Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lakkbenzin bármilyen láncspray-t leold. E-85-is, csak az durvább.
Már fönt a gépen, csinálok belőlük galériát és meg lehet tekinteni őket
Hali! Képek hun vannak?
Bizonytalanná teszi az egyenesfutását a motornak! Nem pályán használja a motort, úgyhogy felesleges lenne elállitgatni az egész motort, hogy ne kígyózzon 200 körül!
Szeva.
Na mikor érkeztek már haza a vasammal
Érdekelne hogy mi volt pontosan a probléma
Szia. Látom te profi vagy gumi ügyben. Este a csajomnál milyet használjak? Málnást vagy banánost?
Nekem van itthon dunlop, de /70-es és csak párban tudom adni...
Még nem találkoztam vele azóta!
megtakarítna=megtakarítva
Én ezt használom/tam mindig! (Bár a szezon kezdeténél begyűjtöttem pár Mol-os mintát az nem olyan f@sza,hiába is tesztelte a mi Talmánk) Egyébként a Castrol kibírt 800km-t csak tiszta láncra kell fújni...................amúgy ha nincs megtakarítna úgy 400km!
A hátsó tengelyed a gyári helyén van vagy hátra került(ha igen mennyire?)
2 hónapja qukáztam be egy új pilot race elsőt. Nekem 110 és 130 között rázta a kormányt mint állat.
Az egy nagyon jó gumi.
7433-as keverékű mediumsoft?
Az a legjobb választás, ha utcán (is) akarod használni.
Én a D209-eket olyan pofátlanul nyírtam és úgy nyitottam rá a tüzet minden kanyarban, h vártam mikor lövöm ki magamat az űrbe, de bírták. A supercorsa-hoz képest annyi a különbség, hogy nem olyan csiszi-csuszi, hanem stabil és picit sem mozog el. Az SC is tapad, de mozog ide-oda.
Nem kell ezt túlmisztifikálni, tankolásonként fújjad, azt kész!
Nekem Motul Factory Line van, ugyanolyan szar, mint a többi. Megy mindenhova, órákig kell mosogatni a motort, h lejöjjön róla. A legolcsóbbat nem kell megvenni, de a többi ugyanolyan.
Miért is?
Mert nagyobb felületen érintkezik az aszfalttal kanyarban...?
/60-as van fent nekem is, tennék nagyobbat is ha beférne.
Igazából azért furcsa nekem ez a láncspray mert ez ilyen átlátszó új formulás valami...így meg nem tudom mikor kopik le róla....nagyon utálom amikor a gyárba addig variálják az újításokat hogy a végén már attól a szar. De hát mind1...szerintem olyan 300 KM-enként újrafújom amíg ki nem fogy azután majd veszek másikat. Ti már találkoztatok hasonló láncspray-el? Először néztem is hogy ez tuti nem tisztító hanem kenést ad neki de jó elvileg....
Kidobni ? Kár lenne, hidd el Castrol egy jóféle spray 4-500km.-t bír nálam! Máskor vettem Valvoline teflonost és 200km. után már fényes volt a lánc, azóta azt használom az eladó motorokra mert szép fehér utána, viszont a cross-osok istenítik. Amúgy a Motul sem rossz! De kérd ki más véleményét is, én csak 1 vagyok a sok közül!
Amúgy sem szerencsés, ha elöl keményebb, dobd le a picsába, és tegyél előre valami lágy gumát!
R6Zolival beszéltél?
60-as jó!
Eddig CSAK! Diablo-t &Supercorsa-t használtam! Most hátul dunlop D209 S.M GP kenődik! Annak kell az eleje.....................Az egy jó gumi rájöttem......ja és/60-as
Dunlopot, vagy pirellit neki! Bár nekem a street attack is bejött!
Ez is stabil volt eddig......... 270+ nál se volt semmi idegeskedés! Bizti beletenyereltem ebbe a gummába,csak ment műszakira és ez volt "kéznél" hirtelen! Amúgy se vagyok eg MISSSLEN párti ezután sem leszek
Guminyomás? Ha használtan vetted megnézni nem e kagylós az egykeréktől vagy nincs e elfékezve
Gumi témára reagálva, nekem is ilyen R1em van ugyebár és nekem is Pilot Power gumi, viszont én nem vettem semmi ilyet észre....bár én csak 240el teszteltem de ott abszolút stabil volt.