Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Bár nem volt egyik motorom sem a felsorolt 3-ból, de elég sokat olvastam utána és a baráti körben is volt mindegyikből. Ha szeretsz szerelni és repedt forgattyúsházú blokkot javítani akkor jó a Honda, ugyanis a 2003-as Blade forgattyúsháza típushibás, elreped és összefolyik a víz az olajjal. A barátom így járt, alig talált helyette másikat, ugyanis a keresés során kiderült, hogy nagyon sok az ilyen gond, ezt vásárlás előtt igen nehéz kiszűrni. a yamaha szerintem hozza a Honda minőségét, erősebb is , egyedül a generátorral szokott gondja lenni, de ha visszaolvasol találsz erről infót. a suzuki valóban vadállat, de összeszerelésben elmarad a másik kettőtől. Elég csak a hegesztési varratokat mégnezni. Nekem egy R6-om van, de nem vagyok elvakult Yamahás, ezt azért választottam, mert a 600-asok közül ez volt a legkényelmesebb a 190cm-hez. Üdv: Soma
Ha az segít hogy régi yamahákat többet látok pályázni (ahol azért van használva rendesen) mint Suzukit vagy Hondát. És itt is volt két R1 arc 50000+ kmmel a napokban gondok nélkül.
Elolvastam vagy háromszor, de most sem értem, mit jelent az, hogy "amíg jó nem lesz?"
De mindegy: a munkámra egyéves feltétlen garanciát vállalok.
Ez azt jelenti, hogy ha bármely okból nem jó, akkor az ügyfél igénye szerint vagy visszaadom a pénzt, vagy megcsinálom újra.
Az idén két jótállásos javításom volt, az összes javított darabszámot nem írom most le.
Köszi a válaszokat!
Erőt inkább kíváncsiságképp kérdeztem, hogy melyik milyen a másikhoz képest, a régi vasamnál biztos mindegyik nagyobbat lép.
Tényleg főleg utcán használom, túrázni is kevesebbet, max 1 hosszabb (vmi tengerpartra) túra/év és pár rövidebb (pár100 km-es). Pályára nemtom kimennék-e vele, elképzelhető, de csak lájtosan, szal oda majdnem mindegy mivel megyek, úgyse használom ki.:)
Azért is kérdezősködök, mert azért az esetken nagyrészében azt szokták mondani, vagy azt lehet hallani, hogy a honda legmegbízhatóbb, legkulturáltabb motor, suzuki talán a legvadabb, viszont talán a legmegbízhatatlanabb, yamaha meg nemtom, kettő között talán.:) De ahán ember annyi féle vélemény, valaki szerint megbízható a suzuki is vki szerint egy szar... szal nehéz kiszűrni mi is az igazság. Kérdezősködök, hátha sikerül hasznos infókat szerezni, de könnyen lehet az lesz a vége, hogy kipróbálom mindet, hátha valamelyik nem is tetszik, ha meg mind tetszik, akkor amelyikből találok jó áron jó állapotút az lesz, aztán vagy megbánom vagy nem.:)
Én pl 2011-ben ZX10-et vennék!
Te emlegetted az erőt a kérdésedben többször is ezért írtam a Gixert. Mint írtam előbb másnak az R1 a tuti.

A kérdés az hogy mire használnád a motort? Utcára, túrázni a CBR is jó. Sőt oda inkább egy 600 Fazer vagy Hornet való(de írhattam volna sok minden mást), amit hasonló pénzért fiatalabbat is találni.

Amúgy meg ha Hondafan vagy vegyél Hondát mert úgyis szarabbnak érzed majd a többit mert nem Honda.
Így van! A CBR egy régebbi éra utolsó darabja és nem versenyképes a többivel. A Yamaha a legjobb, a gixer a legerősebb. Szerintem
Most nézem, te is egy Hondásnak mondod, hogy a 954 felejtős!
Igaz, én is a 954-et hagynám a végére. Miért? Egyszerűen azért, mert egy régi korszak ('90-es évek elejétől) utolsó darabja ellentétben a GSX-R 1000 és az R1-el. Persze ettől még v.kinek lehet a szíve vágya.
Szia!
