Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm! várom a további tapasztalatokat...ha nincs akkor én leszek az elsö aki kiküszöböli a "problémát"
na verseny?
Javítás lehet,hogy lehetséges ,ha kiveszed a szelepet biztos látni lehet,hogy mitől zörög persely,tengely stb.,Legrosszabb esetben csere.Talán valaki biztosabbat tud mondani,én még nem szedtem szét.
köszönöm a hozzászólást, látom te nagyon szakértö vagy az r1 ben...
félreértés történt!én nem kiiktatni akarom ezt már írtam is!
csak valami módon megszüntetni a cicergését!ezt én is tudtam hogy alsó tartományban veszít belöle, de ha valaki ki akarja iktatni akkor érdemes power commandert bekötni és vissza tudod hozni az eröt amit alulrol elvesztett!
szóval én power és kiiktatás nélkül akarom megszüntetni a cicergést!
erre akartam tapasztalatokat szerezni!
Ha simán kiiktatja akkor az alsó tartományban,de van aki kiiktatja és az átmérővel kezd variálni keresve az arany középutat akkor a felső tartománybó fog veszíteni.Erre gondoltam.
baggio75,

És az exup kiiktatása esetében miért veszne el teljesítmény a felső tartományban, mikor a felső tartományban már magátol is full nyitva van?!
tsuka,

Az összes injektoros Yamaha esetében csakis a műszerfalról lehet dolgokat beállítani, állítani, hibakódokat megnézni, törölni, stb....
Igen a CO-t is hengerenként, a TPS szenzort és még sok sok mindent.
Belépni egy adott módon lehet csak, de ezt ide nem irnám le - meg amúgy se -, mert ne az én levelem alapján kezdje el mindenki elnyomkodni az ECu beállításait.
Amúgy se érdemes belenyúlni, mert mi alapján tennéd?! csak úgy?! És annak van értelme?!

Amúgy motoroljaból, főként Kawasaki-nál Fuchs-ot használnék. Nekem megoldódott minden váltógondom vele a Kawasaki-nál... 8 éve használom a Fuchs (silkolene) olajat!
Exupot azért nem érdemes kiiktatni mert vagy az alsó vagy a felső tartományban biztos ,hogy veszíteni fog a teljesítményből.Azért is van kitalálva ,hogy az alsó tartományba plussz nyomatékot adjon.Én beszéltem olyannal aki kikötötte, alsó tartományban drasztikusan vesztett a teljesítményből.Az olajjal kapcsolatban normál használatnál én 5100 Motult raknám,de ha te nagyon zavarod akkor a 7100 tenném ,ettől jobbat felesleges.A műszerfallal kapcsolatban ,ez nekem is újdonság.
Köszönöm az infót!
az exup szelepet kifejtenéd bövebben miért is ne nyuljak bele?
egyébként motorokat javítok egyetem mellett, kicsi-nagy egyaránt, de ki akarom vesézni teljesen az r1 témát, tehát mindig mindenhova helyesen hozzányúlni, nem csak tapogatni tippelgetni, hogy miért zörög ez, miért zörög az stb...a másik pedig az hogy mindenböl a gyárit akarom bele, nem szeretnék olyat hogy belerakok pl repsol olajat ami megint nem egy rossz minöség, de jártam mát úgy, hogy beleraktam egy kawasaki 636-ba és én azért nem szoktam kímélni a gépet...a váltó kemény és bizonytalan volt töle, aztán 1000km után kuplungozni kellett mert az olaj nem bírta...(ez nem kawasakiba való és kész)motult raktam abba is és azóta is gyönyörüen megy minden.
a másik amit még kérdezni szerettem volna, hogy hallottam olyan híreket, hogy a müszerfalon nem csak fordulatszámokat és világítás erösséget lehet állítani, hanem mélyebben is bele lehet bonyolódni mint pl levegö-benzin arány állítgatás stb...ez igaz lehet?akármilyen kombinációt próbáltam nekem nem jött ki semmi más az alap dolgokon kívül...
Szia!
Olajcserét nem szabad túlvariálni a legjobb ha azt teszed bele amit a gyár ajánl,bár aki árulja biztos a legdrágábbat fogja ajánlani (tisztelet a kivételnek),szerintem egy félszintetikus olaj már bőven megfelel utcai használatra,evvel csendesebb is lessz, meg a motornak is jobb.Én Motult használok ,ha te is ebbe a márkába gondolkozol ez segítség lehet:http://www.motul.hu/index.php?...
Szervízek:6000-ként olajcsere,levegőszűrő ell. vagy csere
Szelepállítás 40000-ként ,én akkor ellenőriztetném a vezérműláncot is.Ugyan km szerint ez neked még nem aktuális,de ha kétséges az előélete szerintem saját magad meggnyugtatása miatt ezeket érdemes megnézetned,nem egy nagy tétel.Kuplungkosár valóban hajlamos a kiverődésre,ez egy kis hangal is jár,de cseréltetni felesleges mert 1-2000km múlva megint hallani fogod,de amúgy sem olyan vészes a hang.Exuphoz nem nyúlnák ,többet vesztessz mint amit nyersz,ha nagyon zavar akkor inkább cseréltesd ki a szelepet.
köszi!nagyon jó cuccok vannak az oldalon és biztos hogy kelleni fog a fék-kuplungkar, plexi a lábtartóval még várok, hátha leesik egy az ebay-en
üdv
tsuka,

ha a tuning cuccokból új kell (fék és kuplungkar, plexi, lábtartó szet, stb..), akkor azokból újat tudok adni....
Sziasztok!

