Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

thx.
Revenger, vedd meg ezt, és a mos fent lévővel pályázz.
Versenyzel?
thx.
B csoport azaz mi(2:20 és 2:13körök)

9:25-9:50, 10:40-11:05, 11:55-12:20 ez alapján van rajtsorrend
13:40-14:05, 14:50-15:10
15:30 amatőr verseny(2:17 qualifikáció felettiek)
16:00 +600ccm "profi"
16:30 -600ccm "profi"
17:00-17:30 szabad motorozás

Még annyi fontos hogy van gépátvétel. Üvegek leragasztva, tükrök leszerelve, időmérő leszerelve(csak az amatőr versenyben idulóknak).

Nagy vonalakban ennyi.
üdv. eladó teljesen új eredeti idomok 2005 r1-hez csak ami a képen látható az van! ár 100 eft (csak egybe eladó) 0620/992-4528
Zotyó! A szombati időbeosztásról mit tudunk? Szinte mindent megtaláltam az oldalukon, csak ezt nem.
Őszintén szólva nem tudom megszokni a látványát... Sok mindent megtanultam idén, amihez máskülönben évek kellettek volna, jövő évtől pedig apránként javítok csak a körökön.
Érdemes megkédezni a megadott elérhetőségeken, ha már szolgáltatnak, ahhoz illik garanciát is adni! Szóval könnyen lehet!
Ha vmi történne vele, akkor van felelősségvállalás?
Sziasztok!
Jó lehetőség motor tárolása télire olcsón, biztonságos helyen:
Téli motor tárolás

Köszi a figyelmet
Te miért adod el, nem mész már vele pályán?
Lehet, de ha a gyári idomot töri össze, az nem 250 USD lesz.
Egyébként meg mit kellene védenie az idomnak? Az törik ropira először.
full pályára nem ajánlom az e-bay-es utángyártottat, az semmit nem véd.
euroringen azért okosan ilyen (meg másmilyen) időben is. Ott az aszfalt azért nem az amiben 100%-osan bízom.
Pályaidomból használtat vegyél, a Karsai Tomiék árulnak egyet azt hiszem. Tomi itt is meg szokott fordulni, ha nem akkor a pályamotorozás topicban. Ha végképp elakadsz megadom a számát. A pályamotorozás topicba írd fel hogy xy évjáratú R1-re keresel idomot, és tuti jelentkezni fog vki így a szezon végén. A másik megoldás, hogy veszel bontóban vmi karcos gyárit, így nem kell le/fel idomozni minden pályázás után ha utcán is akarsz menni. A harmadik verzió, hogy e-bay-ról rendelsz hong-kong-i idomokat, azok fényezettek, és kurva jól néznek ki. Írd be az ebay keresőbe, hogy R1 - évjárat - fairing, és láss csodát ott is van. Azok 200 és 300 USD között mozognak, de van rá kb. 200 USD szállítás az usa-ba, és még onnan haza. Ezt ki lehet kerülni ha Sanyi hozza be (alex CBR). A negyedik verzió az új pályaidom, ebből a szlovák pascalplastot ajánlom (www.pascalplast.sk) most nem írom le, hogy miért, de már itt egyszer kiveséztem, keress utána.
És azt se felejtsük el, hogy mondjuk a ringen 3x20 percre fizetsz be, akkor a gumimelegítővel min. 3 kört nyersz a teljes nap alatt, amit nem azzal kell foglalkoznod, hogy minden menés első körében felmelegítsd a gumit. Hidegebb időben meg még többet.
Pályaidomot én eladom, ami ugyan nem szép, de a célnak megfelel és legalább olcsó! Legutoljára talán 20.000-et írtam itt rá, amiben benne van minden, még egy gyári plexi is kiv. a tankborítást.
0 mm eső és 14C, bárcsak a nyáron lett volna ilyen szép idő!
Egyre szarabb időt mondanak szombatra
Az lesz a vége hogy felidegesítenek azt kiköltözök Barcelonába.
Mennék a Pannóniára is, csak nekem az 300 valamennyi km:(
Szóval marad az Euroring...
Azért az euroring az kicsit más! A különbség a pannóniához viszonyítva az hogy a pannónián százegynéhányan gyűrik a pályát folyamatosan és ebből adódóan "meleg". Az euroringet 6-8 motoros nem melegíti fel. Akkor jó ha van 3-4 autós is.
Akkor hétvégén lehet elmegyek még az euroringre, már pályagumival.
Eseteleg oda jön valaki?
A célvége a Pringen az elég trükkös. Nekem a lábtartó ért le egyszer. Azzal a féktávval a mai napig megküzdök. Pontosan tudom hogyan kéne csinálnom de egyszerűen nem visz rá a lélek. Az nekem 1 sec vesztés. Többek között ezért nem sikerült idén pb-t javítanom. Na de majd szombaton
Érdemes hát!
Ugyanazt a tempót lehet menni mint 30 fokban, csak több melegítés kell a guminak. És rohadt jó dolog a gumimelegítő! Én akkor jöttem rá mikor már használtam és valamiért egyszer nem tettem fel. Tisztára mint ha jégen menne az ember(kis túlzással). Arra érdemes befektetni. A gumi hideg állapotában kopik a legjobban, ergo egy szezon alatt simán meghozza az árát a gumi spórolással.