Igen, jól olvasod, kiszedtem őket.
Dióhéjban: a gázra finomabban reagál, mert nincs várakozási idő míg a tényleges (a másodlagos) gázadás megtörténik. Ezzel együtt jár a talán durvább terhelésváltás, de karburátorhoz szokott csuklónál ez nem gond. További hátrány, hogy valamilyen módon utánhangolást igényelhet, hiszen ha az ECU aszerint ad benzint, hogy szerinte mennyi levegő megy be (valamelyest ezt korrigálhatja egyéb szenzorok alapján). Fullgáznál hirtelen gázvisszacsukáskor érezhetően megindult egy pillanatra, ami kevés benzinre utalt. A másodlagosok visszatételével szinte megszűnt a jelenség - de ez kisebb gázcsavarással is megy, úgyhogy pillangók végleg ki (tengely bent van).
Egyesek pl. az r1-forum.comon kezelhetőségi gondról írtak, meg túl nagy gázra befulladt a motor állítólag, de szerintem ezek digitcsuklónál vannak.
Kiszedéshez mágneses csavarhúzó erősen ajánlott, a szervón meg van egy hatlapfejű anya a tengelyvégen, mikor a kicsi csavarok el vannak távolítva, akkor azzal nyitott állásba lehet őket tekerni és akkor szépen kihúzhatók. Érdemes magadnak kipróbálni, ha van egy délutánod rá, mész egy kicsit, kiveszed, megint mész, döntesz vissza-é vagy jó lesz a'.
A ZZ-R1400-esé pl. 7000-ig nem is nagyon mozdul, nemhogy nyílna ( -25 le , marad azon a fordulaton 60 ).
Ha megcsináltad és jutottál valamire, írj egy sort!
Nemrég drasztikusan megnyúlott a láncom, meghúztam és két hét alatt ismét szar. Igazából nem érdekel, hogy miért, valsz. elhasználódott... Most viszont sürgősen le kéne cserélni, mert már jártam úgy, hogy elszakadt és az bizony nem vót túl jó vicc.
Van tanácsotok, milyen láncot és hol? (2004-es R1) R6-ra még felraktam a legerősebb D.I.D.-et, de arra is az van írva, hogy 130Le felett, de az enyém másfélszer annyi. Szóval v.mi igazán strapabíró kell, mer le is lesz áttételezve, meg kínálom is rendesen.
Másik kérdés, van-e vélemény a Valter Moto ergalból készült (azon kívül, hogy szép színes) lánckerekéről? Sok kis bisz-basz van már a vason, ami Valter Moto is meg kék is, úgyhogy ez passzolna stílusban. Amúgy lehet, hogy én vagyok gyenge anyagismeretből, de milyen anyag ez az ergal? Könnyű azt tudom, de erős is? Akkor olyasmi, mint a titán csak occsóbb?
Köszönet!
Leslie! Jól olvasom, hogy kikukáztad a másodlagos pillangószelepeket!? A 2004-es Superbike magazinban olvastam, hogy van erre mód. Kicsit részletesebben megosztanád velem, hogy mi lett más!? Thx.
Én a minap kikötöttem az exup-ot bowdenileg is, meg nyitott állásba rögzítésileg is. Ettől az alapjárat környéke rosszabbnak tűnik, majd meg kell nézni, hogy a diagból állítható CO korrigálásával megoldható-e, persze előbb ki kell találni, kevesebb v. több anyag kell neki (ahogy a másodlagos pillangószelepek hiánya miatti többlet-levegőt is fel lehetett dúsítani telinél). Ettől nem feltétlen fog jobban harapni, hiszen a teljes keresztmetszetnek nagy fordulaton lényeges a szerepe, ott meg vélhetően a szervó is szabaddá teszi.
Hosszabb szívótölcsérek és nyitott gyári dobok (filléres ügy és bármikor visszaalakítható, ha nem barmolják szét a gyári betéteket kiszedéskor) érezhető változást tudnak, ebből a tölcsérek azonnal érezhetők voltak, a dobok inkább csak amikor visszakerült a gyári belsejük - főleg középen érezhető az általuk okozott visszafogottság ~10e-ig.
mindegy egyébként ezen nem fogok összeveszni olasz motorra gondoltam .... a gépem hibátlan az hogy átugrott a vezérmü lánc az 100 motorbol 1 .. és az is azért volt mert lava volt a lánc meg ettöl mitöl lenne zsákba macska? rákerült az uj 10000 km es hengerfej oszt jó van gyönyörü hangja van én csináltam becsületesen .... de mindegy táéma off összeveszni ezen felesleges mert lehet egyszert te fox az utszélén állni és én állok majd meg neked vagy lehet forditva ... én nem haragszom rád ... üdv
Azér':
-Ha apróban teszed, akkor oké, talán valakinek kell a pénz, bár az átírásnál a ráfizetett pénz jó részét bukja.
-Ha itt, akkor az ember megvakarja a fejét, miután olvashatta a tolladból az átugrott vezérműlánc sztoriját, ill. a hengerfej-keresést. Cseppet se gondolhatná zsákbamacskának a cserét, amire esetleg a ráfizetett összegnél is többet kell költeni, igaz?
