Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg vasárnap egy találkozó?
Valtermotyó lábtartó elkelt. Én kivonattam a forgalomból félévre úgyhogy marad a robogózás .Bár ma már levágtam az iveket a teherautóval mintha mocival lennék kemény 65tel repültem rá az érintési pontra
Szombat ojróring enibádi?
Most vettél egy Bömöst?
PC egyszerre került bele a K&N légszűrővel, Ágo beállította. Érezhetően egyenletesebb lett a járása, bár én eddig is meg voltam vele elégedve szóval nézőpont kérdése, hogy megéri-e a közel 150 rongyot a csomag. Lábtartót orvosoltam egy Valter Moto közdarabbal tizenpárezerből, így már majdnem jó. Euroring várakozáson felüli élményt hozott és úgy elfáradtam, hogy töröltem a másnapi H.ringet a programomból. Ma már a Bömöst hajtottam, hiába a markolatfűtés és az ABS már többet jelent, mint a PC meg a mínuszkettő, R1 meg megy a sarokba téli álomra csak előtte még visszakapja a régi/új idomjait. Adria? Motorral voltatok?
Milyen a masina a Power commaderrel?Padon be lett löve?És milyen volt az euroring?
Rodnan!Lábtartó miatt nem hívtad Tomcat-et árulja.
A kipörgésgátló lehetne az, ami alapul veszi a két kerék közötti forgáskülönbséget, viszont ott is kellene lenni valami kalibrációs üzemmódnak (pl. megy 40-el 100 m-t a pilóta), különben érdekessé válna, ha eltérő /XX gumit használna egyik v. mindkét felnin.
Az ABS a jeladója segítségével a keréken található lyuktárcsát v. a megfelelőjét ellenőrzi - az adott keréken - és ha kell, akkor megakadályozza a kerék állóra fékezését, de a kerekek forgását biztosan nem akarja szinkronizálni.
A lényeg az, h le legyenek dugózva a csatik.
Amit az Oroszok egyszer jól megcsináltak... :-)
Vízálló, ne izgulj. nekem minden mosás után ömlik a víz róla.
Jó ötlet, úgyis meg akarom kérdezni tőle, hogy a PC mennyire vízálló. Bár működik, de a nyomok alapján kapott szépen a pályaidom alatt...
Kérdezd meg Ágót, ő az elektronikai guru.
Sziasztok! Szerintetek ha egy ABS-es motorra a gyáritól eltérő méretű hátsó gumit teszek fel, akkor van olyan okos, hogy ezt tudja kezelni vagy csak összezavarja!? Értem úgy,hogy /50-es gyári helyett /55-öst tennék rá, ettől viszont lassabb lenne a fordulata az első kerékhez képest, amit úgy is gondolhat,hogy kis mértékben már csúszik és emiatt előbb működésbe lépne az ABS. Tudom,hogy van BMW-s topic is, de az elég döglött, ezért kérdem itt...
Pannonia oldalan van vmi link.pannonphoto.at vagy com
Hol lehet érdeklődni, vagy megnézi?
Ezt találtam, de ezen nincs fent 23.
http://motorfoto.blogspot.com/...
ha osztrakok rendezik akkor tuti,amugy is ha jol tudom
az mennyi huf?
sok jora mar ne szamits,,,,,,,,sajna.....de meg miamiban sinncs most jo idö............go east....... go malaysia
Nagyon úgy tűnik! Nekem már annyi napot elbaszott az idő,hogy nem is készülök. Talán majd v.melyik külföldi szervezésre beesek,ha lesz még olyan idő, mint a múlt héten.
Amúgy ahogy nézem az Okt 07.ei Pancsizásnak is löttek az eső miatt! Legalábbis most úgy fest...
szia mi is örvendünk...
aki hallott már Gp800as motort féktávon az azt mondja hogy az övé nem is durrog! A Yamaha se pite de a Ducati az valami iszonyat hogy szól!