Engem nem érdekel, mikor megvolt nem jött elő hiba, miután összecsukódott és eladtam, onnantól meg már nem érdekel!
Kemény, h Rossi, Lorenzo, meg ezek törött lábbal, háttal, kulccsonttal, stb... versenyeznek (nem szarul), én meg majd beszarok a törött kézzel egy ajtó kinyitásakor.
Ez nem a +1 év megvásárolható garancia. Ide nem szívesen írom fel mert senkit nem akarok elrettenteni, és vitázni sem akarok. Ez egy sokszázezer forintos javítással járó hiba ami a 2006ban gyártott R1-eknél lépett fel. Amennyiben valakit érdekel hogy a saját gépe(vagy megvenni kívánt) beleesik-e annak szivesen utánnajárok. Privátban kellenek nekem a motor számai. Privátban a hibát is leírom.
Nem akarom szétOFF-olni a topikot, de egy normális országban ha szalad a gazdaság, akkor az emberek zsebében is több marad. Szlovákia egy ilyen ország.
A miénk mint tudjuk nem ilyen. Itt sok ember jobban élt 20 évig mint amit megérdemelt volna. Nem akarok regényt írni, így csak ennyit írok.
Autók voltak, motor, meg úgy egyébként forgalom - alig, ha a szembejövők egyes példányainak viselkedésére írtad.
Nem kell szaladni a gazdaságnak, hogy legyen pénze az embereknek: az embereknek van értéke (szellemi/fizikai ereje, ebből pénze), az államnak nincs. A csóróságot az határozza meg, mennyire foszt(hat)ja ki a polgárait az állam, illetve mit ad vissza. Ez az állam a bennfentesek jólétét és pénzbehajtó szerveinek hatékony működését tartja szem előtt, ill. a lakosság leépítését.
Ez a +1 év, nem az extra megvásárolható +1 év?
Volt 06-osom, és nem hallottam erről, levél sem jött az extra "grátisz" gariról.
Viszont arra is 3 év garanciám volt, meg a 07-esre is az van, mert +50k-ért meg lehetett venni a +1 évet a vásárláskor a sztenderd 2 év mellé.
Nem marketing szempontból van jelentősége annak a +1 évnek?
2006-ban már kifutó modell volt az RN12, végül is 2004-ben mutatták be.
2006-ban minimális módosítások történtek a motoron. Vagy éppen itt hibáztak? Ha tudnánk milyen egység hibásodhat meg a 06-osokon, akkor valszeg okosabbak lennénk.
Én inkább a marketingre tippelnék. +1 év gari az +1év gari.
Na, tegnap én is pont kimentem egy karikára Szlovákiába. Fogyasztás egyszer 10,5/145 km, de ez felesbe tankolt "injektortisztítóval" (minél később és minél több benzint akartam a helyére tankolni), Sahy/Ipolyság után az OMV-n tankoltam (ez volt 10,5 , de szinte túlfolyóig), aztán 240 km-nél gyulladt ki a tartalékjelző - otthontól 1 km-re (pedig hazafelé picit jobban noszogattam a lovakat).
Tőlük meglepő módon elég elmebeteg módon kezdenek kint közlekedni egyesek, pedig korábban hasonlót nem tapasztaltam: a szembejövők némelyike telibe levágja a kanyart, volt vagy 3 helyzetem.
Ma Szlovákiában voltunk teli tank 313,5 km 17,55 öt töltöttem bele, miután kifogyott úgy az anyag, hogy az utolsó 50 métert lábbal hajtottam a gépet...
Értem.Ez a megtett kilométerek függvénye nagyrészt szerintem.Tehát egy kevés kilométeresnél szerintem nem lehet nagy gond ha rendesen használták.De nem értek hozzá csak próbálok logikusan gondolkozni.
Én nem ijesztegetni szeretnék senkit, csak felhívtam a figyelmedet erre a kis apróságra. De azért az csak jelent valamit ha kap még egy év garit vissza viszont nem hívták. A környezetemben most volt ebből gáz, de ő még jól kijött a dologból.
Kemény, h Rossi, Lorenzo, meg ezek törött lábbal, háttal, kulccsonttal, stb... versenyeznek (nem szarul), én meg majd beszarok a törött kézzel egy ajtó kinyitásakor.
2005-ös r1 -hez keresnék láncszettet (első- hátsó lánckerék + lánc).
Minden megoldás érdekel!
Köszi!
A miénk mint tudjuk nem ilyen. Itt sok ember jobban élt 20 évig mint amit megérdemelt volna. Nem akarok regényt írni, így csak ennyit írok.
Nem kell szaladni a gazdaságnak, hogy legyen pénze az embereknek: az embereknek van értéke (szellemi/fizikai ereje, ebből pénze), az államnak nincs. A csóróságot az határozza meg, mennyire foszt(hat)ja ki a polgárait az állam, illetve mit ad vissza. Ez az állam a bennfentesek jólétét és pénzbehajtó szerveinek hatékony működését tartja szem előtt, ill. a lakosság leépítését.
Így sokan meg tudják venni álmaik motorját...
Volt 06-osom, és nem hallottam erről, levél sem jött az extra "grátisz" gariról.
Viszont arra is 3 év garanciám volt, meg a 07-esre is az van, mert +50k-ért meg lehetett venni a +1 évet a vásárláskor a sztenderd 2 év mellé.
2006-ban már kifutó modell volt az RN12, végül is 2004-ben mutatták be.
2006-ban minimális módosítások történtek a motoron. Vagy éppen itt hibáztak? Ha tudnánk milyen egység hibásodhat meg a 06-osokon, akkor valszeg okosabbak lennénk.
Én inkább a marketingre tippelnék. +1 év gari az +1év gari.
Tőlük meglepő módon elég elmebeteg módon kezdenek kint közlekedni egyesek, pedig korábban hasonlót nem tapasztaltam: a szembejövők némelyike telibe levágja a kanyart, volt vagy 3 helyzetem.
Bocsi, ha off a téma, csak ajánlani szeretnék nektek egy sport kamerát, ami kiválóan alkalmas hogy megörökítsétek a motoros élményeiteket!
Akit esetleg érdekel, annak további infó itt:
http://hirdetotabla.duen.hu/al...
Ma Szlovákiában voltunk teli tank 313,5 km 17,55 öt töltöttem bele, miután kifogyott úgy az anyag, hogy az utolsó 50 métert lábbal hajtottam a gépet...
De lehet ha úgy alakul télen elvileg lejeb mennek a motor árak meg ha megengedhetem bepróbálok egy 07-est.
Majd kiderül.
Úgy tudom azzal semmi baj.