Lenne hozzátok egy kérdésem,hogy mi lehet a gépemmel!
Múlthét hétvégén elmentem motorozni, hazafele jöttem amikor azt vettem észre,hogy 3000-es fordulat alatt nem akart menni az R1.
Majd tovább jöttem vele és elkezdte ezt nagyobb fordulaton is csinálni.
Majd lassítottam egy körforgalomnál és le is fulladt a gép!
Ekkor már elég fura hangja volt,mintha nem menne 1 henger!
Hazajöttem kivettem a gyertyákat, mind a 4 tiszta korom volt! Vettem bele 4db NGK irrídiumosat (gyertya csere ideje amúgyis lassan itt volt) beleraktam,de sajna nem javult a helyzet!
Tehát röviden: hidegen beindul,kicsit furcsa hangja van,üzemi hőfokon elveszti az alapjáratot,leáll és kormot lök a kipufogón!
Olajat nem hiszem,hogy csippentené!
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!
üdv. eladó a képen látható ugyanijen színű és mintás 2005-ös idomok eredeti gyáriak és újszerűek! a következők: oldalidomok, eke, alsóidomok, tankidom, farokidom, plexi, valamint a faridom alatti idom. egyben 110 eft. érdeklődni csak telefonon! 0620/992-4528
Szevasztok istenek
Tudnátok abban segíteni hogyan tudnám az irányjelzőt beleépíteni a hátsólámpámba?
2003-as modell(hosszú ledlámpás)
Köszke a segítséget.
Oké,igazad van,átfogalmazom! Szóval az első nap először pályán. Ha estére sikerül mennie egy 2:30 alatti időt, akkor már ígéretes tehetség. Itt még nem a gumi a szűk keresztmetszet, de nem tartom nagy tételnek 25-ért venni egy használt garnitúrát.
A Pilot Powert felejtsük el 2:15ös időknél. 30 fokba 40fok+-os aszfaltnál 2-3 kör után túlmlelegszik és onnantól lutri az egész.
Azt úgy jár az ember mint múltkor a nagytudású Leier-esek. Kihoztak egy fullos BMW s1000-et Conti sportattackkal, amit délutánra össze is csuktak nekik szépen .
Leszek mindkét nap! Készülj a szombatra, aztán ha közbeszólnak az égiek, akkor még mindig ott a vasárnap. Mail címem megvan, ha kérdésed van írj bátran!
(ha tudod, hozd utánfutón, mert odaút +kb.250 km a pályán és még haza is, na az olyan mint Zuzuval beszélgetni...)
Pilot Power van fent lehet először megpróbálom ezzel, ha megtetszik a pálya, akkor beruházok pályagumira is.
Szóljon, aki pályára akar menni, mert csatlakoznék!
Új szett 70-100 között.
Használt szett 20-40 között.
Ha csak nem kvalifikációs gumit veszel, és nem nyelezed 300-al 200 km-en keresztül, akkor felrakhatod utcára is. (mintás pályagumi)
Utcaival is felmehetsz, pl Sportec M3, Pilot Power 2CT, stb... de ezeknek a gumiknak nem sok értelmük van, inkább mintás pályagumit vegyél. D209, D211 Sportmax, Diablo Supercorsa, stb...
Kezdő vagy, így medium körüli keveréket vegyél. Tükröt, rendszámot szereld le, lámpákat ragaszd le, a guminyomást melegen állítsd 2.0E - 1.8H körülire, és lassú csoportba regisztrálj! Ha a Hringre akarsz menni, akkor előtte vmi F1, vagy motor játékkal játsz playstation-on!
Lenne hozzátok egy kérdésem,hogy mi lehet a gépemmel!
Múlthét hétvégén elmentem motorozni, hazafele jöttem amikor azt vettem észre,hogy 3000-es fordulat alatt nem akart menni az R1.
Majd tovább jöttem vele és elkezdte ezt nagyobb fordulaton is csinálni.
Majd lassítottam egy körforgalomnál és le is fulladt a gép!
Ekkor már elég fura hangja volt,mintha nem menne 1 henger!
Hazajöttem kivettem a gyertyákat, mind a 4 tiszta korom volt! Vettem bele 4db NGK irrídiumosat (gyertya csere ideje amúgyis lassan itt volt) beleraktam,de sajna nem javult a helyzet!
Tehát röviden: hidegen beindul,kicsit furcsa hangja van,üzemi hőfokon elveszti az alapjáratot,leáll és kormot lök a kipufogón!
Olajat nem hiszem,hogy csippentené!
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!
Üdv: Péter