Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segítségeket.
Tehát gumi, az mindenképpen kell, ez lesz az első, pályaidomot hol tudok beszerezni?
Fém fékcső, meg sportlégszűrő van a motoron a fékpofákat kicserélem, a kormánygátlóval, meg a PC vel várok még egy kicsit.
Érdemes még valamit lecserélni, mármint az esés előtt...bukógombák vannak fent.
Amit magamon észrevettem az első pályanapomon, hogy a féktávot nagyon hosszakat vettem, inkább a kanyarokban gyorsítottam, nem akartam első nap odaverni..., a kiülést, még nagyon sokat kell gyakorolnom, hogy rutinszerű legyen, amúgy a gázt, azt tudom húzni:)))), meg ahogy néztem a gumim széle is szépen kopott.

Érdemes ilyen időben még pályanapra menni, kicsit tartok, hogy a hidegben nem tapad annyira a gumi.
Hasonló sztori! Nekem a P.ringen mindig a cél végi jobbos volt a legfélelmetesebb, főleg ahogy láttam, hogy mások térdet koptatva kanyarodnak el. Egyszer aztán megkérdezte egy "kislány", hogy mennyivel megyek a boxkijárat előtt. Hát én megnéztem! Fékezés helyett... Aztán a következő gondolatom az volt, hogy nincs azaz isten, hogy én 200+ al kimenjek a sóderágyba és már kopott is a jobb térdem, gyorsabban, mint bármikor azelőtt. Na akkor mentem be a 2.20 alá...
Gyári lábtartóval a -2.
Én elég sokáig megakadtam 10 körül (hring). Nem tudtam mi a geci van, a kigyorsításaim jók voltak, a kanyarsebességem szintén. Aztán elkezdtem visszanézni az onboard-okat, meg a GPS-es racechrono adatait, és azt láttam, hogy volt 4-5-6 olyan kanyar, ahol 1 mp-et veszítek. Újra visszamentem, és ezekben a kanyarokban ahol rutinból elkezdtem volna húzni a féket kivártam egy gondolatnyi időt, és akkor engedtem vissza a gázt. Persze ehhez el kellett hinnem, h be tudok fordulni. Abban a 20 perces etapban 3-4 mp-et javítottam a 10-hez képest, és onnan még jött 1-2 mp, így lett meg a mostani idő.
Szombat reggel tesztelünk a 2011-es Yeti Race-re? Lesz olyan hideg, mint februárban délután!
Ahogy Zema és Zotyó41 is írta, gumigumigumigumi, pályanappályanappályanap, benya és egy laza csukló! Minden más meggondolandó egy bizonyos összeghatár felett, ez nálam következetesen 20eFt. Én viszonylag zöldfülű pályamotoros vagyok, de az biztos, hogy a pályaidom gyorsít fel a legjobban az elején. Egyszerűen nem félted a motorod tizedannyira sem és ez jó! Járj el minél többet pályázni és magad is el fogod tudni dönteni, hogy mi a hasznos és mi a hókusz-pókusz.
És amint már egyszer leírtam kell a sok pályakilóméter, meg valaki aki megmondja mit csinálsz rosszul. Esetleg on board felvétel hogy lássd mit csinálsz rosszul. Utólag az ember csak nézi önmagát hogy milyen szarul megy, mert belülről másképp néz ki az egész mint mikor visszanézed.

Az embernek a saját agyát és az ösztöneit kell legyőznie egy jobb köridőért. De ha megvan a 2:10 akkor nem érti az ember hogy mit pöcsölt amíg 20at ment. Mondjuk azt se érti hogyan lehet 2:00 alá menni.
Semmi faszságot ne vegyél 80-ért.
Gumikat vegyél!
Ha meg leér a lábtartó, akkor szedd ki belőle a kopócsavart, a lábadat meg húzd vissza. Nekem a gyári lábtartó van fent, és nem zavaró 05-ös időnél. Persze jó a versenylábtartó, de kezdő pályázáshoz felesleges, ahogy a gumikon kívül minden más is. Az én listám a pályázáshoz:

- gumik
- gumik
- gumik
- gumik
- gumik
- gumik
- gumik
- pályaidom
- fém fékcső
- kormányteló
- köridőmérő

Sztem minden más csak sallang. Persze jó a PC, meg a lábtartó, meg a kipuffogó, meg a faszomtudja, meg a sok lóerő, de amíg a 600-as motorok bárhol aládfordulnak, és kifékeznek, addig felesleges a fentieken kívül minden más.
Mert a yamahasok megterveztek.amig a suzisok nem tudtak eldonteni hol a legjobb juk.azaz furat:-)
Pedig olyan minimálisnak tűnik az állítás, mégis ennyit számít?
Ha tényleg jó, akkor nem adok ki érte 80 at

Köszi szépen!
bocs, a képek lemaradtak
Pont annyival lesz magasabb, hogy még nem zavar az utcán, de pályán már nem ér le lépten-nyomon (persze néha azért igen, de akkor már messze elgurult a gyógyszerem...)! Nézd meg a képen a térdem ill. csizmám orrát, na pont ennyi az a kevés... A másikon láthatod, hogy hogyan mutat. Adnak hozzá csavarokat és toldalékot a váltórudazathoz, szóval neked csak kb. 10 perc meg egy imbuszkulcs és készen is van. Talán 17 vagy 18 volt, ez nem egy nagy összeg szóval ajánlom!
Amit nem értek, hogy miért nem állítható ez gyárilag, ha már egy GIXXER-en is megoldották évekkel ezelőtt....
Ha csak be nem tiltják a szombati pályamotorozást, akkor biztosan lesz még egészen sokszor!
Most regisztráltam, ha visszaolvasol akkor megtalálod Zotyó41 instrukcióit. Hívj fel ha jönnél aztán dumálunk a részletekről!
Naná, hogy megy! Öt különböző akcentussal rendelek neked németül bármikor!
Írtam is nekik mind a három e-mail címükre, lássák mennyire eltökélt vagyok!
Nándi!Lesz még pálya nap a Pancsin szombaton?
Egye fene......teljesüljön mindaz amit kívántál
urak!

juni 12 olaszorszagi sbk futam!
valaki csatlakozik?
Pohi,a jóistenhez intéztem volna a fohászt de pár pohár misebor után mellétárcsáztam..
Rodnan lefényképeznéd nekem a lábtartódat?
Mennyire felel meg neked, érdemes beruháznom ilyenre?
Még annyit kéne tenned hogy az office@stardesignracing.at -re elküldessz egy e-mailt amibe beírod hogy 16-án jössz, a neved, meg hogy B csoportba akarsz menni.

Mint balatoni vendéglátós gondolom a "sprehenzidajcs" nem gond.
A reggel 8 ra nem esküszök meg, de ott leszek.
Igen, megköszönném ha írnál pár szót róla. tapso@freemail.hu
De-de. Bizony az enyém volt......ha kell pontos infó akkor e-mail-ben szívesen elmondom.
Üdv Pohi. Ez véletlenül nem a te motorod volt? Kísértetiesen hasonlít az adatlapodon lévőre.
Urak! Aki akar az csatlakozhat 2011 majus 8.monza vagy juni12 misanoi sbk futamra.kb 950 km...en megyek