viccet félretéve.
amit én csinálnék:
lánc levesz, dekli levesz, első lánckerék megnéz, hátsó megnéz, levesz, tisztít, újra visszarak, nyomatékkulccsal minden meghúz, befúj, aztán ha megint csinálja akkor garin belül vissza a kereskedésbe.
A gyári DID-nek szerintem sem szabad attól nyúlnia, valami el van ott qrva Ha forgatod a kereket mindenhol nem egyformán feszes a lánc, a legfeszesebb résznél írja a 20-25mm.-t én 30 vagy inkább fölé szoktam hagyni. Vagy tényleg fellazult v. lazul valami.
De biztos, hogy valami oka van ! Bölcs voltam?
hogy mit tanácsolok! lássuk csak...
húzd meg még egyszer a csavaokat...
ne egykerekezz, különben is veszélyes...
váltogasd el 6,000-nél, tuti nem nyúlik a lánc....
... ...
nem tudom. nekem nem volt ilyen. semelyik motoromon se. Évenként egyszer-kétszer állítgatom, pedig 3,000-ként gumit cserélek, folyamatosan kerekezem, stb...
és a gyári láncom van.
.
..
...
Vegyél csúszókuplungot! Nem baj ha van benne, vegyél még egyet!
nem-nem...
az attól lesz, h az a luvnya aki elélvez a kerekező motor látványától rácuppan a pélóra...!
tegnap lemerültem miközben diskuráltunk, a töltő meg a munkahelyen. este rádcsörgök!
a láncot akkor kell fujni ha már fényes. nincs km-hez kötve. az állástól egy tiszta lánc nem tud tönkre menni. jó tanács tegyél fel dragokra való láncot
ez nem normális dolog.
nem szabad láthatóan nyúlnia.
nekem kétszer kellett utánaállítani egy év alatt, pedig nálam állandóan belenyúl vki a kuplungba...
nézd meg a csavarokat, hogy normálisan le vannak-e húzva, stb...
Csak azért furcsa, mert az előző 2006-osnál nem volt ilyen. A lóerő között nincsen olyan nagy különbség. Annak nem is állítottam utána 18000 km alatt, max. egyszer. Nem értem...
Azon meg ne csodálkozz hogy ha keményen odab@szod neki a gázt akkor nyúlik mint az öreg lányok picsáján a bőr, gondolj bele abba hogy a hátsó kerékre egy mozdulattal ráeresztesz 100 XXX mittudomén mennyi lóerőt mit kap az a lánc
Már kifelé jövök belőle, de pár napig azt hittem feldobom a pacskert, olyan szarul voltam.
mibajod vót? na de jó látni hogy nem patkoltál el.
6-án ring? vagy beteg vagyol
amit én csinálnék:
lánc levesz, dekli levesz, első lánckerék megnéz, hátsó megnéz, levesz, tisztít, újra visszarak, nyomatékkulccsal minden meghúz, befúj, aztán ha megint csinálja akkor garin belül vissza a kereskedésbe.
fotó?
Hivjál.....
De biztos, hogy valami oka van ! Bölcs voltam?
húzd meg még egyszer a csavaokat...
ne egykerekezz, különben is veszélyes...
váltogasd el 6,000-nél, tuti nem nyúlik a lánc....
... ...
nem tudom. nekem nem volt ilyen. semelyik motoromon se. Évenként egyszer-kétszer állítgatom, pedig 3,000-ként gumit cserélek, folyamatosan kerekezem, stb...
és a gyári láncom van.
.
..
...
Vegyél csúszókuplungot! Nem baj ha van benne, vegyél még egyet!
az attól lesz, h az a luvnya aki elélvez a kerekező motor látványától rácuppan a pélóra...!
tegnap lemerültem miközben diskuráltunk, a töltő meg a munkahelyen. este rádcsörgök!
A valaki az te vagy mert ettől lesz erekciód te strici:))))))))
nem szabad láthatóan nyúlnia.
nekem kétszer kellett utánaállítani egy év alatt, pedig nálam állandóan belenyúl vki a kuplungba...
nézd meg a csavarokat, hogy normálisan le vannak-e húzva, stb...
Azon meg ne csodálkozz hogy ha keményen odab@szod neki a gázt akkor nyúlik mint az öreg lányok picsáján a bőr, gondolj bele abba hogy a hátsó kerékre egy mozdulattal ráeresztesz 100 XXX mittudomén mennyi lóerőt mit kap az a lánc