Bizony mi mást is mondhatna. Bár az érzés ismerős, mert az én megélhetésem is erősen időjárásfüggő...
Motor készen áll, én is, kettesgolf is bár nem láttam tavaly óta...
Szóval megyek akkor is ha szakad a hó, mert a tisztesség megkívánja tőlem! Ha ez nem jön össze az eső miatt, akkor 14-e H.ring, ha meg összejön, akkor azért!
Tomcat, Revenger, Zema?
Köszi a segítséget. Ma bementem vele dolgozni ez volt vele az első "hosszabb utam" egész nap fülig ért a szám és már alig vártam a nap végét,hogy hazainduljak vele. Bár nehezen adtam rá a fejem,hogy ilyen motorom legyen de az biztos ha egyszer valaki ráül nemigazán akar leszállni róla:-)
Természetesen láncos.
Km és időszakos szervíz is van,de Én most nem otthonról írok,így a km-t nem tudom fejből,szelephézagra sem a láncra.
De ha viszont,ha nem csörög akkor én nem nyúlnék hozzá.
Csörgés ne tévesszen meg!Az R1-nek alapból hallatszik egyfajta csörgés a blokkból,egyrészt a szelepektől,másrészt a kuplungtól.
Amit alapból hallani fogsz,az a kuplung csörgése.Ha behúzod a kuplungkart,elhalgat.Ez természetes az R1-nél.
Köszi.hétvégén lecserélem benne az olajat és a szűrőket.Tényleg lehet,hogy hülyeséget kérdezek de itt szelephézag állítás stb kell vagy itt nincs szükség ilyesmire.Ja meg ebbe láncos motor van ugye?Azon valami időszakos szerviz?
Egyenlőre az enyémnek sincs semmi baja .Csak én sokallom.De remélem nem lesz vele gond.Elég hirtelen jött a csere tegnap hívtak ma meg már hozzám is került a kicsike:-)Sajna nem sok mindent tudok róla.
Sziasztok.Ma sikerült beszereznem egy R1 est(beszámítottam).Nagyon jó állapotba van csak kicsit a kmet sokallom benne.Szóval 70000 van benne óra szerint.Ha valaki tudja,hogy kb mennyit mennek el ezek a gépek megfelelő szerviz mellet stb az kérem írjon.Köszi.Ja mivel idáig enduroztam stb milyen olajat ajánlatok ennyi kmmel "megáldott" motorba?Egyébként szépen jár nincs semmi baj vele csak félek ,hogy ez így nem lessz hosszú életű....
1. Csak azokra kell figyelni, amik fontosak szerinted. Ha ez a külső, és a gumi, csak arra. Aláírni valószínű, hogy azt fogod: "...a vevő kipróbált állapotban veszi meg..." , ez a rész pedig mindenre vonatkozik.
2. 28ekm / 12 = átlag évi 2330 km.
szevasztok sasok!tudtok itthon helyet,ahol kapok műanyag "bizbaszt"a fejidomba,a tükörszár alatt levő mélyedés kitöltésére?(van hogy nincs fenn a visszapill.)-RSD-t találtam a neten,de Roland barátunk nagyon drága,100 USD !Szeretnék ilyet,mert ezzel sokkal esztétikusabb a kicsike! Előre is köszi a tippeket!
Motor készen áll, én is, kettesgolf is bár nem láttam tavaly óta...
Szóval megyek akkor is ha szakad a hó, mert a tisztesség megkívánja tőlem! Ha ez nem jön össze az eső miatt, akkor 14-e H.ring, ha meg összejön, akkor azért!
Tomcat, Revenger, Zema?
Úgyis kiszúrtam, hogy igazából a felnicsíkodat reklámozod!
Szép lett nagyon! Lábtartót honnan lőtted?
Tavaly endurance napon 13:00kor kihirdette hogy 1 órát csúszik az endurance az eső miatt, majd 5kor indították.
Km és időszakos szervíz is van,de Én most nem otthonról írok,így a km-t nem tudom fejből,szelephézagra sem a láncra.
De ha viszont,ha nem csörög akkor én nem nyúlnék hozzá.
Csörgés ne tévesszen meg!Az R1-nek alapból hallatszik egyfajta csörgés a blokkból,egyrészt a szelepektől,másrészt a kuplungtól.
Amit alapból hallani fogsz,az a kuplung csörgése.Ha behúzod a kuplungkart,elhalgat.Ez természetes az R1-nél.
Motul 300W Factory Line 15W50
Kb.4000 HUF literje.
MilleRR motorjában is kb.70000km van.160le keréken.
Jó jó,de ha egy évet kibírt fogcsikorgatva és nem ment vele,akkor volt ott évi 4660 km is!
2. 28ekm / 12 = átlag évi 2330 km.
Danger Bikes tükörtakaró
itt van asszem