Először is ne haragudjatok, hogy nem csatlakoztam még a fórumhoz mivel nekem is r1 van a tulajdonomban, csak én inkább hajtottam nem pedig a gép előtt ültem
Nyáron vettem júliusban, 6000km-ert tettem bele hiba és gond nélkül(lekopogom)...most 29.000-et mutat a km-óra!több kérdésem is lenne hozzátok...
-milyen olajat javasoltok bele?(mi a gyári?)
-szervízintervallumok(szelephézagellenőrzés, vezérműlánccsere)
-a kuplungról mik ezek a félelmetes hírek?...tudtommal szar motor nincs, csak igénytelen vagy béna tulajdonos
-a leghülyébb kérdés amit én is utálok, de mégis felteszem: típushibák...
-ahogy hallom és más is mondta, hogy az exup szelep zörög...hogyan tudom ezt kiküszöbölni?(nem akarom kivenni belőle)úgy gondolom valaki már ezt a hibát is elhárította...ha nem akkor én leszek az első aki megoldja , mert ezt így nem akarom hagyni...(nem kötöm ki, nem veszem le, nem cserélem le tuningleömlőre)szeretném ha így gyári maradna és úgy sikerülne kiküszöbölni a "problémát"
-ki az aki bontott alkatrészekkel foglalkozik?
kellene nekem a motorhoz egy kormányteleszkóp, amit újonan nem szeretnék kifizetni...kellene egy bubis tükrös plexi, kuplungkar és egy fékkar, ami visszahajlós eloxált és szeretnék rá venni racing lábtartókat, váltókart és fékkart...
egyenlőre ennyi:)
a moci teljes nagyfestésen fog átesni a télen, ezért inkább képet csak akkor rakok fel róla ha kész van!
ahogy néztem és böngésztem a netet, sehol nem találtam hogy lenne valakinek is(nem csak magyarországon) fiat replikás 2003as r1-ese:)
szóval ilyenre szeretném plusz az extrák rá...(yoshimura, xenon, elektromosan csukható rendszámtábla(saját szerzemény) ezek már rajta vannak és ami hiányzik azt már leirtam)
előre is köszönöm a válaszokat!
üdv mindenkinek
Eladó a képen látható új, gyári üléspúp.
ár:25.000.-Ft belfőldi postaköltséggel

érdeklődni: racingbazar@freemail.hu
Ha a hátsó felni jó a 07esemre és jó az ár akkor érdekelne.
Sziasztok!

2005-ös R1 bontódik......
Yeti, Biga köszönöm a válaszokat!
A levél a szülők címére érkezett és nem hozták el csak a "jó hírt".
Már megkaptam az ügyiratszámot, így megnéztem a neten és pontosan 167 km/h Sz.fehérvárnál. 30.000 jó magyar forint bánja...

Az R1 kuplung meg olyan, amilyen. Teszi a dolgát tökéletesen. Tőlem zöröghet is, ha nem kell attól félnem, hogy széthullik.
Hali.
25%-os tullépés.
30000ft
Hell! Annyi van az R1-el,hogy a kuplungja zörög,de szervizbe a kis csávó azt mondta,hogy addig ne nyúljunk hozzá,míg nem csúszik.Hát kb.ennyi.-Ja, a kalkulátor 30 rugót dob ki.
Sziasztok!

Régebben megvolt a táblázat, de most, hogy kellene nem találom.
Meg tudnátok mondani, hogy autópálya 130 km/h megengedett helyett a 163 km/h az mennyibe fog fájni? (az elmúlt években nem volt semmi bírság)
Thx. előre is.
2001-es R1-em van 90000km-rel.Szalonból vettem,én hajtottam bele mindet.GONDOK,PROBLÉMÁK nélkül...Még soha semmi nem romlott el rajt!Még az ízzói is eredetiek...
Olcsó játék, de egy pár percig szórakoztató...
link
De nem veszek, mert nem tudom széthajtani az eregyet
egeszsegedre
Köszi a választ. Amúgy 954et akartam, még pár héttel ezelőtt, azóta tudtam meg ezt a blokkrepedős történetet, és lemondtam róla már gyakorlatilag, nem merem bekockáztatni, hogy pont az én motoromon is tönkremenjen ugyan így. Ezt a mocit inkább csak viszonyításképpen írtam a listára már, szinte biztos, hogy nem ilyen lesz. Asszem ki fogok próbálni ilyet is olyat is és amelyik jobban tetszik, úgy döntök a másik kettő közül, mert eléggé megoszlanak a vélemények.