ne tévesszen meg senkit ez az idomgarnitúra,ezt márciusban vettem,ha ismerős lenne valakinek a motor,az-azé akitől ez a gari. lett!:)-na ezt jól megaszondottam!
ÉS ha egymás mellett mentek, távolodik?
Mert megfelelő lánckerék kiválasztásával egy SV1000 is megy a 115 lovával 300-at - óra szerint,
Ezért kell fenntartással kezelni a Youtube-os videókat is például. Ott az R6-ok is megfutják a 300-at.
A 150 lóerő kevés a 300-as tophoz. A 275 kb. reális.
Ki mondta, h elmarad a tali?
Én egy vmit kértem, h szeptemberben legyen, mert akkor tudok motorozni. 4-5-6-an már vagyunk, úh miért maradjon el? Olyan úgysem lesz, h mindenki ráér, akinek meg nem tetszik, vagy nem akar bandázni, az ne jöjjön. Nem is értem. Mindenki motorozik, akkor nem hiszem, h egy napot nem lehet találni, amikor mindenki egy desztináció felé motorozik el...
Sajnálom, hogy elmarad a találkozó...
Pályázás is érdekel, csak még sosem voltam.
Ha segítenétek kicsit, hogy hogy is működik ez, akkor valami kezdő csoportban én is beneveznék.
Az érdeklődés igen alacsony, úgyhogy kénytelen leszek más módon megszabadulni a maradék árutól! Persze szívesen venném, ha lennénk egy páran és a későbbiekben mindenkinek akadna egy-egy "haver" bármerre is jár az országban, de úgy gondolom, hogy 5-6 érdeklődő esetén ez nagyon erőltetett lenne.
Önző módon inkább a tutira megyek és szept. 4-5-re odaköltözöm a Pancsiringre. Még az is előfordulhat, hogy pénteken megérkezem, mert akkor meg Full-Gas szervezés van (ha jól tudom).
Endurance-ról dumáljunk, nekem lehet, hogy összeáll a tavalyi csapat, de ők nélkülem is jók szóval ez nem lehet kizáró ok, hogy összehozzunk egy R1-es 3-4 fős csapatot!
Csá. Érdeklödnék miaz ára egy 2005-ös R1 nek. Ami jó állapotban van, huszonpárezer KM-es. Jah meg hogy valameikötök nem ad-e el egyet ? CsaK INFÓ miatt kérdezem.
mondjuk hasonlitsatok ossze a gumimereteket es az atteteleket is.
meg hogy melyik motor mennyit forog ugyanakkora sebessegnel (mondjuk 130nal, vagy 260-nal (ahol lehet...))
felajanlom palyamotor epiteshez, egy kis egyengetessel jo lehet a celnak, hogy a gyari megmaradjon tartalekba.
kis penzert, es akkor nem kerulgetem a garazsban..
Mert megfelelő lánckerék kiválasztásával egy SV1000 is megy a 115 lovával 300-at - óra szerint,
Ezért kell fenntartással kezelni a Youtube-os videókat is például. Ott az R6-ok is megfutják a 300-at.
A 150 lóerő kevés a 300-as tophoz. A 275 kb. reális.
Én egy vmit kértem, h szeptemberben legyen, mert akkor tudok motorozni. 4-5-6-an már vagyunk, úh miért maradjon el? Olyan úgysem lesz, h mindenki ráér, akinek meg nem tetszik, vagy nem akar bandázni, az ne jöjjön. Nem is értem. Mindenki motorozik, akkor nem hiszem, h egy napot nem lehet találni, amikor mindenki egy desztináció felé motorozik el...
Pályázás is érdekel, csak még sosem voltam.
Ha segítenétek kicsit, hogy hogy is működik ez, akkor valami kezdő csoportban én is beneveznék.
Jöhet a jégeső!
Az érdeklődés igen alacsony, úgyhogy kénytelen leszek más módon megszabadulni a maradék árutól! Persze szívesen venném, ha lennénk egy páran és a későbbiekben mindenkinek akadna egy-egy "haver" bármerre is jár az országban, de úgy gondolom, hogy 5-6 érdeklődő esetén ez nagyon erőltetett lenne.
Önző módon inkább a tutira megyek és szept. 4-5-re odaköltözöm a Pancsiringre. Még az is előfordulhat, hogy pénteken megérkezem, mert akkor meg Full-Gas szervezés van (ha jól tudom).
Endurance-ról dumáljunk, nekem lehet, hogy összeáll a tavalyi csapat, de ők nélkülem is jók szóval ez nem lehet kizáró ok, hogy összehozzunk egy R1-es 3-4 fős csapatot!
Most vett pár napja az egyik ismerősöm 22000 km-rrel,2005-öset
1250000-ért.
meg hogy melyik motor mennyit forog ugyanakkora sebessegnel (mondjuk 130nal, vagy 260-nal (ahol lehet...))
felajanlom palyamotor epiteshez, egy kis egyengetessel jo lehet a celnak, hogy a gyari megmaradjon tartalekba.
kis penzert, es akkor nem kerulgetem a garazsban..