Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A '04-05-ösök lengővillájára volt ez jellemző, a '06-os RN12 már pár mm-el hosszabbat kapott, de talán a /70 abba se ment volna bele (bezzeg a ZX-7R ). Ami az áttételt illeti -1/+2 előrébb viszi a kereket de ezzel másnak van tapasztalata, le is írta (én épp ma jutottam el a Briantól szerzett 190/55 felrakásáig.

Áttétel-sebesség viszonylatban kérdés, csak-e a fordulatmérő, Zema talán tudja a sok AGO-féle mérés után.

Zema: 190/60 gyári lánckerekekkel 13750-nél (közben beugrott, hogy neked 07-08-as van, de a váltóáttétele annak is az, mint az RN12-nek):
1:169 2:207 3:242 4:281 5:313 6:337 (nem óra szerint)
-1/+2:
1:152 2:187 3:219 4:253 5:282 6:303
Emeli a hátúlját leereszti az elejét meg ilyenek
a vázgeometriát mivel állítja?
DID és JT jó párosítás.
Hogy érthető is legyek /60as gumi -1+2 áttétellel tapasztalatom szerint hosszabb láncot igényel, mert nagy sebességnél bele fog érni a lengőkarba.
Alapból ha 280at mutat az óra akkor kb 260 a frankó
Keresd őt: 30/9639033 Bájó

Korrekt áron dolgozik és vérprofi. Láncot cserél, beállítja a vázgeometriát, a futóművet nagyon korrekt áron. Reggel viszed délután hozod. Szinte csak az alkatrészért áráért és minimális munkadíj.(nem úgy mint mások 7000/óra)
Havernak a 600RR-en elől -1 van fent,ez annyit jelentett neki,(háááát,már pontosan nem emlékszem)valami 280....valamennyit mutatott az óra,...GPS szerint pedig 240...valamennyi volt.

Pedig tudtommal csak elől van cserélve a fogaskerék.
Ennyit jelent.
fényképet kapok?
Motormosás lesz?
oké, gyere
Közöd?

Jah, már idén is ez volt a terv, csak Kúrcsányék áthúzták a számításokat. Majd jövőre. Meglátjuk. Ez a motor marad jövőre is az biztos.
Te meg végre rájötél, h yamahát kell venni, vagy mi a pöcsért árulod a teknőt?
jövő hét végén megyek le nyíregyre, megnézem a rusnya pofádat! Majd előtte csörgök.
Szevasz ratyi! Indulni akarsz az R szériában?
Köszi mindenkinek!

A /60-nak be kell férnie. Nézzétek meg az R kupában, vagy a DT-n, OB-n induló R1-eket, sokan /60-al, vagy nagyobbal mennek, és nem széria áttétellel. Karsai Tomi ha olvasod, írhatnál pár szót... Mondjuk előtte mindenképp beszélek a Minár Tomival (Harmati szerelő), Ő készíti fel az R szériás motorokat is, tudni fogja.

A nagyobb dilemma inkább az, h mennyire lesz "rövid". Drasztikusan gondolom semmiképp (a 600-asaimnál sem rövidült le zavaróan), a km. óra, meg a számláló eltéréseit speedohealerrel lehet korrigálni, az nem zavar. Végsebesség nem érdekel, ezzel még nem is mentem koppra 300-al, nem vonz ez a téma. A bagoly féle táblában is látszik, h ez az áttétel módosítás csak minimálisan tér el a gyáritól, így annyira nem aggódom, a végsebesség csökkenés meg elenyésző a rugalmasságban elért növekményhez képest. Nekem meg arra kell. Kanyarból kigyorsulni.

A láncban, láncszettben 10e van. Mindenképp együtt cserélném, csak az volt a kérdés, hogy hosszabb lánc kell-e. Mlyen szettet ajánlotok? Láncból DID a gyári, azt vennék leginkább, vagy RK-t. Lánckerékből mi a profi? JT?
És még annyit hogy a -1+2 egy átlagos súlyú ridernak szerintem pont jó.
Naszóval!

-1 +2 nél nekem /55 gumival nem volt gondom, befért. /60nal sose próbáltam de az szerintem már necces lenne nagy sebességnél.
Most 195/65tel megyek és kb 2-2,5cmrel hátrébb van a tengelyem a gyárihoz képest( így simán beférne a /70 is). Ja és -2 +2

Tanácsom: ha már van km bőven a láncba akkor cseréld komplett az egészet és akkor minden rendbe lesz.
Azért kérdeztem
nézegesd link alul a szép kis sakktáblát és rájössz, hogy nem volt túl bölcs a kérdés
Na várjunk már,....

-1,+2-nél nem egyszerűbb ha csak hátra rak +1-et?

Bár az is igaz,hogy most 55-ös guminál beszélünk a villánál fennmaradó helyről,....Zemának pedig 60-as van hátul.
faszom, lemaradt a második fele , de azt tényleg nem tudom, mert eredetivel nem sokat használtam, a módosítottal meg a hring 2:20 körüli száguldás, ahogy visszaemlékszem a 6. talán le tud forogni (egyenlőre nem nálam )
Téged mi lelt ?
/55-ös gumi esetén +2-nél alig maradt hézag a gumi és villa között, ezért kellett a -1 is. Így viszont fasza a hely. Eredeti lánc maradt. Holnap megmérem mennyi a hézag most a gumi-villa között
r1innen na
Zemának a Nimphas Corp adja meg a szubsztanciális választ a kérdésére