szevasztok sasook! kéne egy két tipp gumiválasztás ügyében.Eddig voltam olyan zsidó és míndíg valami ledobott slicket vettem a motorjaimra,pedig legtöbbet utcán megyek,(sajna),szóval 2005-ös r-1 re,olyan amivel max 3-szor leszek pályán,(az évben) és legtöbbet közúton ill magastátra környéke,melyik gyártó melyik tipusát ajánljátok?előre is köszi hozzáértő válaszotokat!
Amit írtam saját tapasztalatból írtam,egy R6-os,egy GSXR 1000,és egy VTR is el játszotta ezt a minden leégett cimű műsort.
Ja még egy TL-el is voltak hasonló gondok a környezetemben.
Azért ha esetleg segít rakok fel egy képet,egy le égett generátorról.
Nekem is van benne, de már így vettem a motort.
Előtte 600 as Suzukim volt, ott mikor bele tetettem állítottak az üzemanyag adagoláson valamit, kis fordulaton +5 %, magas fordulaton +10% anyagot kapott asszem.
Beírtam a keresőbe hogy generátor, aztán töltés, és csak 2002-1003-as modellekkel kapcsolatban találtam ilyen hozzászólásokat. A boncterem tesztjei között is írtak ilyet. Ebből gondoltam.
Beindítom a motort, és a feszültség nem emelkedik 13V fölé sem, ha leállítom. Az akkumulátorral eddig nem volt baj, indult könnyen. Benzinkútnál megálltam, mire indítottam volna nem bírta.
A tekercseket kimértem, a service manualban megadott értékek közelében van az ellenállásuk, szimmetrikus, testhez is. Így remélem hogy a generátornak nem esett baja.
Nem kimondottan típus hibáról van szó.
Arról van szó,hogy a már haldokló akkumulátort még erőltetik a motorban.(még éppen be indul vele,tehát jó.).A fessz.szabályzó zárlatos lesz a rossz akkutól.A generátor meg leég a zárlatos fessz.szabtól.
Írjál valami konkrétumot,Pl tudsz e feszt mérni?Miből gondolod hogy nincs töltésed?
Nándi!Nincs kedved egy motoros turához tavaszal?Szerveznek egyett Májusba Montenegroba?Tudom a pálya jobban vonz de ez se lehet rossz én filozok rajta.
Nagyon sokat segítettél
De sajnos túl rövid a gépembe, ha jól emlékszek kb 78cm lenne a minimum, mivel jobban nem akarom leereszteni az elejét.
Amit írtam saját tapasztalatból írtam,egy R6-os,egy GSXR 1000,és egy VTR is el játszotta ezt a minden leégett cimű műsort.
Ja még egy TL-el is voltak hasonló gondok a környezetemben.
Azért ha esetleg segít rakok fel egy képet,egy le égett generátorról.
Meg tudná nekem mondani valaki hogy 2000 körüli R1 első teló milyen magas? Mondjuk tengelyközéptől, terhelt állapotban.
köszi
behalt a feszszabályzóm és a generátorom is!
Előtte 600 as Suzukim volt, ott mikor bele tetettem állítottak az üzemanyag adagoláson valamit, kis fordulaton +5 %, magas fordulaton +10% anyagot kapott asszem.
Hibátlan.
Van valakinek tapasztalata K&N szűrővel R1 -ben?
Szívesen venném ha megosztaná velem!
Előre is köszönöm!
A tekercseket kimértem, a service manualban megadott értékek közelében van az ellenállásuk, szimmetrikus, testhez is. Így remélem hogy a generátornak nem esett baja.
Arról van szó,hogy a már haldokló akkumulátort még erőltetik a motorban.(még éppen be indul vele,tehát jó.).A fessz.szabályzó zárlatos lesz a rossz akkutól.A generátor meg leég a zárlatos fessz.szabtól.
Írjál valami konkrétumot,Pl tudsz e feszt mérni?Miből gondolod hogy nincs töltésed?
Tel:06704313114
valakinek esetleg ismerős ez a gép? egy ismerősöm nézte ki magának csak nem éri el a tulajt...
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Lesznek hozzá képek is !
keveset hasznalt gyari legszuro 1998-2001 R1-hez elado