Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Átnéztem én is, de azon kívül, hogy idén a K&H a nyerő nem túl sok hasznos információt osztottak meg.
A biztosítási szolgáltatás is fejlődik évről évre és ezt beárazzák rendesen a biztosítók. Sok mindennel nem kalkulál a netrisk (és társai).
Pl. Allianznál kötöd és fizetsz a 9500-as K&H-s ajánlat helyett 30-at, de ha a tavasszal kiüti alólad a vasat valaki, akinek vitatja a biztosítója, hogy neki kell-e megfizetni az ügyfele által okozott kárt (pl. kotta részeg volt) akkor beszoptad a 2011-es szezont. Ámde az Allianznak sem ismeretlen a jelenség, ezért mint jó ügyfelének rendezi a kárt egy saját szerződött partnere által és majd ők lezsugázzák a károkozó biztosítójával, de ez téged már nem érint. Kártalanítva lettél és megkíméltek egy csomó bosszúságtól, aminek pusztán annyi az ára, hogy nekik fizettél az idei évre húszezer pluszt. Ilyen és hasonló többletszolgáltatásokkal is bírnak a biztosítók kötvényei, tehát érdemes nem pusztán az ár alapján dönteni.
Én pl. ezért a hozzászólásomért kapok 99%-os díjkedvezményt!
Én most nem variálok a biztosítóval.
Nekem az idén a K&H-nál volt biztosításom,4176HUF negyedévente.
Télre ki van vonva,szeptember 27-től,április 27-ig.
Ha meg nagyon geciznek a KW alapú biztosítással,akkor jövőre kivonatom előbbtől-későbbig.Oszt letérdelhetnek szeretni.
Biztosítók topic - jönnek válaszok, ha vkit érdekel.
Hi!

Van vkinek tippje? R1-re jelenleg 7-8000 a kötelezőm negyedévre az Allianznál, ez jövőre kb. a duplája lesz a KW alapú számítás miatt. Van ötlet, hogy melyik biztosítónál lesz minimális a díjnövekedés. Netrisk-et nézegettem, ott vannak számítások, de olyan vki véleménye érdekelne, aki már komolyabban foglalkozott a témával, és utána számolgatott. Persze nem szeretnék vmi gagyi biztosítónál kötni (köbe, máv, stb...) szerződést, de érdekelne, hogy a nagyok közül ki a legkedvezőbb.

Köszönöm!
Megérkeztek az új Yamaha logos, R1 leiratos tankpadok:

http://www.agomotors.hu/websho...
Hali!Bubis plexik rendelhetők R1-re!11-12EFT
Ááá, kényes gyerek vagyok. Félek,hogy törné az aranyerem a segédváz! :-)
Idom? Nélküle azért még lehet motorozni. Indulhatsz naked kategóriába.
Megnéztem a gearingcommanderrel, hülyeséget írtam! 190/50 és gyári áttételhez képest a 190/55 és -1 elől az egészen pontosan 3%-os rövidülés.
Fasza! Elfelejtettem mondani, hogy nézd meg a vastagságát, ez nekem 530-as lánchoz folt felrakva. Ha 190/55-re váltod a gumiméretet, akkor a -1 csak 1% körüli rövidülés fog eredményezni, szóval mondhatni ezzel kerülsz ismét a legközelebb a gyárihoz. Ezért jöhet legközelebb a -2 stb...
Nincs rajta idom. A pályaidom már a Revengeré, a gyárit meg fényezik úgy augusztus eleje óta... Lehet nem kellett volna mondanom, hogy ráér. Állítólag a jövő héten összeáll. A 10 foknak én sem látom sok esélyét, de ha mégis, akkor
Köszi Rodnan megkaptam a cuccot.
és miért nem használható?
Majd meglátjuk.
Szerintem kicsi rá az esély hogy 10fok meglegyen.
Ne forgasd bennem a kést, amikor nincs használható állapotban az R1!
Három hét múlva az adventi menet?
Tudom, mondtad, hogy nem, de 10 C felett? Én azért nem tervezek addigra más programot!
annyi a változás, hogy euroring vasárnap délután.
hétvégén 14 fok napsütés
Valaki Pannoniaringre?
üdv. eladó yamaha r1/ 2005 évjárathoz a képen látható eredeti gyári új idomok , csak a képen látottak vannak egybe 100 eft-ért. 0620/992-4528

Tovább nem akarlak terhelni, a képek alapján már menni fog minden, mint a karikacsapás!
Kicseréltettem a tüskét, kipróbáltam, és tökéletes!
Mond meg neki,ez az.......
Esetleg hátha érdekel valakit:
http://www.agomotors.hu/websho...
Kösz haver! Cserébe ezt holnap fel is adom. ;-)
Szia!

Kétszeri Nándor a polgári nevem, de ezt a legtöbb fórumozó tudja. Láttak is már jó néhány képet nem csak rólam, hanem Barni fiamról is, de sokan személyesen is ismernek.
Ha kíváncsi vagy rám, akkor itt megtalálod az e-mail címem, telefonszámom, és a munkahelyem címét is.
A legtöbbek által használt közösségi oldalakon szerepelek saját névvel és vagy ötven fényképpel rólam, gyermekeimről, nejemről, otthonomról, munkahelyemről, motoromról stb... Ha neked ez még kevés, akkor követheted a twitteren életem (általam érdekesnek vélt) pillanatait is.
Amit még érdemes tudnod rólam, hogy munkám és pozícióm megköveteli az alapos szociológiai/személyiségrajzi ismereteket, így pontosan tudom, hogy cseppet sem ilyen válaszra vártál.
Jó eséllyel feltételezem, hogy most ott ülsz a számítógéped előtt (bár ma este már vagy ötször megnézted, hogy mit reagáltam a kommentedre) és a fejed vakarod, hogy erre most mit is írjak!?
Nem ismerlek, így csak remélni tudom, hogy vagy olyan okos és már összeraktad, tényleg tudom, mire és mit fogsz írni!
A véleményem továbbra is fenntartom (immár névvel és arccal), a haverod egykerója egy nagy szar! Az általad említett körülményekhez úgy gondolom nincs mit hozzáfűzni, így a tiszavirág életű barátságunk részemről véget is ér, többet nem írok sem most, sem pedig később!

(Néhány napig még olvasni fogod ezt a topicot, esetleg írsz nekem privátba is, amire természetesen nem fogok reagálni és szépen megunod majd kimész újra az alfa hímmel motorozni és egy szép napon majd te is olyan frankón nyomod...)