Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm Leslie!
A te tudásod kimeríthetetlen, meg is hajlok előtte !
37e-ért hirdettem meg az apróban az előbb, de már ketten is hívtak!
Azért tettem fel ide is, mert tényleg nagyon zsír, és hátha 1 R1-es társam lábára tud vigyázni!
Sidi Vertebra Race - elvileg. Enyim is ilyen, csak kisebb patákra.
Jah egyébként halgattam egy Gixeres kollegára és rendeltem picipénzért (ez kb 2 ezer forint spórolást jelent max ) Fuchs olajat.Bár valószínűsítem hogy nem sokan ismeritek, eléggé jóféle. Én a SILKOLENE PRO 4 ELECTROSYNTEC SAE 15W-50 változatát vettem.
Itt egy link ha esetleg valaki mást is érdekelne: http://www.fuchs-oil.hu/index.... Köszi mindenkinek a hozzászólást aki segíteni akart. Egyenlőre ez van tesztelés alatt aztán meglátjuk hova tovább. (csak zárójelben jegyzem meg hogy az olaj elvileg ugyan azttudja mint a motul 300V)
Nekem pont jó lenne a lábamra. Mennyiért adod?
Szia!

Mély tiszteletem a munka hőseinek! De, azért kell 1 kis szórakozás is, mert különben ez lesz!
Valakinek a csámpás lábára nem kell jóféle csizma?

44-es lábra jó, nekem sajnos kicsit csúszkál benne a lábam!

Esetleg tudja valaki, hogy ez melyik típusa Sidinek?
RN01/04 be pc?
Igol 15W40 Ásványi..Mióta nálam van az enyém csak ezzel ment Jót se tudok róla, meg rosszat se. kb 2500/ liter.... Csak mentem eccer Szikora Bandihoz olajér" osztaszonta:eztegyébele!
sziasztok
erről a gépről tud valaki valamit?
http://www.kepesmotor.hu/yamah...

előre is köszi!
Köszi szépen. Fel fogom hívni :)
speedohealer.
Ágónál érdeklődj.
esetleg még valaki tudna arról valamit mondani hogy lehetséges e beállítani a km/h órát hogy ne csaljon sokat?...GPS mérés szerint az óra 100 felett olyan 6-8-at csal ami gondolom emelkedik ahogy a sebesség nő...Lehet ellene valamit tenni vagy ezt kell megszokni?
Hello.
Én nem szándékozom azért 2000km-enként lecserélni, de nyilván én nem is pályázok vele, csak városban meg kisebb túrákra használatos a gépezet. Egyenlőre eléggé tanácstalan vagyok hogy mit kellene bele venni, de azért olajért én 20 ezret sajnálnék kiadni, persze ha nincs más út akkor az lesz nekem is hogy a végén motult veszek, csak keresek lehetőségeket hátha van valami más jó olaj egy kicsit olcsóbban...
Szia Leslie, Briant!

Ahogy Leslie írja is, nekem bejött a PC. Nekem az Akra titanium EVO slip-on (katalizátor kint, Akra Y-al), és a Pipercross szűrő mellé került be a PC, de jelenleg csak 1 térképes setup van rajta. Ha szignifikáns teljesítménynövekedést akarsz, akkor nem a PC a járható út (vagyis az, csak mindenképp megfúrt leömlőkkel, behelyezett lambdaszondákkal, és 4 térképes setup-pal), az csak segít azt elérni és kiaknázni. Sokkal inkább érezhető a lineáris teljesítményleadás, az, hogy nincs torpanás, a motor jobban "veszi a lapot", minden gázállásnál közvetlenebb, és érzékenyebb lett, valamint eltűntek a lyukak a teljesítmény/nyomaték görbékből. Kicsit villanymotorra hasonlít. Nekem 07-es van, amiben első generációs YCC-T van (elektronikus gáz), ez még picit butuska volt, a PC ezen is segített. Mivel elektronika adja a gázt és azt az ECU még felülbírálja, bizonyos sebességekben (1-2) és gázállásnál hiába húzol csutka gázt, az ECU override-olja azt és nem nyitja ki teljesen a pillangószelepeket, nah ezene a PC sem segít. (látszik, h ha nézem a PC throttle ledjeit, akkor teljes gáznál az utolsó két (három?) led nem gyullad ki. A PC ajánlott, sokkal közvetlenebb a motor, ha tudsz kerekezni, az lesz az első amit ott észreveszel (és sokkal jobban érzed), h eltűntek a teljesítménylépcsők. A PC és az 1 térképes beállítás 100e körül mozog (attól is függ mennyire ismered Ágót...), ha durva teljesítménynövekedést akarsz, akkor vegyél egy -1/+2 áttételt fillérekből és az jobban érezhető lesz. IdPár éve már főleg pályázásra használom a motor(jaima)t, így nekem fontos volt a közvetlen kezelhetőség, hogy lapra döntve kigyorsításnál, ne akadozzon, ne gondolkodjon, ezért sztem nagyon jó dolog a PC. A gyári (letölthető) térképek közül sajnos olyan nincs ami minden gázállásnál jó lenne, ezért a PC mellé sztem kötelező a pados állítás. A gyorsváltóhoz meg kötelező, mert a PC-ne keresztül állítod be és arra is dugod rá.

