Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem nekem akartál e-mail t küldeni?
Nem jött még semmi.
Mivel kapcsolatban?
Ment mail...
Most nézem,...
Ez teljesen jó ár.
Mindig a bruttó árat írják.

Egyébként ha rendelsz a cikkszámot nem Neked kell tudni.
Yamaha R1 04-06(ugyanaz)estleg RN-12
Kutya kötelességük tudni.
Anno Én UK-ból rendeltem,17.000HUF volt.
revenger,

A motor sehogy nem állít utána....
K&N YA-1004
igaz itt nem írják hogy bruttó v. nettó ár
megvan ilyen kell K&N YA-1004
www.arata.hu

Én innen venném
hello r1 tulajok segítség kellene!
kinek van eladó k&n légszűrője vagy valaki meg tudná mondani mi a típusa? 2005 ös évj árat

köszi
Szia!

Hogy is van ez? Nekem 2005 R1-em van, ha sok levegőt kap akkor tesz neki + benyát vagy fordítva?

köszi
eladó yamaha r1-es ,2000 évjárathoz a képen látható féknyergek ,jó állapotú fékbetétekkel. egybe 12 eft. 0620/598-2538
Igen az ember lájtost tervez aztán meg elgurul a gyógyszer. Na ezért nem motorozok közúton. Amennyiben a 20 nem jön össze akkor én valószínűleg az Eringen kezdem az idei szezont. Idén annyira nem tervezek Hringet hogy elképzelhető ott hagyom a motort a Pringen. Így csak bepattanok a kocsiba aztán usgyi. Időt és pénzt spórolhatok vele. A két gumi (D-P) közt a különbséget akkor éreztem meg igazán, mikor rászoktam a D-ra és közben feltettem egy P-t. A P is biztos remekül tapad új korába (de azt én sose fogom megtudni ).
Megírom, de akkor készítheted az esőruhát!
Tavaly a Tomcattel találkoztam a parkolóban májusban és fél óra múlva már verte is az eső! Aztán szeptemberben mentünk volna, már be is csengettük a díjat és gatya... Augusztus 28. minden fasza harmincvalahány fok, ekkor estig kellet várnom ugyan, de jött is a vihar a semmiből és aludhattam Dunakeszin. Meg persze sok-sok nap, amire csak készültem és el sem mentem.
Ami biztos, hogy áprilisban érek rá leginkább, úgyhogy időben szólok és persze megyek, amikor másnak is jó.
Aztán munka és majd csak talán júniusban, ha Medárd ki nem b...ik velünk. Július-augusztus megint csak munka , de szeptembertől... Talán még egy SK ring is összejön.
Most húzok aludni, mert ahogy visszaolvasok látom, hogy már rég álmodom...
Laza gurulásra gondolok én is, de nem árt felkészülni, hátha elvesztem az önkontrollt...
A Dunlopot biztosan kipróbálom, de van még egy-két Pirelli a garázsban és azért nem dobom ki. Mondjuk vicces lenne ha az én köridőmmel a gumit okolnám, de ha onnét jön egy kis plusz önbizalom, akkor az mégis csak másodperc(ek)ben mérhető.
A gumimelegítő az tényleg egy komoly dilemma, mert legtöbbször (nem mindig) motorral érkezem és általában azzal is távozom a pályanapról. Ha pedig megszokom... ....akkor jön az, hogy utánfutó, bammegdegyengeezakettesgolfazérditetőn, +két óra utazás minden nap, stb. Ám mellette is legalább ennyi érv szól! Nem maradok otthon csak mert esik pár csepp eső hajnalban (máshol meg tavasz van olvasom a fórumon), ha poros lesz a gatyám, akkor sem gond, hogy most mivel viszem haza a vasat meg persze jómagam és valljuk be a hazaút sem olyan bulis 200+ pályakilométerrel aznap a seggemben.
Szóval ez még kiforrja magát az idén.
Igen, ez is igaz. A bejövő levegő mennyiségét (hőmérséklet, légnyomásfüggő) méri a technika, és ezt a keverékképzésnél figyelembe veszi. Ezért nem kell szerintem semmit állítani egy szűrőcserénél. A mérőrendszer ugye a szűrő után van. Az, hogy a szívó oldali fojtás kisebb (levegő könnyebben áramlik), az más tészta.

Valószínűleg azért adtak több benzint a keverékhez, hogy erősebbnek érezd. Ha jól emlékszem a teljesítmény maximuma 0,85-ös lambda körül (dús keverék), a fogyasztás minimuma 1,15-ös lambda körül van. A zöldkártyához meg lambda=1 kell (14kg levegő, 1kg benzin).
Hy!

Van 1 08 r1-re való zsir állapotu vizhütőm ócsóéé!
üdv. eladó yamaha r1, 2005 évj.-hoz a képen látható eredeti új idomok, csak amik a képen vannak más nincs. fix ár 90 eft 0620/992-4528
A hideg levegőnek nagyobb az oxigéntartalma, ezt használja ki a cooler is.
Ha hidegben megyek, érezhetően jobban megy a motor.
A sport szűrő az biztos, hogy több levegőt enged át, de hogy ehhez az elektronika hogyan alkalmazkodik nem tudom.
Én azt a kis üzemanyagtöbbletet sem nagyon éreztem meg, sőt néha kis fordulaton járatás után gázadásnál bedadogott a motor:(
Érdekes.
A tengerszint feletti magassággal változik a levegő sűrűsége. 2000m magasan ritkább a levegő mint 200m-en.
Egy injektoros, computeres motornak szerintem ezt tudnia kell kezelni.
Egy picivel több üzemanyag sose baj. A lambda értéke valószínűleg nagyobb mint 1. A CO magasabb, a teljesítmény szintén.
De ez a légszűrő cseréje nélkül is igaz.
Nekem a Hring van közelebb, szeretnék valamennyi pályanapra elmenni!
Egyszer-kétszer talán a Pannóniára is el tudok menni, csak az már nagyon macerás:(
Nekem, mikor bele lett téve (még a GSXR-be), állítottak rajta.
Alacsony fordulaton asszem +5%, magasabb fordulaton +10% üzemanyagot kapott.
Nem vagyok szaki, de szerintem a légtömegmérő/légmennyiségmérő méri a bejövő levegő mennyiségét. A vezérlés - a többi paramétert is figyelembe véve - ennek megfelelően adagolja a benzint.
Az szerintem lényegtelen, hogy milyen szűrő van előtte.