Én probáltam ki kötni,tehát kivenni a szelepeket.alul szarabb lett,de 8e fordulat felett harapósabb volt.
P.ringen beszéltem egy fickóval azt mondta hogy az exupot kidobta, és egy foggal nagyobb kis lánckereket tett fel.Úgy sokkal ütősebb lett.Persze korekt medoldás egy komplett rendszer,meg egy sport légszűrő lenne,szerintem.
Most jó a motorod? Hiba kódot nem írt ugye?
Ha ráadod a gyújtást,mozdulni kell a bowdenek nek.Reagálnia kell a gázadásra.
Nem akarok okoskodni.De,szerintem tisztítsál meg minden csatlakozót,aztán szed szét az exup szelepet,nem nagy feladat.
A mostani motoromnál volt olyan is,hogy az exup motoron lévő csatlakozó sz@rakodott.Hol ment,hol nem.Kiszámíthatatlanul.
Szerintem neked is valami ilyesmi problémád lesz.
Hali.
Egy 01-es R1-el,jártam hasonlóan.Sok tökölés után,kiderült hogy az exap szelep volt le ragadva.
Más.
Tavaly előtt gyertyákat cseréltem az R6-om ban.AZ új gyertyákból 2db rossz volt.A kereskedő,(gyanús módon)vissza vette egy szó nélkül,mind négyet.A Vaterán vettem Iridium gyertyákat,azok még olcsóbbak is voltak.Azokkal tökéletes lett.
Első ránézésére ez egy TTX, típusszám alapján meg kell nézni.
Mondjuk a doboz amit a hirdető lefotózott, az egy első villa rugójának a doboza, úh vagy ennyire lamer a csávó, vagy nem tudom... Amúgy jó cucc, az ára sem rossz, de ha megveszed, akkor érdemes a találkozót a Dócziéknál megejteni, aki a magyarországi öhlins guru, hogy mielőtt kiégeted előtte nézze meg.
Üdvözlök minden motorost!
Tekercselek minden típushoz generátort, önindítót!
Több R1-hez is javítottam már! A munkámra egy éves feltétlen jótállást vállalok!
Most még szezon előtti áron javítok.
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
Kérdésem lenne hozzátok! Összel gyertyát cseréltem a gépben mert, beszart, előzményei azok voltak,hogy elment az alapjárat,3000alatt nem húzott! Gyertyacsere óta kb 1000km-t vagy talán még annyit sem mentem vele! Gyári NGK-t vettem bele! Tegnap beinditottam miután bemelegedett (álló helyzetben) lefuladt! Újra indítottam 500körül volt az alapjárat,fuldoklott! Gondoltam megkergetem hátha észhez tér! Mentem vele vagy 40km-t,de nem javult szinte semmit, 3000 alatt nem húzott,traktor hangja volt! Ma gondoltam megnézem,hogy mi lehet vele! Beinditottam,járattam, tökéletesen ketyeg! Mi okozhatja ezt a szitut?
Nándi!Sajnos nem voltam sehol motorozni nincs szöges gumim.Csak tegnap levettem a lepelt a gépről és leszedtem a kormánytelot,hogy megvizuáljam.Aszem veszek rá másikat nincs mese,de most a svájci frankra gyüjtök,attol kell megszabaduljak.Utána jöhetnek az extrák.Szép lett az R1-ed.Nem fogod sajnálni a pancsira.
Szia! Én javítottam már, abból kifolyt az olaj. Tettem bele 2 új szimeringet+sűrűbb olajat és egész jó lett(pár száz ft) Na de a márkás több fokozatban állíthatós cuccokhoz képest gyengus!
Ez engem is érdekelne. Nekem a 2007es 5. leforogja magát megvan a 299, de 6-ban ettől függetlenül forog tovább. Ezért soha nem értettem hogy milyen tiltásról beszélnek az emberek.
Ne baszkuráld vagy ha mégis, akkor tegye azt szakember! Az enyémet rábíztam egy hozzáértőre, de nem bírta a nagyobb terhelést. Amikor menet közben megszűnt funkcionálni, akkor meg majd lefostam a bokám. Ha újra nem futja, akkor 50 környékén már válogathatsz akár itt is az apróban. Amúgy meg hol a f...omba motoroztál ilyen hidegben? Hétvégén egy kávé Siófokon v.ki, ha bejön a 10 fok és a száraz út!?
érdeklődni.:0630/3888-155