Szia!
Nekem ugyanez az évjáratu R1-em van,én amit tapasztaltam,hogy 2-3000 fordulat környékén van egy jellegzetes zörgése.Sokat keresgéltem ,hogy mi lehet a probléma ,szervízekben azt mondták,hogy ez a természetes hangja.Végül interneten azt találtam,hogy a szelepvezető perselyek kopnak ki,anyaghiba miatt,de ez a probléma komolyabb károsodást nem okoz.Ez a 2000-es évjáratuakra vonatkozik,én más tipushibáról nem hallottam. http://youtu.be/5BmFj6NILyY enyémnek ugyanez a hangja ,bár nem ennyire hangos.
egyetértek az elöttem szólóval...
egy 1 éves motornak sem tudod száz százalékra az elöéletét, nem hogy egy 10évesnek...
amit a helyedben megnéznék elsö ránézésre az kapásból a tengelytáv, volt már ilyenben részem...elmentem és fura volt a motor, de nem tudtam miért...aztán pár perc után rájöttem, hogy 10cm-rel beljebb volt az elsö kerék...
végigkövetném a vázat, hogy nincs e nyoma ujrafestésnek ill. hegesztésnek...hütö ép-e, leömlök nincsenek e hegesztve, segédváz nincs e elmenve(mondjuk ez a probléma hamar kiküszöbölhetö egy farokidom levétellel és egy 2 méteres vascsö segitségével...)
ezek után a HIDEG motort elinditod, szépen megmelegited, majd ha üzemi höfokot elérte, elindulsz vele, hogy az egész blokk, váltoszerkezet stb átmelegedjen...aztán ha ez megvolt, megvárnám a helyedben azt mig a ventilátor el nem indul(nekem 102foknál nyit)ha ez is megvolt akkor pedig 2-3szor leszabályoztatod ugy egészségesen a gépet, majd egyböl leállitod és lecsavarod az olajbetöltöt...ezzel megnézheted hogy mennyi kartelgáza van...egy pici még egészséges, de ha ugy füstöl mint ha vizipipáznál akkor nem jó...a kipufogó végére szerintem nem érdemes adni, hogy kormos e mert városi használatban, hamar kormos lesz ez teljesen normális...érdemes száraz uton kipróbálni és minden fokozatban, különösen 2. és 4.ben lepadlózni...ha nem szórja a sebességeket, már csak a kuplung nem szabad hogy ugráljon a kezed alatt...amit még a kuplungal kapcsolatban jó ha tudsz...álló helyben berakod egyesbe, huzod a kuplungot és felpörgeted a gépet, ha nem akar elindulnhi akkor az is teljesen jó...minimális zörgése szintén egészséges a kuplungkosárnak...behuzod-kiengeded és hallod!
hát röviden ennyi...sok sikert...
Üdv.
Motorvásárlás előtt állok, egy 2000.6. havi R1-et nézegetek. Van a típushibája a gépnek? Mire figyeljek oda a gépen? Válaszokat előre is köszönöm.
Bár személyesen nem ismerem, de itt a fórumon ajánlotta még v.ki őt.
Nekem '04-es vagy '06-os matrica kellett volna. Ez kicsit körülményesnek tűnt, mert nem csinált még ilyet. 2005-öst viszont igen és ha jól emlékszem akkor egész baráti árat mondott.
A két oldalidom és a hasidomok "yamaha" feliratai 30.000 festve, 20.000 ha matricából kérem. A pályavonalak áráról fogalmam sincsen, mert azt utólag kértem. Nem tudom, hogy ezek mennyire jó árak. Ami az airbrush-t drágíthatja, hogy "bizonytalan" minőségű felületre nem szívesen festenek, nekem pedig ott fényezték előtte az idomot, lakkozást meg utólag kapta egyben az egész. (asszem )
Igen olvastam én is, hogy ezek még csak a tervek, de nem jött hírlevél és gondoltam elsőre talán a bérletesek igényeihez fogják igazítani ezért gondoltam, hogy megkérdezlek. Ami biztos, hogy áprilisban megyek mindenképp a Pannóniára, remélhetőleg többször is és persze a H.ring is izgatja a fantáziám. Aztán a május a csapatépítésről szól, hogy júniustól ismét le tudjak lépni. Dátumok annyira nem lényegesek, de egy endurance tetszene a téli elvonás után.