A sorrendet nem biztos,hogy eltalálom,fejből,mert már rég csináltam,...de:
-Műszerfal fényerő
-Váltásvillanó belllításai-folyamatos világítás v. villogás-és hogy mikor kezdjen villogni a következő pedig,hogy mikor kapcsoljon ki.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ahol a műszerfal háttérszín erősséget lehet állítani ott a váltóvillantót is és van még egy ugyanolyan funkció, azzal mit lehet állítani?
csumi nincs v kinek 2002-2003 as r1 e ? mer az én 99 esemet elcserélném egy olyanra már az injektorosra..... ráfizetnék képek az infómba... olasz papiros is lehet értékegyeztetéssel
Dióhéjban: a gázra finomabban reagál, mert nincs várakozási idő míg a tényleges (a másodlagos) gázadás megtörténik. Ezzel együtt jár a talán durvább terhelésváltás, de karburátorhoz szokott csuklónál ez nem gond. További hátrány, hogy valamilyen módon utánhangolást igényelhet, hiszen ha az ECU aszerint ad benzint, hogy szerinte mennyi levegő megy be (valamelyest ezt korrigálhatja egyéb szenzorok alapján). Fullgáznál hirtelen gázvisszacsukáskor érezhetően megindult egy pillanatra, ami kevés benzinre utalt. A másodlagosok visszatételével szinte megszűnt a jelenség - de ez kisebb gázcsavarással is megy, úgyhogy pillangók végleg ki (tengely bent van).
Egyesek pl. az r1-forum.comon kezelhetőségi gondról írtak, meg túl nagy gázra befulladt a motor állítólag, de szerintem ezek digitcsuklónál vannak.
Kiszedéshez mágneses csavarhúzó erősen ajánlott, a szervón meg van egy hatlapfejű anya a tengelyvégen, mikor a kicsi csavarok el vannak távolítva, akkor azzal nyitott állásba lehet őket tekerni és akkor szépen kihúzhatók. Érdemes magadnak kipróbálni, ha van egy délutánod rá, mész egy kicsit, kiveszed, megint mész, döntesz vissza-é vagy jó lesz a'.
A ZZ-R1400-esé pl. 7000-ig nem is nagyon mozdul, nemhogy nyílna ( -25 le , marad azon a fordulaton 60 ).
Ha megcsináltad és jutottál valamire, írj egy sort!
Nemrég drasztikusan megnyúlott a láncom, meghúztam és két hét alatt ismét szar. Igazából nem érdekel, hogy miért, valsz. elhasználódott... Most viszont sürgősen le kéne cserélni, mert már jártam úgy, hogy elszakadt és az bizony nem vót túl jó vicc.
Van tanácsotok, milyen láncot és hol? (2004-es R1) R6-ra még felraktam a legerősebb D.I.D.-et, de arra is az van írva, hogy 130Le felett, de az enyém másfélszer annyi. Szóval v.mi igazán strapabíró kell, mer le is lesz áttételezve, meg kínálom is rendesen.
Másik kérdés, van-e vélemény a Valter Moto ergalból készült (azon kívül, hogy szép színes) lánckerekéről? Sok kis bisz-basz van már a vason, ami Valter Moto is meg kék is, úgyhogy ez passzolna stílusban. Amúgy lehet, hogy én vagyok gyenge anyagismeretből, de milyen anyag ez az ergal? Könnyű azt tudom, de erős is? Akkor olyasmi, mint a titán csak occsóbb?
Köszönet!
Leslie! Jól olvasom, hogy kikukáztad a másodlagos pillangószelepeket!? A 2004-es Superbike magazinban olvastam, hogy van erre mód. Kicsit részletesebben megosztanád velem, hogy mi lett más!? Thx.
Azt meg remélem, hogy nem az útszélen lerottyant motorunk miatt futunk össze, ha összefutunk vmikor..
Hosszabb szívótölcsérek és nyitott gyári dobok (filléres ügy és bármikor visszaalakítható, ha nem barmolják szét a gyári betéteket kiszedéskor) érezhető változást tudnak, ebből a tölcsérek azonnal érezhetők voltak, a dobok inkább csak amikor visszakerült a gyári belsejük - főleg középen érezhető az általuk okozott visszafogottság ~10e-ig.
-Ha apróban teszed, akkor oké, talán valakinek kell a pénz, bár az átírásnál a ráfizetett pénz jó részét bukja.
-Ha itt, akkor az ember megvakarja a fejét, miután olvashatta a tolladból az átugrott vezérműlánc sztoriját, ill. a hengerfej-keresést. Cseppet se gondolhatná zsákbamacskának a cserét, amire esetleg a ráfizetett összegnél is többet kell költeni, igaz?
Esetleg az Exup szelepen, hogy lehetne állítani? vagy valamin, egy kicsit hogy, jobban harapjon
-Műszerfal fényerő
-Váltásvillanó belllításai-folyamatos világítás v. villogás-és hogy mikor kezdjen villogni a következő pedig,hogy mikor kapcsoljon ki.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ahol a műszerfal háttérszín erősséget lehet állítani ott a váltóvillantót is és van még egy ugyanolyan funkció, azzal mit lehet állítani?
És ez lemaradt: