Szia :)
Ha a 10R megvan még, megméred majd egyszer az első tárcsák külső oldalai közötti távolságot nekem (ha lesz kedved)? Kíváncsi vagyok, a 7R-hez képest eltér-e.
Most aztán elővettem a legpontosabb centit... Szóval 20mm-em van még szabadon. Na most akkor különböző stunt gyakorlatokkal nyújtunk egy keveset a zsír új láncon vagy /55 kényelmesen. Szerintem egyértelmű. Köszi Leslie!
17" az átmérő (felni), ami centiben 17×2,54 cm = 43,18 cm
ehhez jön a gumi magassága, pontosabban ennek a feléhez 21,59 cm, ami 190/50-nél a 190 mm-nek az 50%-a (/60 az értelemszerűen a 60%-a), tehát 190×0,5= 95 mm (190×0,6= 114 mm)
190/50-es gumival, ami másfél centi hézagot eredményez a motorodon: 21,59+9,5= 31,09 cm (+)1,5 cm hely
190/60: 21,59+11,4= 32,99 cm (-)0,5 cm hely - be se fér.
Hmm, szép-szép! Olyan, mint az enyém :-) Szintén megvettem minden kék biz-bazt a DanGerből, ledobáltam a haszontalan cuccokat (hátsó lábtartó, tükör) és mielőtt még ilyen szép képeket csináltam volna mint te, képes voltam és elcsúsztam :-( Most felkerültek rá a szponzormatricák aztán majd a télen lehet festegetni...
Olvastam és gondolkodtam én is a hozzászólásaitokon. Nekem az RN-12-es lett "leáttátelezve" elöl -1, hátul maradt a gyári. (ez kb. 6% rövidülést jelent, míg a -1+2 olyan 8-at szóval közel ua.). Pályán nagyon jó lett a 2. és a 3. Gyakorlatban ez annyit jelent, hogy egy 2.-ban szűken vett kanyarból kigyorsítva finoman emeli az elejét még úgy is, ha rajta hasalok.
Zema, ha szeretnél fordulni vele akkor minden szombaton Bp.-en vagyok és reggeltől estig csak áll a vas letámasztva az Árkádnál, szóval vihető vagy szerdán (okt.7.) Pannónia-ringen leszek egész nap. Itt is tudsz vele menni egy 20 percet.
U.i.: Ha a hátsó villa és a /50-es gumi között bő másfél centi van és /60-at teszek fel legközelebb akkor az nagy sebességnél már eléri vagy még okés?
Viszont az is megfontolandó, h ebben az esetben viszon a "gyorsgázt" kihagyom (rövidebb útja legyen a gázkarnak), mert akkor tényleg odabaszós lehet már, és nagyon óvatosan kellene tekergetni a felére lerövidült gázkart.
A ford.szám mérő csal, kb. 1000 rpm-el többet mutat. A gyorsváltót is úgy kellett programozni, h szóltam Ágónak, h 9,000-től legyen aktív, a PC-n keresztül (Dyno-ra rakva) 8,000-re kellett állítani, mert az a valós. A /60 befér -1/+2-vel, még nagyobb is, azt már megtudtam, mondjuk koppra van kinyomva a kerék a villában. Leslie-nek igaza van, a gyári lánc nem elég viszont hozzá. Agyalok még, h mi legyen, de szerintem télen átvariálom erre az áttételt. Az R1-nek amúgy sem árt egy kis alacsonyabb fordulaton jelentkező nagyobb vehemencia... Pont a kettesben ,hármasban vett szűk kanyarok miatt gondolkodom én is ezen, ahol egy gondolattal tovább tart míg észbe kap a motor.
csal-e a fordszámmérő? - akart ott lenni
Tuti hosszabb lánc kell. A kiszámolt adatok tükrében ez a -1/+2 semmit nem vesz el a tényleges végsebességből, valós 300 bőven elég, ráadásul 5-6 is használhatóvá válik pályázáskor. Csak túl odab.szós ne legyen a bringa.
Ha a 10R megvan még, megméred majd egyszer az első tárcsák külső oldalai közötti távolságot nekem (ha lesz kedved)? Kíváncsi vagyok, a 7R-hez képest eltér-e.
Nándi, nincs mit! :) /55 vígan befér még a gyári első lánckerékkel is. (az került az enyémre is, most voltam egy szlovák kiskörön kipróbálni)
Eladósorban van 2004es R1-es Valós! 15e Kmrel, gyári állapotban lévő sportmotor, Pirelli Diablo gumikkal. Érd.: 06-70-325-8941
ehhez jön a gumi magassága, pontosabban ennek a feléhez 21,59 cm, ami 190/50-nél a 190 mm-nek az 50%-a (/60 az értelemszerűen a 60%-a), tehát 190×0,5= 95 mm (190×0,6= 114 mm)
190/50-es gumival, ami másfél centi hézagot eredményez a motorodon: 21,59+9,5= 31,09 cm (+)1,5 cm hely
190/60: 21,59+11,4= 32,99 cm (-)0,5 cm hely - be se fér.
Olvastam és gondolkodtam én is a hozzászólásaitokon. Nekem az RN-12-es lett "leáttátelezve" elöl -1, hátul maradt a gyári. (ez kb. 6% rövidülést jelent, míg a -1+2 olyan 8-at szóval közel ua.). Pályán nagyon jó lett a 2. és a 3. Gyakorlatban ez annyit jelent, hogy egy 2.-ban szűken vett kanyarból kigyorsítva finoman emeli az elejét még úgy is, ha rajta hasalok.
Zema, ha szeretnél fordulni vele akkor minden szombaton Bp.-en vagyok és reggeltől estig csak áll a vas letámasztva az Árkádnál, szóval vihető vagy szerdán (okt.7.) Pannónia-ringen leszek egész nap. Itt is tudsz vele menni egy 20 percet.
U.i.: Ha a hátsó villa és a /50-es gumi között bő másfél centi van és /60-at teszek fel legközelebb akkor az nagy sebességnél már eléri vagy még okés?
Köszönöm a tanácsokat!
A ford.szám mérő csal, kb. 1000 rpm-el többet mutat. A gyorsváltót is úgy kellett programozni, h szóltam Ágónak, h 9,000-től legyen aktív, a PC-n keresztül (Dyno-ra rakva) 8,000-re kellett állítani, mert az a valós. A /60 befér -1/+2-vel, még nagyobb is, azt már megtudtam, mondjuk koppra van kinyomva a kerék a villában. Leslie-nek igaza van, a gyári lánc nem elég viszont hozzá. Agyalok még, h mi legyen, de szerintem télen átvariálom erre az áttételt. Az R1-nek amúgy sem árt egy kis alacsonyabb fordulaton jelentkező nagyobb vehemencia... Pont a kettesben ,hármasban vett szűk kanyarok miatt gondolkodom én is ezen, ahol egy gondolattal tovább tart míg észbe kap a motor.
Tuti hosszabb lánc kell. A kiszámolt adatok tükrében ez a -1/+2 semmit nem vesz el a tényleges végsebességből, valós 300 bőven elég, ráadásul 5-6 is használhatóvá válik pályázáskor. Csak túl odab.szós ne legyen a bringa.