Én nem tervezek a Hringre. a 15 simán meglesz
azt mondják a szakik hogy hidegbe kemény gumi kell.
Nekem kemény van most fenn és hagyom is. Ha pedig nagyon csúszkál akkor felteszek egy puhábbat. Ha az is nagyon csúszkál akkor pedig hagyom az egészet és csak lájtosan körözgetek.
Utcait sose tennék fel.
Szerintem fektessél be egy gumimelegítőbe. Gumit és időt spórolsz. Ja és vegyél Dunlopot, ne pirellit.
Remélem, hogy stabilan tudok 2:15-ös időket menni és akkor már nem panaszkodom. Aztán majd a szezon végén (mondjuk az őszi endurance-on) megnézem, hogy hol is van a határ. A H.ringet is szeretném meglátogatni, mert tavaly vagy nyolcszor nekiindultam és mindössze háromszor jutottam el. Ott szerintem valahol 2.10 és 2.15 között alakíthatok, mert tavaly több 2.16-os kört is összeraktam a korántsem ideális csoportban.
Gumi ügyben tudsz valami hasznosat? Ha jól tudom, akkor a hideg aszfaltra v.mi utcait érdemesebb felrakni, mert az alacsonyabb hőmérsékleten tapad. Vagy ez baromság?
Abban a nem túl valószínű esetben, ha netán február 20-án lesz úgy 10 fok és száraz aszfalt.... Szóval akkor egy Yeti Race? Csak, hogy kihozzuk a gépeket! Én már egy két fős "csapat" esetén is beneveznék, persze csak helyszíni fizetéssel, ha tényleg alkalmas valamilyen szinten a pálya, amúgy megvárom a márciust!
Húúú bazz nemsemmi ahogy a kanyarelőtt csusztat megnéztem vagy 5ször de 2.10nél én szerintem lapon elengedi a kormányt és az utas gyorsit vagy mia fakk .a csaj nem egy beszari .jó videó
Ja-ja,igazad van.
Én szoktam olvasgatni/irálni,de engem sem köt már le annyira mint régen.
Motor marad Nálam is.Sőt már költeni sem akarok rá,max.ilyen kis csip-csup"filléres"dolgokat.
Gondolkodtam rajta,hogy beletetetem a PC-t,de igazából sajnálom rá a pénzt.Meghát úgysem tudom kimotorozni,sem így,sem úgy.
Pályára mennék már nagyon,de vagy nics rá szabadidőm,Vagy anyagilag nem állok úgy.Talán az idén,...de majd meglátjuk.
Nekem sosem az optikai része volt a lényeg, hanem ami nem látszik. most sem a külsejét csinosítottam, hanem módosult az áttétel, felkerültek a karbon deknivédők, meg fém fékcső hátra is. ennyi, semmi extra. De más már nem kell rá, innentől fogva csak benyára, gumira költök.
azt mondják a szakik hogy hidegbe kemény gumi kell.
Nekem kemény van most fenn és hagyom is. Ha pedig nagyon csúszkál akkor felteszek egy puhábbat. Ha az is nagyon csúszkál akkor pedig hagyom az egészet és csak lájtosan körözgetek.
Utcait sose tennék fel.
Szerintem fektessél be egy gumimelegítőbe. Gumit és időt spórolsz. Ja és vegyél Dunlopot, ne pirellit.
Gumi ügyben tudsz valami hasznosat? Ha jól tudom, akkor a hideg aszfaltra v.mi utcait érdemesebb felrakni, mert az alacsonyabb hőmérsékleten tapad. Vagy ez baromság?
Neked?
Abban a nem túl valószínű esetben, ha netán február 20-án lesz úgy 10 fok és száraz aszfalt.... Szóval akkor egy Yeti Race? Csak, hogy kihozzuk a gépeket! Én már egy két fős "csapat" esetén is beneveznék, persze csak helyszíni fizetéssel, ha tényleg alkalmas valamilyen szinten a pálya, amúgy megvárom a márciust!
Ha sportlégszűrőre cserélem a gyárit akkor kell valamit állítani a motoron? Kb mennyit dobhat a fogyasztáson? Köszi!
Szar érzés lehet ha valakit 2 személlyel így körbemotoroznak.
A célegyenes előtti kanyarokban nagyon keményen nyomja .
Ettől függetlenül ez egy kurva jó vidi.
Csajommal így mennénk összeszarná magát az biztos.
http://youtu.be/FLMzXQh8nU8
Én szoktam olvasgatni/irálni,de engem sem köt már le annyira mint régen.
Motor marad Nálam is.Sőt már költeni sem akarok rá,max.ilyen kis csip-csup"filléres"dolgokat.
Gondolkodtam rajta,hogy beletetetem a PC-t,de igazából sajnálom rá a pénzt.Meghát úgysem tudom kimotorozni,sem így,sem úgy.
Pályára mennék már nagyon,de vagy nics rá szabadidőm,Vagy anyagilag nem állok úgy.Talán az idén,...de majd meglátjuk.
Mi ujság feléd?