Nem kell biztosítást fizetni! Bemész a hivatalba kivonatod átmenetileg, mielőtt lejár a fél év bemész és újra kérsz fél évet. Ezt egész addig lehet folytatni míg akarja az ember. És a rendszámot nem kell leadni, csak bejegyzik a forgalmiba. Így mindkettőtöknek igaza van és mégsem
A kuplung az zúg a legtöbb Yamahában alapjáraton, de ezzel nem kell különösképpen foglalkoznod, ahogy azt TomcatR1 is írta! Viszont más is okozhat még zajokat, úgyhogy a legközelebbi olajcserénél azért "vizsgáltasd" meg egy éles fülű szerelővel. Már írtam korábban is, nekem 54.000km van a motoromban és még az eredeti kuplung. Zörög, mindig is volt hangja, de nem lett ijesztően hangos és hibátlanul működik! Azért 60.000-nél kidobom belőle az egészet...
Szia!
Nem intéztem semmit csak egy pályaidom fel-le volt. Tegnap vittem vissza a motort a szerelőnek, úgyhogy a héten lassan hozzálátnának, bár mondtam nekik, hogy tőlem a tavaszig maradhat.
Azért már nagyon várom a képeket!
Min. /55-öst. /60-as még jobb, de azt előbb ellenőrizd, h befér-e, és nem ér-e bele a lengővillába. (áttétel, lánc, gearingcommander.com)
Szélességre 190, vagy 200, azt nem vágom, h 195-ös van-e 211-ből. Előre a szokásos. 120/70-17. De ezeknél sokkal fontosabb a keverék, én vmi mediumsoftot-mediumot ajánlok. DE, ezügyben keresd Briant.
Értem én, hogy ne nézzük senkit se egyszerűnek....
1. de ha nincs rajta rendszám, akkor minek kérdezi...?!
2. ha meg van rajta rendszám, akkor minek kérdezi...?!
A te válaszod alapján azt is lehet gondolni, hogy igen van rajta rendszám, de ezentúl nem kell fizetnem.... ami úgye nem opció..
Lehet sarkítani, de ennyire ne nézzünk senkit egyszerűnek.
Mindenki számára nyilvánvaló, hogy ha csak pályán használja, akkor miért lenne rendszámos és forgalomból nem kivont a motorja? Ha csak pályán használja és ennek ellenére van vizsga, rendszám és fizet mindent...akkor meg lúzer....na.
A nem kötelező, az magába foglalja a nem kell-t is. De mivel ő a kötelezőt szóval kérdezte, így kapta a választ.
Szerintem jó nagy hülyeséget mondtál neki.
A KGFB nevében a K a KÖTELEZŐ.
Ha rendszámos a motor, akkor kötelező, ha nem rendszámos, akkor meg nem kell.
Olyna, hoyg nem kötelező nincs opcióban....
--- sziasztok egy kérdésem lenne YAMAHA YZF R1 ůgyben! tehát a kérdés:nemtudom hogy mi lehet ami zúg,morog a motorban ha behúzom a kuplungot akkor elhalkul. én a kuplungtárcsára gyanakszom de bizonytalan vagyok, ha valakinek kőzuletek nagyobb tapasztalata van ez ugyben kérem irjon nekem hogy milehet a gond. köszönöm.
Szombaton már nem volt energiám a számítógépezéshez, tegnap dolgoztam, majd ma délután megnézem miket vettem fel? Ha lesz valami számodra is értékes akkor így vagy úgy eljuttatom hozzád.
Gyere, csak előtte egy nappal telefonálj! Általában Igal 10h-16h-ig és utána v.hol Kaposvár vonzáskörzete. Lényegtelen, ha már a környékre tévedsz akkor biztosan tudunk v.hol koccanni.
Köszi! Igen, bár volt egy sóderágy (nem dőltem el,csak szélesebbre vettem egy balost és beépítettem +5mp-t a körbe ), de nálam ez már úgy látszik a pályanap része...
Postázzam? Írj egy címet és a héten nálad lesz!
Köszönöm dicsérő szavaid! És azt is, hogy a 2:17-es limitre fittyet hányva karcoltál egy 2:16-ot transzponderestül a kvalifikáción, ezzel is meghagyva a dobogó esélyét a magamfajtáknak!
Tegyük hozzá, hogy egy olyan mezőnyben lettem harmadik, aminek te bármikor adsz vagy öt-hat másodpercet körönként!
Jó kis nap volt, jövőre korán kezdjük, de akkor már egy valóban páramentes plexivel, bár lehet, hogy ez volt a titok nyitja, hogy nem láttam mit művelek...
Egyébként sikerült értékelhető felvételt készítened?
A Berki Zsoltos sztorit elfelejtettem befejezni, aztán a hazaúton jutott eszembe, hogy talán azt gondolod, haragszom rá.
Éppen ellenkezőleg, hálás vagyok neki, hogy a perec után este még átnézte a motorom (pedig mondta, hogy kurva fárdt), hogy nyugodtan induljak a 200km-es úton hazafelé. A fékpedálhoz meg én ragaszkodtam (azóta sem értem, minek ) és megcsinálta. Szóval alaphangon is megdolgozott az 50 Euróért, pedig már nem lett volna muszáj neki! Tegnap egyébként a te versenyed alatt még ott maradt dumálni és adott egy-két aranyat érő tippet az R1-gyel kapcsolatban.
Nem intéztem semmit csak egy pályaidom fel-le volt. Tegnap vittem vissza a motort a szerelőnek, úgyhogy a héten lassan hozzálátnának, bár mondtam nekik, hogy tőlem a tavaszig maradhat.
Azért már nagyon várom a képeket!
Nem tudom,hogy mit intéztél a múlthét óta.
Ma vettem egy új gépet,csütürtökön beállítom otthon a netet és dobom a képeket.
Szélességre 190, vagy 200, azt nem vágom, h 195-ös van-e 211-ből. Előre a szokásos. 120/70-17. De ezeknél sokkal fontosabb a keverék, én vmi mediumsoftot-mediumot ajánlok. DE, ezügyben keresd Briant.
Köszi
Értem én, hogy ne nézzük senkit se egyszerűnek....
1. de ha nincs rajta rendszám, akkor minek kérdezi...?!
2. ha meg van rajta rendszám, akkor minek kérdezi...?!
A te válaszod alapján azt is lehet gondolni, hogy igen van rajta rendszám, de ezentúl nem kell fizetnem.... ami úgye nem opció..
Mindenki számára nyilvánvaló, hogy ha csak pályán használja, akkor miért lenne rendszámos és forgalomból nem kivont a motorja? Ha csak pályán használja és ennek ellenére van vizsga, rendszám és fizet mindent...akkor meg lúzer....na.
A nem kötelező, az magába foglalja a nem kell-t is. De mivel ő a kötelezőt szóval kérdezte, így kapta a választ.
Szerintem jó nagy hülyeséget mondtál neki.
A KGFB nevében a K a KÖTELEZŐ.
Ha rendszámos a motor, akkor kötelező, ha nem rendszámos, akkor meg nem kell.
Olyna, hoyg nem kötelező nincs opcióban....
De ezt nem kell mindenhol megkérdezned....csak a megfelelő topikban
Akkor is kötelező KGFB-t kötni ha közúton nem használom?
Igalon vagy igaz?
Ha már tudom mikor tudok menni, csörgök előtte!
Postázzam? Írj egy címet és a héten nálad lesz!
Tegyük hozzá, hogy egy olyan mezőnyben lettem harmadik, aminek te bármikor adsz vagy öt-hat másodpercet körönként!
Jó kis nap volt, jövőre korán kezdjük, de akkor már egy valóban páramentes plexivel, bár lehet, hogy ez volt a titok nyitja, hogy nem láttam mit művelek...
Egyébként sikerült értékelhető felvételt készítened?
A Berki Zsoltos sztorit elfelejtettem befejezni, aztán a hazaúton jutott eszembe, hogy talán azt gondolod, haragszom rá.
Éppen ellenkezőleg, hálás vagyok neki, hogy a perec után este még átnézte a motorom (pedig mondta, hogy kurva fárdt), hogy nyugodtan induljak a 200km-es úton hazafelé. A fékpedálhoz meg én ragaszkodtam (azóta sem értem, minek ) és megcsinálta. Szóval alaphangon is megdolgozott az 50 Euróért, pedig már nem lett volna muszáj neki! Tegnap egyébként a te versenyed alatt még ott maradt dumálni és adott egy-két aranyat érő tippet az R1-gyel kapcsolatban.