Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kössz ez gyors volt,utánanézek!
Pilot Power 2CT
szevasztok sasook! kéne egy két tipp gumiválasztás ügyében.Eddig voltam olyan zsidó és míndíg valami ledobott slicket vettem a motorjaimra,pedig legtöbbet utcán megyek,(sajna),szóval 2005-ös r-1 re,olyan amivel max 3-szor leszek pályán,(az évben) és legtöbbet közúton ill magastátra környéke,melyik gyártó melyik tipusát ajánljátok?előre is köszi hozzáértő válaszotokat!
Köszönöm!
Nagyon sokat segítettél

De sajnos túl rövid a gépembe, ha jól emlékszek kb 78cm lenne a minimum, mivel jobban nem akarom leereszteni az elejét.
Sajnos nekem csak kiszerelve van,de hátha segít.
Akkor valószínű hogy a fessz. szabályzó a rossz.

Amit írtam saját tapasztalatból írtam,egy R6-os,egy GSXR 1000,és egy VTR is el játszotta ezt a minden leégett cimű műsort.
Ja még egy TL-el is voltak hasonló gondok a környezetemben.
Azért ha esetleg segít rakok fel egy képet,egy le égett generátorról.
morgen

Meg tudná nekem mondani valaki hogy 2000 körüli R1 első teló milyen magas? Mondjuk tengelyközéptől, terhelt állapotban.

köszi
Igen én!
behalt a feszszabályzóm és a generátorom is!
Nekem is van benne, de már így vettem a motort.
Előtte 600 as Suzukim volt, ott mikor bele tetettem állítottak az üzemanyag adagoláson valamit, kis fordulaton +5 %, magas fordulaton +10% anyagot kapott asszem.
Nekem van.
Hibátlan.
Sziasztok !
Van valakinek tapasztalata K&N szűrővel R1 -ben?
Szívesen venném ha megosztaná velem!
Előre is köszönöm!
Beírtam a keresőbe hogy generátor, aztán töltés, és csak 2002-1003-as modellekkel kapcsolatban találtam ilyen hozzászólásokat. A boncterem tesztjei között is írtak ilyet. Ebből gondoltam.
Beindítom a motort, és a feszültség nem emelkedik 13V fölé sem, ha leállítom. Az akkumulátorral eddig nem volt baj, indult könnyen. Benzinkútnál megálltam, mire indítottam volna nem bírta.
A tekercseket kimértem, a service manualban megadott értékek közelében van az ellenállásuk, szimmetrikus, testhez is. Így remélem hogy a generátornak nem esett baja.
Nem kimondottan típus hibáról van szó.
Arról van szó,hogy a már haldokló akkumulátort még erőltetik a motorban.(még éppen be indul vele,tehát jó.).A fessz.szabályzó zárlatos lesz a rossz akkutól.A generátor meg leég a zárlatos fessz.szabtól.
Írjál valami konkrétumot,Pl tudsz e feszt mérni?Miből gondolod hogy nincs töltésed?
Közben utánaolvastam, nem csak nekem jött elő a hiba ebből a modellsorból. De attól még írhat akinek volt hasonló.
2002-es R1-em kinyírta az akksit, vettem bele másikat, úgy néz ki hogy nincs töltés, találkozott már valaki hasonlóval?
Ja ... lemaradt. Évjárat 1999 . Ára : 680 ezer.
Tel:06704313114
Az én R1-em 5,5-6l fogyaszt. Nagyon szép állapotban van és megbízható. Eladóvá vállt.
Nándi!Nincs kedved egy motoros turához tavaszal?Szerveznek egyett Májusba Montenegroba?Tudom a pálya jobban vonz de ez se lehet rossz én filozok rajta.
Múltkor szóba került az első Hringes nap. Ti mikorra regisztráltok?
üdv. eladó yamaha r1 , 2000 évj.-hoz tökéletes állapotú féknyergek betétekkel együtt. csak egybe eladó , ár 10 eft. 0620/992-4528
sziasztok!
valakinek esetleg ismerős ez a gép? egy ismerősöm nézte ki magának csak nem éri el a tulajt...
A heti ajánlatom : Garantáltan zsír új !
http://www.kepesmotor.hu/onroa...

Lesznek hozzá képek is !
sziasztok,

keveset hasznalt gyari legszuro 1998-2001 R1-hez elado
Akkor nem vagyok1ül a jó izlessel.