nekem ugyan gyárilag semmi folytás nincs a kis végtobomba, és elég vaskos cső jön ki, de nekem is durrog, amikor meleg és szögelem neki. fogyasztásom jó. szóval sztem enyni belefér hogy néha motorféknél durrog meg morog:) én imdom
Ha teljesen úgy volna, ahogy mondod, éppen, hogy nem durroghatna nyitott dobtól egy önbeálló rendszer (mert pl. karbinál a motorfékes pukkanásokat eltünteti egy kis dúsítás az alapjárati keveréken). Nem mindegy, hogy az ECU open/closed loop elven üzemel.
De ezért is van megjegyezve a másik lehetőség, az AIS, ami a kipufogógázokhoz adott levegő által hasonlót idéz elő, mintha a gázok eleve légfelesleggel égtek volna az égéstérben (szegény(ebb) keverék) , tehát még a kipuffba érve is van oxigén az égéshez.
De ez csak nem lényeg, pár pukkanás nem probléma.
Ha egy RN12-es R1 (hengerenkénti injektor, mindenféle szonda, computeres vezérlés) nem a nyitott dobtól durrog, ott azért nagy gond lenne. Fogyasztásból/teljesítményből hamar kiderülne.
Mikor keresgéltem a számomra megfelelő (használt) motort, alapfeltétel volt az injektor. (Egy szo.ófaktorral (karbi) kevesebb).
Többek között ezért volna jó egy találkozó, mert ezeket a dolgokat át lehetne beszélni!
Szerintem vagy ezer kérdés van a fejemben, amivel nem akarok mindenkit fárasztani...
Szép gondolatok, de ilyen puccos dolgokra még ráérsz,hogy gumimelegítő stb. Tedd rendbe a motorod! Harapós első fék, jó kormányteló, rövidebb áttétel, köridőmérő,hogy tudd mennyit fejlődtél. PC és sportlégszűrő is sokat segít a kezelhetőségben. Aztán tegyél félre egy százast arra a napra, amikor először odavered a gépet, mert oda fogod csapni, mint mindenki! Menj el más pályákra is P.ring, E.ring! Jó szórakozást,hidd el minden pénzt megér csak ezt lehetetlen elmagyarázni az asszonynak szóval ne is próbáld.
Nekem van egy pár teljesen új (használatlan), kawa felnikel levő bridgestone slickem, amit valószínűleg sose használok fel, ill. az osztrák cimborám eladta a 636-osát, amit egy időben nálam tárolt és van egy pár bike lift emelője (az első a villa aljához van; a sajátom meg a váznyakhoz), ami szintén eladó, ha érdekel, e-mail. (Idom R1-hez szintén van, de ez fényezett; köridő projekt nálam a ház miatt lekerült a műsorról, így a slick, meg az általam még fel se rakott idomszett sok vizet nem zavar).
Írtam kb. 134 sort, amikor minden elszállt!
Kurva jó volt az út!
Spanoskodtam az Oncsik Zolival.
Nem tudtam 1:26-nál jobbat menni, mert 41-en voltak a két és fél km-es pályán. (ez olyan , mintha a H.ringen úgy 80-an lennének)
Lekamerázták, ahogy erőből egykeréken megelőztem két motort a célegyenesben. (szokni kell még azt a -2-őt, majd belinkelem a felvételt, ha már fent lesz)
Elfáradtam, de az idei legjobb motorozásom volt, ezért is mondtam le olyan könnyen a csütörtökről.
Jövő héten elkezdem visszaépíteni a gépet utcainak és a télen kitalálom a sorsát.
Jóccakát!
Két kérdés-két válasz! Visszaolvasva tényleg értelmezhető úgy is, ahogy te gondoltad, de nem így értettem! Ha lenne összefüggés, akkor csakis a durrogósból tölteném, kerül amibe kerül.
Olvastam a beszámolódat a másik topicban a tegnapi napról. Grat a 2:00-hoz, egyszer majd én is összerakok egy ilyen kört, de addig még dobok egy-két axelt az biztos. Bánom is, hogy nem mentem el, de előtte egy nappal becsúszott egy Euroring, amit nem terveztem és az kivett belőlem minden erőt, nyűglődni meg nem akartam...
Le is írom, hátha érdekes lesz valakinek. Nekem és a többieknek egy nagyszerű nap lett így a szezon végére...
Story indul csak dobok előtte v.mit a vigyorgóba, mert eddig a kölkökön volt a sor.
De ezért is van megjegyezve a másik lehetőség, az AIS, ami a kipufogógázokhoz adott levegő által hasonlót idéz elő, mintha a gázok eleve légfelesleggel égtek volna az égéstérben (szegény(ebb) keverék) , tehát még a kipuffba érve is van oxigén az égéshez.
De ez csak nem lényeg, pár pukkanás nem probléma.
Mikor keresgéltem a számomra megfelelő (használt) motort, alapfeltétel volt az injektor. (Egy szo.ófaktorral (karbi) kevesebb).
(menü-)Előrejelzés -- Időjárás
Eddig bevált.
De amúgy támogatnám, mint economy fighter
Szerintem vagy ezer kérdés van a fejemben, amivel nem akarok mindenkit fárasztani...
Elsőnek pályagumi, első emelő, gumimelegítő kell, aztán a többi...
A következő idényt a pályának szentelem, beruházok kicsit...
Kurva jó volt az út!
Spanoskodtam az Oncsik Zolival.
Nem tudtam 1:26-nál jobbat menni, mert 41-en voltak a két és fél km-es pályán. (ez olyan , mintha a H.ringen úgy 80-an lennének)
Lekamerázták, ahogy erőből egykeréken megelőztem két motort a célegyenesben. (szokni kell még azt a -2-őt, majd belinkelem a felvételt, ha már fent lesz)
Elfáradtam, de az idei legjobb motorozásom volt, ezért is mondtam le olyan könnyen a csütörtökről.
Jövő héten elkezdem visszaépíteni a gépet utcainak és a télen kitalálom a sorsát.
Jóccakát!
A lassúban is mindenki megelőzött, olyan 2:35 ös köröket mehettem...
Olvastam a beszámolódat a másik topicban a tegnapi napról. Grat a 2:00-hoz, egyszer majd én is összerakok egy ilyen kört, de addig még dobok egy-két axelt az biztos. Bánom is, hogy nem mentem el, de előtte egy nappal becsúszott egy Euroring, amit nem terveztem és az kivett belőlem minden erőt, nyűglődni meg nem akartam...
Le is írom, hátha érdekes lesz valakinek. Nekem és a többieknek egy nagyszerű nap lett így a szezon végére...
Story indul csak dobok előtte v.mit a vigyorgóba, mert eddig a kölkökön volt a sor.
De, ha nem gond, akkor hagy nyomja