Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A durrogás lehetne attól, hogy szegény a keverék, ezt mondjuk egy fékpadi méréssel, ahol lambdaszondás kipuffgáz mérést is csinálnak mellé kideríthető.
Ha keveset kap, akkor egy pow. commander v. hasonló általi hangolással találhatnak pár elkóborolt lovat, meg az árkokat is részben betömhetik a nyomatékgörbében.

A másik dolog, ami okozhatja, az a szekunder levegő, amit a ~blokk tetején (gyárilag) csücsülő szelep enged a hengerből távozó, esetleg csak részben elégett gázok utóégetéséhez. A 750-es kawámon is volt, csak ott ledugózva. Aztán egyszer próbaképp, de már a vákuumvezérlője nélkül visszakötöttem, ekkor az eredmény minden komolyabb fordulaton történt gázelvételnél egy ...szott nagy durranás volt. A cimborám R6 (már injektoros)-osa is csinálta, amikor rövid, nyitott dobott tett rá (szintén gázelvét, egyszer ha jól emlékszem, 9000 és egyszer 5-7000 táján).
Ezek csak sima égések, nagy kárt elvileg nem okoznak. (sima égés pl. 500m/s láng terjedési seb.; robbanás 3000m/s (ha emlékem nem csal), ez utóbbi már nyitná a csövet tubarózsa mód)
Szia!Oldalidomok leszedése után a hűtő és a kiegyenlítőtartály sapkáját leveszed, utána alul az olajszűrő mellett van egy vízcső annak az alján van egy leeresztő csavar azt kiveszed ott leengeded a fagyállót.A tartályból is kiöntöd a fagyállót.Leeresztő csavar vissza .Utána a flakonon található utasítás szerint összekevered a fagyállót desztillált vízzel.A hűtőfolyadékkal a hűtőt tele öntöd utána sapka vissza,kiegyenlítőtartályt min-max. jel közé öntöd sapka vissza.Indítsd be a motort és járasd addig ,hogy a ventilátor bekapcsoljon,automatikusan légteleníti magát.Ezek után a motort leállítod és már csak a kiegyenlítőtartálynál állítod be a szintet.Nagyjából ennyi.
Tudjuk.
Nem is arra írták, csak nemrég téma volt a minimum oktánszám az R1-hez.

Kis fojtású "nyitott" doboknál jelentkezik eme hangatás.

Köszi a válaszokat.
Akkor durrogok tovább.
A kipufogó durrogásának nincs köze az oktánszámhoz.
Nekem egy katalizátor nélküli full nyitott kipufogóm van ,hörög durrog... Eddig nem vettem észre semmit probélmát... Haddurrogjon....
Benyával pont ez a lényeg,hogy jobban bírja a kompressziót! Pályára V-Power, utcára 95-ös is elég. Nekem Akrapovic dobok vannak a motoron +Y és durrog rendesen. 54.000km-nél járok és cseppet sem finomkodok vele, szóval ha ártana, akkor én már tudnék róla...
Hali!

100-as V-Power-t tankoltam a Shellnél (400Ft/l).
Jó anyag, de meg nem mondom hogy jobb-e a sima 95-ösnél. Az tény, hogy kis fordulaton nagy gázra egyszer sem csörgött/zörgött a vas.

Lenne viszont egy kérdésem.
Yoshimura dob van a gépen a tünetek szerint jó kicsi fojtással (brutál hanggal).
A tünet az hogy elég rendessen durrog, ami fíling szempontjából jó dolog, de a kérdésem hogy nem károsítja-e a kipufogó és/vagy az Exup szelepet?
Valaki használt huzamosabb ideig nyitott dobokat? Nem okozott problémát?

Thx!
este=Pesten!
Zema én Pápán dolgozom ,Hévízen lakom te meg este akarsz találkozni... Nem tudok elég korán lelépni... ha most lelépnék 14:00hazaérnék átöltözés motorra pattanás irány Pest 16:00ra oda is érnék... baromira sajnálom de a hétvége kimarad jövőhéten elutazom úgyhogy a jövő hétvége is és ezze szerintem vége is a szezonnak!
Voltál kint a Hringen?
Áááh, mi van veletek... Utolsó napos időjárás, aztán helló.
A holnap nekem sem jó, mert egész héten kerültem a munkát és a hétvége előtt megnézem, mit basztak el a dolgozók! Nagy a csend, biztosan szomorkodtak a hiányom miatt...

Én is így kezdtem és ma már lazán nyomom a 3:20-as köröket! Vagy 2:20 vagy 1:20? ? ?
Sziasztok!

Megvolt az első pályanapom, és a motor is egyben maradt
Igaz a lassúban is a leglassabb voltam...van még hova fejlődni.
Köszönet Tomcatnek a segítségért!
Részemről stornó a holnap mert sajna dolgozom kb3ig a szeged orosháza békéscsaba vonalon mindenki vigyázzon aki nem motorral van me a teherautómmal beszúrok a belső iven
Mé nem csináljuk holnap a talit? 12 körül? Mindenki lépjen le korábban. Talán az utolsó meleg, és száraz nap lesz holnap.
Holnap déltől Bp-en/Bp. környékén nem akar vki csapatni?
nemláttalak a ringen bár 2kor elindultam haza lement az idei szezonzáró pályázás a vasárnap szentpéter bekavar úgynéz ki de szombaton délután még fórumoljunk hogy mi az időjárás
nem vészes védekezni kell meg idegenbe elsőre nemjó sietni mert megszólnak hogy pamacsolás van bár egy gyors menet sosem rossz
Még jó hogy az asszony nem olvassa a topikot mert látná hogy lesznek ott dolgok ráadásúl dúrvák izé kurvák nemengedne motorolni
A vasárnap bukta ahogy most nézem... Viszont ez a Horvát út jól hangzik... ha a csapat összejön én benne vagyok!
De ez nem veszélyes...? Biztos lennének olyan szakaszok is, ahol gyorsan szeretnétek menni...
5napos rijeka aprilisban jo 5let.laza 2ezerkm:-)
Szevasz Uram!
Ilyen későn már nem írok a telefonodra, mert tudom, hogy holnap korán kelsz! Nemsokkal tíz óra előtt értem haza az Euroringezésből és a pályán eltöltött bő három óra minden erőmet elvette. Magyarán nincs az az isten, hogy én holnap hajnalban felkeljek és újabb 600km-t motorozzak, még ha az talán az idei utolsó H.ring is lenne.
Ahogy nézem, a vasárnap sem fog összejönni, de van egy régebbi tervem, amit talán megvalósíthatunk!
Az idei szezonnak lassan vége, de kezdhetnénk a 2011-es évet egy három napos rijekai kiruccanással. Első nap laza gurulás és mondjuk Plitvice, estére Rijeka. Második nap pályázás, topli szendvics, kurvák, olcsó sör miegymás. Harmadik nap haza és mindenki kussol csak a pályán készült fotókat mutogatjuk...