Nem vagyok én olyan türelmetlen ember...
Szóval profilból van a Yamaha oldaláról. Mondjuk szemből 45 fok félprofil és hátulról az ülés irányából félprofil jó lenne mindkettő oldalról úgy, hogy látszik benne a tank, fejidom egy része. Így már könnyű lesz találni viszonyítási pontokat pl. csavarok, élek találkozása stb.
Köszi
Nincs elfelejtve,csak otthon nincs gépem,...most.
Tudom,hogy szerdára igértem,....
Legkésőbb a hétvégén átküldöm.
Csak még annyi támpontot adhatnál,hogy pontosan mire vagy kíváncsi?
Tolok fel képeket a motorról,...és akkor hogy mi hány cm/mm?
Ma is csak 18h-ig vagyok,addig válaszolj ha tudsz.
Tisztelt Uram! Ne haragudjon,hogy zavarni bátorkodom,de úúúgy szeretném,hogy az én motorom is az önéhez hasonló pompában díszelegjen! Kérem segítő közremüködésével támogasson célom elérésében! Köszönettel Nándika ;-)
Visszaszerelem gyárira, persze az extrák maradnak és a felszín alatt is találunk még csemegét. Annyiban hasonlít majd a külseje csak a pályagépre,hogy tükröt sosem használtam és a rendszám is gyorsan leszerelhető lesz konzollal együtt. Pályázni persze eljárok minél többet aztán majd legfeljebb festegetünk jövőre is... Este csinálok néhány közeli képet és küldöm mailben, aztán ráérsz áment mondani utána. Lánckereket felajánlottam korábban, tiéd csak írj egy postacímet!
Vagy azt csinálod amit én! Megveszed az utángyártott idomzatot a padlásra de hagyod az egészet a francba. Majd először lezúzod a bal oldalát, majd a jobb oldalát, majd megint a jobb oldalát és végül újra a bal oldalát. És mindannyiszor javítgatod.
Ugyan így senki nem venné meg a gépet(bár teljesen jól néz ki akár 3 méterről is), de az nem számít hiszen el sem akarod majd adni hisz pöpec kis géped van. Újabbat, drágábbat kapnál helyette, de lényegesen jobbat nem, vagy csak jó pár év múlva.
Miért szívatnád magad!? Újat akkor érdemes venni, ha tényleg jó a kézügyességed vagy legalább ismersz valakit, aki csinált már ilyet (vagy van nagyon olcsón valahol)!
1. megveszed az enyémet 20.000-ért, kétség kívül ez a legrondább, de egyben a legolcsóbb is
2. nálam a befutó a valetudo féle fényezett kék 58.000-ért, ezt csak felpattintod és van egy ütős kinézetű (kávézó előtt is mutatós ) motorod
3. vör7-től 100-ért a gyári 2005-ös, semmit sem kell csinálnod csak eltenni a padlás/garázs/mittudoménhová, de lehet, hogy valamikor hiányozni fog az a +kiadott pénz
4. veszel újat kb.60.000, fúrod, szentségelsz, fényezteted, hazafelé lebaszod a fényét valamelyiknek, megint szentségelsz, visszaviszed, mégsem sikerül olyan jól kijavítani, asszony kezd kiakadni, és egy "szép" napon mindezt odabaszod....
Melyik a nyerő? Az 5-ös?
Pont ezek ebben, a sorrendben.
De nem mindegy mennyit baszódsz az idommal, a pascal 1-1,5 óra alatt fent van kényelmesen, a régi leszerelésével, míg volt olyan amit fűrni-faragni-feszegetni kell. Csavarból ilyen gyorskioldósat vegyél!
Ez jó ár, ha a transzponder is benne van. Gumit köszönöm, de van még 2db SC1-em előre meg egy SC2-es hátsó. (Nekem a korábbi Bridgestone buzinak... ) Szóval minden percet megragadok a motorozásra, ha már idén valsz. ez lesz az utolsó napom. 2.17 felettiek meg csak nem okoznak majd meglepetést, csak be ne nézzek alá transzponderestül, mert akkor kapaszkodhatok rendesen és abból még sosem sült ki semmi jó...
nézted már milen az e-bay-es utángyártott? Hát én már raktam össze egy motort ebből az idomból, nem a legjobb minőség. egy jó pályaidom csúszáskor azért sokat véd. Én is amikor megjártam a kavicságyat, a pályaidom megfogott mindent, csak újra kellett fényezni. Az e-bay-es idom utcára jó mert jól néz ki. De védeni már csúszásnál sem vég, az tényleg olyan mint a ropi.. Amúgy én már sok idomot néztem, de minőségre és erősségre a Dúzs Peti féle szerintem a legjobb.
Szóval profilból van a Yamaha oldaláról. Mondjuk szemből 45 fok félprofil és hátulról az ülés irányából félprofil jó lenne mindkettő oldalról úgy, hogy látszik benne a tank, fejidom egy része. Így már könnyű lesz találni viszonyítási pontokat pl. csavarok, élek találkozása stb.
Köszi
Nincs elfelejtve,csak otthon nincs gépem,...most.
Tudom,hogy szerdára igértem,....
Legkésőbb a hétvégén átküldöm.
Csak még annyi támpontot adhatnál,hogy pontosan mire vagy kíváncsi?
Tolok fel képeket a motorról,...és akkor hogy mi hány cm/mm?
Ma is csak 18h-ig vagyok,addig válaszolj ha tudsz.
Ugyan így senki nem venné meg a gépet(bár teljesen jól néz ki akár 3 méterről is), de az nem számít hiszen el sem akarod majd adni hisz pöpec kis géped van. Újabbat, drágábbat kapnál helyette, de lényegesen jobbat nem, vagy csak jó pár év múlva.
Csavarok , plexi, üléssel, meg a -1 es lánckerékkel...stb...
Te veszel másikat, vagy mivel pályázol?
1. megveszed az enyémet 20.000-ért, kétség kívül ez a legrondább, de egyben a legolcsóbb is
2. nálam a befutó a valetudo féle fényezett kék 58.000-ért, ezt csak felpattintod és van egy ütős kinézetű (kávézó előtt is mutatós ) motorod
3. vör7-től 100-ért a gyári 2005-ös, semmit sem kell csinálnod csak eltenni a padlás/garázs/mittudoménhová, de lehet, hogy valamikor hiányozni fog az a +kiadott pénz
4. veszel újat kb.60.000, fúrod, szentségelsz, fényezteted, hazafelé lebaszod a fényét valamelyiknek, megint szentségelsz, visszaviszed, mégsem sikerül olyan jól kijavítani, asszony kezd kiakadni, és egy "szép" napon mindezt odabaszod....
Melyik a nyerő? Az 5-ös?
De nem mindegy mennyit baszódsz az idommal, a pascal 1-1,5 óra alatt fent van kényelmesen, a régi leszerelésével, míg volt olyan amit fűrni-faragni-feszegetni kell. Csavarból ilyen gyorskioldósat vegyél!
Regisztrációnál kérdezi a csákó hogy versenyzel-e?
Ha jól emlékszem +25€ de a transponder benne van(az a sajátjuk nem pringes).
A Dúzs Petiét hol lehet megnézni?
http://www.motostyling.hu/webs...
Erről valaki tud valamit?