Elvileg még semmi sem biztos, beleértve a dátumokat és a rendezvények "tartalmát" tekintve sem.
Ezek előzetes tervek és közvélemény kutatás lesz hogy ki mit szeretne.
Túlbonyolítod! Le kell vágni az elején a p...ba bő gázzal, csak az a sok sóder ne lenne ott!
Piros pöttyök csakugyan az eséseket jelzik, bár egyik sem volt egy vészes. Majd jövőre fogom siratni a szép festésem, amikor leparkol mellém a dögszállító...
Nekem ugyanez az évjáratu R1-em van,én amit tapasztaltam,hogy 2-3000 fordulat környékén van egy jellegzetes zörgése.Sokat keresgéltem ,hogy mi lehet a probléma ,szervízekben azt mondták,hogy ez a természetes hangja.Végül interneten azt találtam,hogy a szelepvezető perselyek kopnak ki,anyaghiba miatt,de ez a probléma komolyabb károsodást nem okoz.Ez a 2000-es évjáratuakra vonatkozik,én más tipushibáról nem hallottam.
http://youtu.be/5BmFj6NILyY enyémnek ugyanez a hangja ,bár nem ennyire hangos.
egyetértek az elöttem szólóval...
egy 1 éves motornak sem tudod száz százalékra az elöéletét, nem hogy egy 10évesnek...
amit a helyedben megnéznék elsö ránézésre az kapásból a tengelytáv, volt már ilyenben részem...elmentem és fura volt a motor, de nem tudtam miért...aztán pár perc után rájöttem, hogy 10cm-rel beljebb volt az elsö kerék...
végigkövetném a vázat, hogy nincs e nyoma ujrafestésnek ill. hegesztésnek...hütö ép-e, leömlök nincsenek e hegesztve, segédváz nincs e elmenve(mondjuk ez a probléma hamar kiküszöbölhetö egy farokidom levétellel és egy 2 méteres vascsö segitségével...)
ezek után a HIDEG motort elinditod, szépen megmelegited, majd ha üzemi höfokot elérte, elindulsz vele, hogy az egész blokk, váltoszerkezet stb átmelegedjen...aztán ha ez megvolt, megvárnám a helyedben azt mig a ventilátor el nem indul(nekem 102foknál nyit)ha ez is megvolt akkor pedig 2-3szor leszabályoztatod ugy egészségesen a gépet, majd egyböl leállitod és lecsavarod az olajbetöltöt...ezzel megnézheted hogy mennyi kartelgáza van...egy pici még egészséges, de ha ugy füstöl mint ha vizipipáznál akkor nem jó...a kipufogó végére szerintem nem érdemes adni, hogy kormos e mert városi használatban, hamar kormos lesz ez teljesen normális...érdemes száraz uton kipróbálni és minden fokozatban, különösen 2. és 4.ben lepadlózni...ha nem szórja a sebességeket, már csak a kuplung nem szabad hogy ugráljon a kezed alatt...amit még a kuplungal kapcsolatban jó ha tudsz...álló helyben berakod egyesbe, huzod a kuplungot és felpörgeted a gépet, ha nem akar elindulnhi akkor az is teljesen jó...minimális zörgése szintén egészséges a kuplungkosárnak...behuzod-kiengeded és hallod!
hát röviden ennyi...sok sikert...
Motorvásárlás előtt állok, egy 2000.6. havi R1-et nézegetek. Van a típushibája a gépnek? Mire figyeljek oda a gépen? Válaszokat előre is köszönöm.
Nekem '04-es vagy '06-os matrica kellett volna. Ez kicsit körülményesnek tűnt, mert nem csinált még ilyet. 2005-öst viszont igen és ha jól emlékszem akkor egész baráti árat mondott.
Olyat keresek, aki kompletten felmatricázná.
Ezek előzetes tervek és közvélemény kutatás lesz hogy ki mit szeretne.
Ami viszont biztos hogy ott leszek.
Április 2. Endurance? Tudsz v.mit a 2011-es fizetési feltételekről? Marad a helyszíni vagy újra előre kell utalni?
Piros pöttyök csakugyan az eséseket jelzik, bár egyik sem volt egy vészes. Majd jövőre fogom siratni a szép festésem, amikor leparkol mellém a dögszállító...
Köszi, remélem egyben is jól fog mutatni! Aztán jöhet a napsütés, ring, Siófok...