Valtermotyó lábtartó elkelt. Én kivonattam a forgalomból félévre úgyhogy marad a robogózás .Bár ma már levágtam az iveket a teherautóval mintha mocival lennék kemény 65tel repültem rá az érintési pontra
PC egyszerre került bele a K&N légszűrővel, Ágo beállította. Érezhetően egyenletesebb lett a járása, bár én eddig is meg voltam vele elégedve szóval nézőpont kérdése, hogy megéri-e a közel 150 rongyot a csomag. Lábtartót orvosoltam egy Valter Moto közdarabbal tizenpárezerből, így már majdnem jó. Euroring várakozáson felüli élményt hozott és úgy elfáradtam, hogy töröltem a másnapi H.ringet a programomból. Ma már a Bömöst hajtottam, hiába a markolatfűtés és az ABS már többet jelent, mint a PC meg a mínuszkettő, R1 meg megy a sarokba téli álomra csak előtte még visszakapja a régi/új idomjait. Adria? Motorral voltatok?
A kipörgésgátló lehetne az, ami alapul veszi a két kerék közötti forgáskülönbséget, viszont ott is kellene lenni valami kalibrációs üzemmódnak (pl. megy 40-el 100 m-t a pilóta), különben érdekessé válna, ha eltérő /XX gumit használna egyik v. mindkét felnin.
Az ABS a jeladója segítségével a keréken található lyuktárcsát v. a megfelelőjét ellenőrzi - az adott keréken - és ha kell, akkor megakadályozza a kerék állóra fékezését, de a kerekek forgását biztosan nem akarja szinkronizálni.
Sziasztok! Szerintetek ha egy ABS-es motorra a gyáritól eltérő méretű hátsó gumit teszek fel, akkor van olyan okos, hogy ezt tudja kezelni vagy csak összezavarja!? Értem úgy,hogy /50-es gyári helyett /55-öst tennék rá, ettől viszont lassabb lenne a fordulata az első kerékhez képest, amit úgy is gondolhat,hogy kis mértékben már csúszik és emiatt előbb működésbe lépne az ABS. Tudom,hogy van BMW-s topic is, de az elég döglött, ezért kérdem itt...
Nagyon úgy tűnik! Nekem már annyi napot elbaszott az idő,hogy nem is készülök. Talán majd v.melyik külföldi szervezésre beesek,ha lesz még olyan idő, mint a múlt héten.
Az ABS a jeladója segítségével a keréken található lyuktárcsát v. a megfelelőjét ellenőrzi - az adott keréken - és ha kell, akkor megakadályozza a kerék állóra fékezését, de a kerekek forgását biztosan nem akarja szinkronizálni.
Ezt találtam, de ezen nincs fent 23.
http://motorfoto.blogspot.com/...