találunk, ha más nem majd ott, de ha nem, akkor legfeljebb délelőtt megyünk két körrel kevesebbet minden menetben és marad egy csomó plusz energiánk délutánra!
(lényeg, hogy ha találok is jelentkezőt, akkor megcsengetlek)
Oké, köszönöm a segítséget !
ja a sima telón is befelé adsz előfeszítést
Service Manual gyári beállítás: húzó és nyomó fokozatban is 10 klikk vissza a max-ból! Előfeszítés 4.5 gyűrű látszik(gyári)Adni neki befelé kell tekerni mivel fordított teló . De ha nincs benne elég olaj vagy valami szar van benne hiába tekergeted!
Vegyél az e-bayről vagy vedd meg a gyárit és flexeld ki belőlle a katalizátort oszt kész
jah bocs én voltam a hülye. szóval az a lényeg h bódis slip-on van rajta és katalizátor mentes Y kellene.
sziasztok!
egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
nincs valakinek Y összekötő 07'-es r1-hez?
illetve ha tudnék venni akkor mennyire nehéz a kicserélése, vagy mi a folyamata ?
A tulaj szerintem tökéletesnek érzi,mert ez a motor 6000 fölé még nem igen lett forgatva,csak nekem volt rémisztő,hogy egy R1-nek az eleje úgy süllyed fékezésre,mint egy 535-ös Virgó. Ha valakinek van Service Manual,megköszönném ha felírná a gyári értékeket,aztán megnézzük,ha ott van úgy hagyjuk! Én a saját motorjaimat mindig úgy állítom,hogy elkezdem keményíteni,és ezt egészen addig,amíg nem jó,de erre itt most nincs idő,a tulaj meg sajnos azt sem érzi,hogy kormánycsapágyas a motorja.
Helló Sir!

Jó hogy elmentem tegnap, így rájöhettem: az erőnlétem mind fizikálisan mind szellemileg a béka segge alatt van. 3 kör alatt bedurran mindenem és mellesleg nem voltam képes koncentrálni egy fél kőrt sem. Lehet hogy kéne egy 3. ember az endurancera ? Utoljára 2008-ban mentem ennyire szarul. Persze csomó kifogást tudnék említeni, de tény hogy nagyon béna voltam.
A leírtak alapján (szolíd utcai motorozáshoz) a véleményem: tökmindegy mennyire érződik puhának keménynek, vészfékezésnél is maradjon 1 centi (javaslom gyorskötöző használatát). El lehet bíbelődni a futóművel de utcai átlagos használathoz felesleges.
Szervíz manuál és gyári értékre beállít! Koránt sem biztos,hogy 5 év alatt még senki sem tekert bele találomra! Ha utána sem érzi megfelelőnek a tulaj akkor irány a futóműves, de ezt a mindenből egy picit már NEEE!
Szóval akkor ilyen puha ? A srácot nemigen zavarja,nem egy hajtós fajta ! Azért egy picit beljebb tekerünk neki mindenből ! Köszönöm a gyors válaszotokat !
Ha teljesen satuzol és marad még egy centi a koppanásig akkor minden ok. Főleg ha a tulaj nem nehezebb nálad.