A '04-05-ösök lengővillájára volt ez jellemző, a '06-os RN12 már pár mm-el hosszabbat kapott, de talán a /70 abba se ment volna bele (bezzeg a ZX-7R ). Ami az áttételt illeti -1/+2 előrébb viszi a kereket de ezzel másnak van tapasztalata, le is írta (én épp ma jutottam el a Briantól szerzett 190/55 felrakásáig.
Áttétel-sebesség viszonylatban kérdés, csak-e a fordulatmérő, Zema talán tudja a sok AGO-féle mérés után.
Zema: 190/60 gyári lánckerekekkel 13750-nél (közben beugrott, hogy neked 07-08-as van, de a váltóáttétele annak is az, mint az RN12-nek):
1:169 2:207 3:242 4:281 5:313 6:337 (nem óra szerint)
-1/+2:
1:152 2:187 3:219 4:253 5:282 6:303
Korrekt áron dolgozik és vérprofi. Láncot cserél, beállítja a vázgeometriát, a futóművet nagyon korrekt áron. Reggel viszed délután hozod. Szinte csak az alkatrészért áráért és minimális munkadíj.(nem úgy mint mások 7000/óra)
Havernak a 600RR-en elől -1 van fent,ez annyit jelentett neki,(háááát,már pontosan nem emlékszem)valami 280....valamennyit mutatott az óra,...GPS szerint pedig 240...valamennyi volt.
Pedig tudtommal csak elől van cserélve a fogaskerék.
Ennyit jelent.
Jah, már idén is ez volt a terv, csak Kúrcsányék áthúzták a számításokat. Majd jövőre. Meglátjuk. Ez a motor marad jövőre is az biztos.
Te meg végre rájötél, h yamahát kell venni, vagy mi a pöcsért árulod a teknőt?
jövő hét végén megyek le nyíregyre, megnézem a rusnya pofádat! Majd előtte csörgök.
A /60-nak be kell férnie. Nézzétek meg az R kupában, vagy a DT-n, OB-n induló R1-eket, sokan /60-al, vagy nagyobbal mennek, és nem széria áttétellel. Karsai Tomi ha olvasod, írhatnál pár szót... Mondjuk előtte mindenképp beszélek a Minár Tomival (Harmati szerelő), Ő készíti fel az R szériás motorokat is, tudni fogja.
A nagyobb dilemma inkább az, h mennyire lesz "rövid". Drasztikusan gondolom semmiképp (a 600-asaimnál sem rövidült le zavaróan), a km. óra, meg a számláló eltéréseit speedohealerrel lehet korrigálni, az nem zavar. Végsebesség nem érdekel, ezzel még nem is mentem koppra 300-al, nem vonz ez a téma. A bagoly féle táblában is látszik, h ez az áttétel módosítás csak minimálisan tér el a gyáritól, így annyira nem aggódom, a végsebesség csökkenés meg elenyésző a rugalmasságban elért növekményhez képest. Nekem meg arra kell. Kanyarból kigyorsulni.
A láncban, láncszettben 10e van. Mindenképp együtt cserélném, csak az volt a kérdés, hogy hosszabb lánc kell-e. Mlyen szettet ajánlotok? Láncból DID a gyári, azt vennék leginkább, vagy RK-t. Lánckerékből mi a profi? JT?
-1 +2 nél nekem /55 gumival nem volt gondom, befért. /60nal sose próbáltam de az szerintem már necces lenne nagy sebességnél.
Most 195/65tel megyek és kb 2-2,5cmrel hátrébb van a tengelyem a gyárihoz képest( így simán beférne a /70 is). Ja és -2 +2
Tanácsom: ha már van km bőven a láncba akkor cseréld komplett az egészet és akkor minden rendbe lesz.
faszom, lemaradt a második fele , de azt tényleg nem tudom, mert eredetivel nem sokat használtam, a módosítottal meg a hring 2:20 körüli száguldás, ahogy visszaemlékszem a 6. talán le tud forogni (egyenlőre nem nálam )
/55-ös gumi esetén +2-nél alig maradt hézag a gumi és villa között, ezért kellett a -1 is. Így viszont fasza a hely. Eredeti lánc maradt. Holnap megmérem mennyi a hézag most a gumi-villa között
Áttétel-sebesség viszonylatban kérdés, csak-e a fordulatmérő, Zema talán tudja a sok AGO-féle mérés után.
Zema: 190/60 gyári lánckerekekkel 13750-nél (közben beugrott, hogy neked 07-08-as van, de a váltóáttétele annak is az, mint az RN12-nek):
1:169 2:207 3:242 4:281 5:313 6:337 (nem óra szerint)
-1/+2:
1:152 2:187 3:219 4:253 5:282 6:303