eléggé kacifántos a történet, de nagy vonalakban:
A gixxer féke szerintem szart se ér, a tokico nyergek nem a legjobbak. Mivel tudomásom szerint a yamahák féke jó, így e-bay-en találtam egy r1 első fékszettet, de sajnos félreértés miatt a 08-as r1-hez valót sikerült vennem. Ebből a fékcsövet eladtam, a fékbetétek eladás alatt vannak, a fékmunkahengert meg szerencsésen tönkretették, mert letörték róla az olajbeömlő csövet. Szerencsémre sikerült a 08-as féknyergeit elcserélnem 06-os féknyergekre, mivel ennek a felfogatása ugyanaz mint a gixxeré, azaz jó az én motoromra. Csak most még fékbetétet kell szereznem ahhoz hogy ki is tudjam próbálni, mivel nem akarok új betéteket addig venni míg nem próbáltam ki az új nyergeket, nem akarok újra potyára vásárolni...Nagyjából ennyi, remélem érthető :)
Én személyszerint azt vallom ,hogy utcára az 1000es motor a pályára a 600as motor jó! nekem egy kigyúrt 6kilós jobb lenne pályára mint az R1! nekem sokszor csak nyűg az ereje... A célegyenesbe persze jó! Közútra viszont sokkal élvezetesebb egy R1 mint pl: egy 600RR vagy egy 600as gixxer (ezeket próbáltam) Kocsinál meg minnél erősebb annál jobb ,közútra persze pályához még nem volt szerencsém!
Én sose értettem, ha valaki erős vasra vágyik, miért nem veszi meg a gyárilag legerősebbet. Rákölt még egy halom pénzt, de R1 szinten sose lesz.
Ez igaz a kocsikra is. Megveszik az 1,4-es meg 1,6-os vasakat, aztán sportlégszűrő, sportpedál, sportcsoki...
-2 elöl az nem sok? Az ugyanaz mint a -1,+3 viszont így hosszabb lesz a tengelytávod! Hacsak a láncot megnem rövidíted... Ha jól tudom akkor a bevett a -1,+2! Nekem csak -1 van elöl de már ez is nagyon érezhető!
Üdvözletem!
Keresnék veszprémi vagy veszprém környéki R1 tulajdonost/tulajdonosokat. Segítségre lenne szükségem, de neten nem találtam a közelben, élőben megtekinthető R1-et lehetőleg '02.
Köszönöm.
Nem, igazából egy köztes csoport lenne a nekem való (mint a Pannónia-Ringen) Mindössze háromszor voltam a Hungaroringen, de stabilan motoroztam a 2:16-2:18-as időket úgy, hogy bőven el kellett spórolnom a Fazeres-Bantitos-SV-s stb. kollégák miatt. Ez persze még közel nem egy olyan idő, amit érdemes világgá kürtölni, de a lassúban ezt már veszélyesnek éreztem és inkább fejlődök a gyorsban. 2:10-2:15 között szerintem már nem fogok zavarni ott sem. Vagy igen? Szóljatok rám időben!
Ráadásul addigra magasabbra kerülnek a lábtartók és -2 lesz elöl...
Valakinek megvan az a link, ahol ki tudom számolni, hogy az áttétel variálásával mennyit rövidítek %-ban?
Arra lennék kíváncsi, hogy 190/55-ös hátsó gumi és elöl -2 mit eredményez. Én úgy 11% rövidülésre számolom...
Nem megy az olyan gyorsan vidéken!
23-ra regeltem én is rögtön azután, hogy beszéltünk róla. Szeretnék felmenni még 30-ra is valamint az okt.7-ét céloztam meg, mint szezonzáró pályázást!
Ha jól számolom, akkor az már 3 fő 23-án!
A gixxer féke szerintem szart se ér, a tokico nyergek nem a legjobbak. Mivel tudomásom szerint a yamahák féke jó, így e-bay-en találtam egy r1 első fékszettet, de sajnos félreértés miatt a 08-as r1-hez valót sikerült vennem. Ebből a fékcsövet eladtam, a fékbetétek eladás alatt vannak, a fékmunkahengert meg szerencsésen tönkretették, mert letörték róla az olajbeömlő csövet. Szerencsémre sikerült a 08-as féknyergeit elcserélnem 06-os féknyergekre, mivel ennek a felfogatása ugyanaz mint a gixxeré, azaz jó az én motoromra. Csak most még fékbetétet kell szereznem ahhoz hogy ki is tudjam próbálni, mivel nem akarok új betéteket addig venni míg nem próbáltam ki az új nyergeket, nem akarok újra potyára vásárolni...Nagyjából ennyi, remélem érthető :)