Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

Olyan kérdésem lenne, hogy a Bioetanol mennyire "használ" a motornak? Mivel olcsóbb, mint a sima benzin, de viszont a benzinbe is van etanol
Egyszer már mentem ott,nekem tetszett! Asszem 5000 egész napra..............de van 20perces/egy futamos /jegy is ,na az nemtom talán......... egy ezres
szeva,
hajrá
üdv
Sziasztok.
A kecskeméti gokartpályáról tud valaki valamit? Le szeretnék menni a közeljövőben egy kicsit gurulni de nem tudom mikor és milyen napokon lehet felmenni a motorosoknak. Meg ha ezen felül esetleg meg tudná valaki mondani azt is hogy mennyibe kerül a pálya használata annak is nagyon örülnék. Előre is köszi.
50-150közt meg mindig elveri a 09es-t is.gyorsul az,meg a mecsekben megy ugyan ugy mind az ujjak.
I it
Néha már nem gyorsul úgy mint ifjabb testvérei, De egy nagyon eltalált moci az biztos Hogy mire figyelj................hmmm Átlagban azért mindent mint minden egyéb mocinál,hangok zavarhatnak majd tuti de ezek ha kuplungtól jönnek mondhatni "elfogadott "dolog ill. a vezérmúlánc szokott még hallatni magáról! Na de mire is figyelj: A 2-esre de nagyon! Mert azt ám szeretik kidobálni nagyon...........ha nem is dobja ki akkor válltás után ránt egyet mert elsőre nem akadnak a "kopott" körmök! Na ennyit tudok! Ha megvan a vas KÉPET ide! ...............és véleményt...................
volt kolegámnak autoszerelő imitátornak leesett a kormány csutka mikor tolta ki a sufnibol a motorját,mákja van nem akkor mikor ment vele.bár csak műmájerkodik,faluközpontban ülcsörög,évi 500km ha saokat motorozik,valószínű törött roncs r1 et vett,más rosszat nem hallottam rola
Szevasztok!
99es évjáratú R1-est készülök venni. Esetleg vkinek vannak tapasztalatai, hogy ennél az évjáratnál miket érdemes megnézni alaposan és milyen hibák fordulhatnak elő? Előre is köszi a segítséget!
Még szerencse hogy nem lett semmi bajod!
Faszáúl jártál Zema! Azért szerintem mondhatni,hogy szerencsésen jöttél ki az esetből!
Császtok!Nekem egy 2005-ös r1 el lenne egy kis problémám.Ahogy behúzom a kuplungot érdekes harácsoló hangot hallani a kuplung felől, de ugyan ez ha kiengedem akkor is.Ha valakinek van ötlete akkor az kérem jelezze előre is kösz.
Számolj évi 6-8000km-el. 2006-ban min.15 000km kell legyen.
Szia, a legjobban akkor jársz ha átvizsgáltatod egy megbízható szakival. Márkaszervízben is gondolkozhatsz.
Érdemes ellenőrizhető előéletűt gépet venni, szervízkönyves netán sérülésmentest, első gazditól. Már-már álom kategória ilyet kifogni.
Sok sikert hozzá!
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy szeretnék venni egy 2006-os r1-est és az lenne a kérdésem felétek, hogy tudnátok e segíteni nekem, hogy például mire kell odafigyelni a vásárláskor, hogyan tudom megállípatni, hogy nincs e visszatekerve a kilóméter óra meg a későbbiekben milyen problémák merülhetnek fel, mert az egyik ismerősöm azt mondta nekem, hogy a yamahákra oda kell figyelni, mert szervízigényesek tudnak lenni! Köszönöm szépen a segítségetek!
szopjanak le bűűűnyállal. azért jó hogy nem törted össze a hüje fejedet.
2000 óta motorozom arra, úh nem először voltam ott. Pont vánszorgott előttem két autó, ami miatt le kellett fékeznem, 3-ból vissza 2, és már az előzés utáni kigyorsításon vettem észre a követ és abban a pillanatban már csattant is. A motor még ledöntve volt és kettes telin mentem, kb. 170 körül. A kormány ütközéstől ütközésig koppant (kétszer), de nem nyúltam bele a fékbe, csak hátsóval fékeztem. Nem is szorítottam, hagytam, h kilengjen. Fasza csíkot húzot az első kerék, mintha egy kigyó ment volna... Hálaisten én utcán is elég keményre betekert kormánytelóval megyek, az azért segített. Ahogy a gumi kidudorodott eltörte hosszában a sárvédőt, meg hát a fellni néz ki a legszarabbul. Ez van.
Grat., hogy nem dobtad el a vasat! Lomtalanítás, "vasazó" szakemberek, szarásig rakott zsiguli után akasztott futóról lehulló nemtoménmicsodák... Szóval felénk sem fenékig tejfel az élet :-)
ott mindig vigyázz, bár gondolom nem először jártál ott, azon a szakaszon ill még dobogókő fele is találkozok rendszeresen ilyenekkel,,, néha én is le sokkolodok de szerencsére még nem kaptam el egyet se
Ezúton szeretném megköszönni a kedves pilisi erdőgazdaságnak, vagy a retkes közútkezelőnek, esetleg a gennyközpont teherautósoknak, vagy csak vmi kibebaszott jófejnek, hogy lepencén a gyors részen az út közepén hagyott két téglát. Amiből az egyiket közelebbről megvizsgálva, egy 170-es jobbosban arra jutottam, hogy a 150,000-es öhlins kormányteló jó cucc - 2 kör jobbra-balra ütközésig... A fellni nem úszta meg, meg a sárvédő sem, és az egy hetes vadi új SC1-es gumma sem. Viszont nem estem el. A KURVA ANYÁTOKAT! (akié a tégla)
ááááááááááááááá
hehe ez jó romet köszi de van egy vfr 400r-em :) nekem amugy igazából a vtr sp1 vagy az sp2 jön be majd lehet ha lessz rá keretem olyat veszek egyenlőre ezt kéne eladnom és kis hozzá tevésből másikat venni
Én nem foglalkoznék ezzel a motorral, kapott ez rendesen.
Gondolom a vázat nem mérték meg, de ha az eleje így néz ki nem hiszem, h a váz nem ment el. Hagyd és vegyél egy rometet. Na azt ha összetöröd helyreáll 100-ból!
Ja, HH Dry alsó-felsőt használok én is már régóta, sztem is nagyon jó.
Minden másban megizzadsz és aztán megfázol a perforált ruha alatt. Ugyanebből van warm verzióm is, az meg ha hűvösebb van akkor jó, eredetileg snowboardhoz vettem, de úgy látszik multifunkciós!