Több szempont alapján lehet dönteni.Nagyon nagy tapasztalatom nekem sincs ,de haveri körbe mindet próbáltam.Ha teljesitmény -Suzuki,ha megbízhatóság-Honda,ha kezelhetöség akkor-Yamaha.Szerintem nem érdemes határozottan csak az eggyik melett döntened és csak azt keresned,én amikor motort kerestem én is ezekbe a tipusokba gondolkodtam.Nagyon nehéz jó állapotu gépet találni,ha ezekből bármelyikből találsz egy szépet vedd meg,biztos nem fogsz egyikbe se csalódni.Ja, én a végén egy 2000-es évjáratu R1 -et vettem.
Ezek már nem fiatal motorok, ha a konstrukciót nézzük, akkor meg pláne. Vedd azt, amelyikből találsz egy jól karbantartottat és a költségvetésedbe is belefér. Ha nem tetszik akkor majd eladod és jön a másik. Nem kell ezt túlragozni!
Volt 954ed? Mentél vele? Van tapasztalat? Mert ha nincs, akkor ne írd lécci, hogy felejtős, mert nincs mire alapoznod. Neten én is olvastam már sokmindent, de abból kibogarászni nehéz a valóságot, meg kinek mi tetszik. Nem feltétlen vadállat kell, amúgy meg menetdinamikára elég haonlóak lehetnek, a léyneg, hogy mind erősebb a régi vasamnál lényegesen.
Na, szal ne elfogultságból írja bárki is, hogy R1, mert ez egy R1 topic itt, hanem tényelg tapasztalatokat várok.
Amúgy ez az első injektoros R1 ugyebár, nincs ennek valami hátulütője? Kiforratlan injektoros technika vagy ilyesmi? Tipushibák esetleg ennél atipusnál? CBR-nél tudom mik fordulhatnak elő.
Mi mást mondhatna az ember ezen a fórumon hogy egyértelműen az R1-et kell megvenni. De ha mégsem akkor én a 03as géesikszert venném, amennyiben egy vadállatot szeretnél. Ez a Honda felejtős.
Van valakinek tapasztalata az alábbi motorokkal kapcsolatban, ami alapján össze tudja hasonlítani őket?
CBR 954 vs. GSXR 1000 2001es és 2003as modellek vs. R1 2002-2003
Kezelhetőség, irányíthatóság, erő, mgebízhatóság, esetleg fogyasztás.....
Hasonló kategóriás motorok ccm/erő és ár alapján is, ilyesmikben gondolkodom jövőre. Várom az építő jellegű válaszokat!
Az említett R1-es tipusról is írhatnátok, mert nem nagyon ismerem!
Szevasz! Mennyi garanciát vállalsz a munkádra? Pénzvisszafizetési vagy rendesen újramegcsinálós, amíg jó nem lesz? Tudom, fasza az elsőre is de azért érdekel, nehogy feleslegesen mentsem a számod. ;-)
Yamaha (és más típusú) motorokhoz generátorok és önindítók tekercselése.
Bővebb információ itt: http://indukcio.uw.hu
Telefon: 06 30 262 5500
Ezek a k..va oroszok jól összerakták mi!?
Látom, a tiéd is 2004-es, pont mint az enyém. Volt vele gond az 50.000 alatt? Nagyobb javítás?
Szevasztok! Gondoltam dicsekszem picit
Sziasztok!
Kipufogó tartó konzolom lenne eladó.
Üdv.
Ügyes fiú vagy te, gondolom megtalálod magad is, a net tele van velük. De akkor még 1X, mert úgy látom nem ment át: Sok sikert az eladáshoz, minden annyit ér, amennyiért megveszik. (gyk: ez részemről azt jelenti, h nem igazán izgat tovább a téma, bye...)
aha, kiváncsi lennék hol. Annyiért még engem is érdekelne. :P
Meg egyébként ott is adnak rá 2 év garit vagy ha a 7. hónapban megy ki benne pár LED, akkor dobhatod a kukába?
Én is vettem ilyet az RN12-re. Kértem tőled is ajánlatot, aztán ugyanazt megvettem kb. fele annyiért. Természetesen újat.
Sok sikert az értékesítéshez!
Nem cinikuskodók hozzászólásait kértem. küldd el a tutilampa@gmail.com-ra, ha van jobb fél-, vagy teljes árasod!
Féláron, 14e-ért... Hahahahahaha...
Eladó egy JT hátsó lánckerék R1-hez 2003 előtt, illetve R7-hez. 43-as, gyári. Igény esetén láncszettel.
A lánckerék ára: 6500Ft
A lánc ára igény esetén: DID 530ZVM2 33000Ft
Első lánckerék igény esetén: 3500Ft