Pénteken levették a gipszet. A csontok nem túl szabályosan forrtak össze, sajnos elmozdult a gipsz alatt. Jelenleg érdekesen hajlik a kisujjam, de fél-egy éven belül az nagyjából helyreáll. Tökéletes már nem lesz, de a napi dolgokban, és a motorozásban elvileg nem fog zavarni. Meg lehet műteni, de ahhoz eltörik újra, és két platina, vagy titán csavarral rögzítik, de úgy döntöttem nem vágok bele. Meg akkor még karácsonykor is csak bal kézzel tömhetem a bejglit. Még be van dagadva rendesen, amíg az lemegy az is hónapok. Most 2 hónapig spec. torna. Azt hittem, h mikor leveszik, azon a hétvégén már húzni fogom a gázt, de a hétvégén a telefonomat nem tudtam felemelni vele, nemhogy támaszkodni tudjak a csutkákon. Még nem tudok szorítani, markolni, viszont sokat tornáztatom (gumilabda), és napról napra jobb. Talán pár héten belül egy-egy light-os gurulás belefér, ha az idő is olyan lesz. Úgyhogy nekem nagyjából idénre ennyi volt, kemény 3,000 km.
Más.
Hogy a faszba tudom úgy feltenni a kipuffra a hőálló matricát, h az szép, egyenes legyen? Már a második szettet baszom el, pedig nem olcsó.
Túl sok tom és yerrit néztél ott is mindig csak a macska fölött esett és követte a felhő. ebből kiindulva a ringen légyszives mögöttem motorozni nehogy összevizezd a pályát előttem
Na ez érdekes egy összecsapás lesz, mert engem meg minden alkalommal elvert idén az eső, ha nem a pályán akkor a hazaúton! Bocs, ezt elfelejtettem mondani, amikor meginvitáltál. Ma is szikrázó napsütéssel köszöntött be a reggel, aztán megérkeztem a Pannóniára. Már gyülekeznek is a felhők... Sebaj, a tegnapiaknál már most többet motoroztunk.
Uraim, titeket igazi férfiból faragtak, hogy elmentetek és motoroztatok az eső dacára!
Én este úgy feküdtem le, hogy K.váron és Pápán is esett, így már be sem állítottam az ébresztőt. Beszéltem az Andrással és nem mondott semmi biztatót, így marad a vasárnap.
Már bepakoltam a táskába a köridőmérőt, láncsprayt és egy piros pöttyös felfújható strandlabdát arra az esetre, ha mégiscsak esne!
Kora reggel egy kávé a Máriónál!? Mondjuk nyolckor?
További ismertetőjegyei az R1-nek, hogy valsz. 102-es rajtszámot teszem rá.
Én reggel mentem kétszer 20at, majd eső, majd száradás. 17től endurance háromnegyed 6 felé eleredt az eső megint. A motoron nem nagyon érzékeltem, hogy nagy lenne az eső(semmi csúszkálás), majd a 3asban egyszer csak elment az eleje. Lábtartó elgörbült egy picit de ennyi, én csak sáros lettem. Én kétszer végigjártam a motorosokat R1ek után kutatva. Mondjuk Máriónál nem néztem. Sajnálom mert lett volna idő beszélni bőven.
Na srácok odaértem kb 8:45re az elsőn nem indultam ,gondoltam megvárom mi lesz az idővel majd kicsit késöbb még a nap is kisütött akkor beregeltem ,mentem egy 20perceset aztán eleredt az eső... Máriótól néztük ahogy ázik a motor. Aztán kb 13:30 körül amikor kicsit csillapdott az eső összepakoltunk aztán haza jöttünk! 25000HUF 20percért szép! Amúgy azt nem beszéltük meg hogy hol találkozunk és hogy miről ismerjük meg egymást Zotyó rólad és a motorodról konkrétan kép sincs így nehéz dolgom volt. Na majd legközelebb...
Eladó Yamaha R1 07-08-ashoz való első komplett fékbetétszett.
EBH Double H, tesztgyőztes
Csak bekoptatva volt, kopás nem mérhető rajta. (4mm felett kopóméret - 4,2 mm-ert mértem - a képen megmértem a vas és a teljes betét vastagságát, különbségből látszik a kopóméret vastagsága.
A komplett első szett ára :15.000 Ft (boltban ez csak egy oldalra lenne elég)
Pénteken levették a gipszet. A csontok nem túl szabályosan forrtak össze, sajnos elmozdult a gipsz alatt. Jelenleg érdekesen hajlik a kisujjam, de fél-egy éven belül az nagyjából helyreáll. Tökéletes már nem lesz, de a napi dolgokban, és a motorozásban elvileg nem fog zavarni. Meg lehet műteni, de ahhoz eltörik újra, és két platina, vagy titán csavarral rögzítik, de úgy döntöttem nem vágok bele. Meg akkor még karácsonykor is csak bal kézzel tömhetem a bejglit. Még be van dagadva rendesen, amíg az lemegy az is hónapok. Most 2 hónapig spec. torna. Azt hittem, h mikor leveszik, azon a hétvégén már húzni fogom a gázt, de a hétvégén a telefonomat nem tudtam felemelni vele, nemhogy támaszkodni tudjak a csutkákon. Még nem tudok szorítani, markolni, viszont sokat tornáztatom (gumilabda), és napról napra jobb. Talán pár héten belül egy-egy light-os gurulás belefér, ha az idő is olyan lesz. Úgyhogy nekem nagyjából idénre ennyi volt, kemény 3,000 km.
Más.
Hogy a faszba tudom úgy feltenni a kipuffra a hőálló matricát, h az szép, egyenes legyen? Már a második szettet baszom el, pedig nem olcsó.