Érdemes tájékozódnod a rehabilitációról! Bár gondolom ezt már mondták páran.
A feleségem a TF-re járt mikor sikeresen eltörte a csuklóját és rá néhány hónapra tudott diplomázni, mint aerobik edző! Szóval nem csak a Rossi féléket rakják össze becsülettel....
21700-as hozzászólás R1 találkozó kapcsán!
Akiket valamilyen szinten jelezték, hogy jönnének:
1. TomcatR1
2. Zema (reméljük, összerakják addigra egy közkórházban )
3. Revenger
4. Csaba (nem fórumozik, de övé a bordó R1 az adatlapomon)
5. Rodnan
6. Ambrus Zoli (ő nem jelzett, de megkockáztatom, hogy eljön mert szinte a szomszédban lakik)
Kb. két hét múlva jó lenne ha összeállna legalább egy tíz fős csapat, mert úgy már lenne némi találkozó jellege és talán másokat is döntésre bírna!
Bárki, aki szívesen jönne az egészítse ki a listát a nevével (és az alkalmas dátum(ok)al illetve írja meg a véleményét/javaslatát!
Urak! Tud v.ki ajánlani nekem egy jó köridőmérőt elfogadható áron!?
U.I.:Kisebb de lelkes létszám esetén összeállhatna egy Endurance csapat szeptember 4-re a Pannónia Ringre!
Hi!
még 4 hét hipsz. Csak kéz...láb nem hálaisten, de pont a jobb kéz, és az két helyen. 2 hét múlva derül ki, h kell-e műteni. Ha nem, akkor szeptembertől már motorozhatok, ha szerencsém van, akkor semmit nem fogok érezni a törésből.
Amit adtam linket ott megtalálod a sebességeket, h az áttétel variáláskor mennyire változik a sebesség.
Az óra ugyanannyit fog mutatni, mint eddig, mert a főtengelyről veszi a jelet, a valós sebesség lesz kicsit kevesebb, de -1-nél nem vészes.
De vegyél MOL Dynamic-ot, tényleg jó. És olcsóbb, mint a rabló márkaszervizekben a gyári yami cuccok. Árban 1/3-a a Motul Factory Line-nak, és pont 3X jobb...
Utcára elöl -1, pályázni -1/+2. Nekem jelenleg -1 van elöl.
De a -1-et mindenképp érdemes megjátszani, mert érezhetően rugalmasabb lesz a rövidebb áttételtől. Véleményem szerint utcára a hátsó lánckereket nem érdemes baszkurálni, mert a -1/+2 utcán kezelhetetlen.
Július 19.-én vettem a gépet. 15000 km van benne, csak az eddigi gazdái nem törődtek vele. Amikor cseréltettem a gumikat és kivették a kereket, akkor láttam, hogy olyan merev már a lánc, hogy simán neki lehetne támasztani a falnak.
Útközben meg nagyon hangos és a váltásnál is érzem, hogy nem tökéletes, nem merem erőltetni, mert ki tudja... láncpsray-t még sosem látott. Ha hosszabb távon gondolkozok vele, szerintem érdemes rááldozni.. Vagy?
Pink Motors - Tatabánya.
A JT-t ők forgalmazzák, lánckerekek jó árban vannak. Láncból D.I.D-t, vagy RK-t ajánlok, valami könnyített kivitelt.
VAGY, hívd fel Ágót (www.agomotors.hu), és hivatkozz rám!
Kettő van, ha jól fogtam fel, egy a gázkar ill. bowden által mozgatott tekerentyűn (5) ami a csukló jeleit közvetíti, egy pedig a pillangószelep-soron, ami a tényleges gázállást jelzi vissza az FI (ECU) számára.
Gondolom a tank alatt, az injektorsor jobb oldalánál vannak.
Nincs mit/szívesen!
Köszönöm gyors válaszod.Mostmár csakaz a kérdés hol kresse.A szomszédomnak is szintén R1-e van.Neki tudjuk hol található eme alktrész de az enyémben még nem bírtuk felfedezni.A minap szétborítottam ugyan de nem leltem rá.Esetleg te tudod hol keressem?
Köszi!
"az 59-es hibakódot közli velem.Ez ugye tudjuk,hogy a TPS szenzor hibája."
Tudjuk?
59-es: nyitott vagy rövidre zárt áramkör, vagy laza csatlakozó (amit meg kell igazítani, mert hol érintkezik, hol nem).Tehát a TPS-al kapcsolatos hiba, de nem feltétlen annak a hibája. Ellenőrizd a csatlakozót, jó esetben ennyi a probléma.
--
Zema, valószínűleg nem kapsz olyan légzőmaszkos, meg hasonló, nem feltétlenül költséges, de átlagember számára nem nyújtott kezelést. Mint ahogy Massa-t vagy kit az F1-ből se oda vitték, ahol minket gondolnának összeszögelni.
--
Tartalék: ha jól tudom, kb. 4 liter az RN12-nél, amikortól világít a tankolásra figyelmeztető lámpa. Igazán túrásan elvileg 80 km belefér, de én 50-nél többet nem vállalnék be, pedig egyeseknek (stílusilag ) nagypapája lehetnék itt a zömében 6 liter alatti átlagfogyasztással.
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni.2007-es R1-em van.Van egy olyan problémám,hogy a motor engine lámpán világítani kezd.Ha leállítom akkor az 59-es hibakódot közli velem.Ez ugye tudjuk,hogy a TPS szenzor hibája.Itt a fórumon olyat olvastam több esetben,hogy ilyen esetben elmegy az alapjárat.Nálam ilyen gond nincs.Simán megy a motor gázadásra reagál.Egyszer volt olyan hogy autópályán szintén felvillant a motor engine lámpa és akkor bizony le is állt.
Vajon mi lehet a probléma?Lehet,hogy a tps szenzos romlott el?
A válaszokat előre is köszönöm!
A feleségem a TF-re járt mikor sikeresen eltörte a csuklóját és rá néhány hónapra tudott diplomázni, mint aerobik edző! Szóval nem csak a Rossi féléket rakják össze becsülettel....