Olaj:
Big-nek igaza van, a 300V vált be nekem is a legjobban. Castrolnál (R4 SBK) 1,000 - 1,500 km. után nekem akadozott a váltó, nehezen vette be, keréken képtelenség volt váltani, vagy ha sikerült akkor kidobta, hangosabb lett a blokk. Motulnál ezt nem tapasztaltam, még a 7100-nál sem, ami nem dupla észteres. Bár érdekes, hogy a 300V a csúcs olaja a motulnak, ez is produkálja most azokat a tüneteket (2,000 km van benne - csereérett), hogy határozottabban kell váltani, mondjuk a gyorsváltó miatt nem zavar. Amúgy is cserés már. De nem lett hangosabb, nem dobálja ki, meg ilyenek, mint a Motul. Szóval sztem Motul. De ez tapasztalat, lehet h a te vezetési / váltási stílusodhoz passzolni fog a Castrol. Én a sűrű pályázás miatt 2,000-ként cserélem az olajat, addig meg általában bírják. Pont a rövid intervallum miatt azt sem tudom megmondani, h vmelyiket jobban eszi-e.

Ahoj,
Zema.
Ne haragudj , de nem tudtam menni , az asszony kötelező programot szervezett! Csak tökön lövés ellenében tudtam volna eljutni , de azt nem mertem bevállalni!
Köszi szépen. Ment a mail :)
Szia Briant. látom szegedi vagy csattogjál be az algyői uton az Attilához és vegyél Agip olajat én 2003-óta ezt teszem az R1ekbe és még nem volt vele problémám.Ha nem tudod ki az irj emailt privátba megadom a számát.
Motul 300V 15W50
Köszi. Akkor az olajos topikban kérdezősködök. Am az ellenőrzött forrás itt mit jelent? Ha bemegyek egy Szegedi motoros boltba (jelen esetben RMC motors) akkor ott nem biztos hogy normális olajat adnak?...nekem ez kicsit fura. Azért köszi a tájékoztatást.
Üdv,
Van itt olajos topik is, ott többen is jelezték, hogy Castrolt csak ellenőrzött forrásból érdemes venni. Esetleg nézz ott körül.
Leginkább ízlés és szubjektív vélemény alapján töltenek olajat a blokkba legtöbben, így a márka és viszkozitás elég változatos lehet.
Valós adathoz pl. a külföldi oldalakon található olajanalízis-eredményekből lehet jutni, nem meglepő módon elég sokan használnak haszongéphez formulázott olajat motorkerékpárhoz való helyett...
Ne köszönd
A másodlagost (ingyen) kicsit érezni, meg nem is teljesítményt növel (diag módból esetlegesen kompenzálni: ingyen). A szívótölcsért (15-20e max tömör aluból) nagyon, a nyitott gyári dobok (2-10e) szintén észrevehetőek (kat. mentes Y-al legalábbis). A commanderrel (40+ e) csak magam kísérleteztem, de vastagon (letöltött, kombinált térképek tömkelege), végül eladtam, de pl. Zema esküdött rá az Ago-féle behangolás (cca. 40(?)-100+ e, attól függően, h. 1 v. 4 térképes) után. Ár-teljesítmény arány tekintetetében nem biztos, hogy a commander, a slip-onok, full rendszerek, sportlégszűrők, stb. a nyerők, de kinek a pap, kinek a papné.
Hello mindenkinek.
Olajjal kapcsolatban szeretném kérdezni hogy most nekem a boltban egy Castrol 4T Racing olajat ajánlottak (10W50). Szerintetek az megfelelő az R1-be? CSak azért kérdezem mert egyrészt a Castrolról semmit nem hallottam még, másrészt meg mindenki mondogatta a környezetemben hogy 15W50-eset vegyek bele.
Vélemény?
Persze ha belenyúlok, akkor már áldozok egy P.Commanderre is, hogy alapos legyen a munka, de erre az idén már aligha fog sor kerülni. Meg v.mi kell a tavaszra is, aminek ismét lehet örülni :-)
Köszönet a részletes leírásért! Elsősorban az érezhető változás(ok)ra voltam kíváncsi. A késlekedés nálam is megvan, de csak hirtelen gázadásnál. Én elsősorban egy kicsit rövidebb áttétellel teszem rugalmasabbá, ha már úgyis láncot kell cserélni...