Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki tud segiteni? vettem egy fokozatkijelzőt és nem tudom hogy hogy kell pontosan bekötni mármint van egy negativ egy pozitiv szál addig oké van egy amit a fordulatmszámmérő impulzusát veszi meg van egy ami nekem sárga vezeték az meg a programozó vezeték.. azt hova kell kötni? + hogy kell betanitani a készüléket? ha valaki tudja irjon!
a km ugye vicc? Helyesírás:1
Ha érdekel, egy X11-et tudok eladót!
R1-el csajt felszedni úgy megy, hogy bejön a csajnak a mocid látványa, ha meg a csajtól akarsz megszabadulni, elviszed egy 4-600 km-es túrára a talán túlzás nélkül zsebkendőnyi hátsó ülésen. Aki élvezi a túrát, annál valószínűleg csak a mocskos fantáziád szabhat határt... (szerintem addig jó a hátsó 'sámli' - üléspóz tökugyanaz, ez komoly, pedig én alacsony vagyok - míg nem gyorsít/lassít a pilóta, mert annyira instabil az utas helyzete)
636-ból a 2003-4 asszem, tehát az első, már nem régebbi 6R forma sokkal jobb utasülés ellátottság szempontjából.
X11 meg talán méginkább az lehetne, de még a memóriámban se szerepel a látványa, arról nincs vélemény.
Sziasztok!

Akrapovic rendszer full titán eladó! Ára:230.000 Ft
Köszi pedig nagyon tetszett először, de hát ezért kérdezem itt inkább.
http://www.hasznaltauto.hu/2814938_yamaha_r1_2009
Hát a festés nem gyári, a matricák igen......ha motorikusan jó, akkor hajrá. Bár sérült.....nézd jól át, vetesd le az idomokat....keress heggesztési nyomot az idom belssején meg sérülésnyomot a vázon blokkon, kuplungfedélen stb.
Sziasztok!
Ismeri valaki ezt a motort?
Ennyi pénzem lenne és csak az R1 jöhet szóba nálam is(nem első motornak).
Üdv
http://www.hasznaltauto.hu/2692103_yam
aha_yzfr1_2003
Vigyázz, mert felnyomja a gumibotot! Akkor lesz nemulass...
Vitatkozik veletek a franc... nem is tudok motorozni, azt osztom itt az észt... tökre igaz, neked a pap, nekem a papné
Szólhattál volna hogy lefogytál cirkálósúlyba azt akkor jobban osztottalak volna
Taníts!
nem adnak kosztot a yardon vagy mi a pöcs?
Én lefogytam most 84-re
Hát figyelj....én használom öcsém gsr-jét ami nekem sokkal kényelmetlenebb mint az r1 volt. Az R1 en tartottam magam a lábammal hátammal hasammal csuklómmal. A gsr-en meg a menetszél miatt olyan mintha egy rúdon lógnék a kezem le akar szakadni. Nem akarok félrevezetni senkit, ez az én véleményem. Persze az FJR messzemenően kényelmesebb......bár a hátamnak nem inkább az R1 ha lehet választani.....Pécsről szécsénybe hazajöttem vele úgy, hogy 2 helyen álltam meg 5 percre..... Szokás, testtartás kérdése a dolog.....szerintem.
amúgy csak a tisztán látás kedvéért : egy R1, egy 636 és egy X11 között filózom de azért az R1 eléggé csajozós bringa az a kinézet..
én mindent a vizilabdának,a boxnak és a a gyurmázásnak köszönhetek.. de a fő súlyt a fejem teszi ki, no meg az ágyékomon lévő ballaszt amúgy egy telefingott búvárruha vagyok
Akkor ebben abszolút rokonlelkek vagyunk, nálam már többször előfordult napi 1000km és afeletti megtett kilóméter, sokszor csak a kötelező pihenéseket beiktatva (sportmotorral is), úgyhogy nem áll tőlem sem messze a szadomazo
Bakker most nézem, hogy ti mekkorára nőttetek! Mázsa feletti szekció!
Most csak azon gondolkodom, hogy ez a tekintélyes súly hogyan oszlik el rajtatok, mert annak megfelelően szólnék csak be a jövőben
köszönöm a kielégítő válaszod! részemről én a 0 szélvédelmet leszartam eddig ha húztam természetes volt hogy izomból tartom magam a kényelmetlenséghez pedig: egy cagiva supercity-vel(125) ami egy viszonylag kényelmetlen cross pozícióval szolgál, elmotoroztam egy 3-400km-t (kisebb megszakításokkal) nálam a kényelemnél csak az volna mérvadó hogy befér e a nagy fejem a plexi mögé úgy, hogy a gerincem nem törik ketté..
Na, pont erről beszéltem! Az általánosítás és elfogultság tökéletes példája! Bocs Pohi, csak őszinte vagyok
Emberek, egyet le kell szögezni és ezzel nem szabad senkit félrevezetni, az R1 egy sportmotor, nem túrára találták ki, ergo egy naked, pláne túramocc nem a szélvédelme (pfff, ez a duma ) hanem már a testhelyzet miatt is messze kényelmesebb bármilyen túrára egy sportmotornál.
Üdv!
HA kényelmes nakedes vagy, akkor ez nem a Te vasad lesz, már most szólok. Nem kényelmes és nem túramotor, bár én sokszor éppen csak világot nem kerültem vele.
Én 183 cm és 82 kg vagyok, de ez azért nem igazán mérvadó, mivel hogy annyira fanatikus vagyok ha motorozásról van szó, hogy kézen állva is féllábon bárhová, sosem nyafogok és nem érzem a fájdalmat Viccet félre téve, nekem anno volt túramocim is, ahhoz képest a '02-es r1 messze fárasztóbb (mivel ugye nem erre találták ki: SPORTMOTOR!), a Te adottságaiddal tutira szenvedni fogsz, ezzel jobb most az elején tisztában lenni. Hosszabb útra némi csomag is jár, ez megint nem elhanyagolható. HA benzintyúkot is viszel magaddal, na akkor fog majd a teljes mazochizmus kibontakozni. Bár ezt lehet redukálni, haverokkal minden évben legalább egyszer évek óta nyomunk egy nagyobb külföldi túrát, volt hogy egy a papucsot vittünk, meg egy hátsó idomra szigszalagozott fogkefét. Összefoglaló véleményem a dologról tehát az, hogy minden mocival lehet menni túrázni hosszabb távra is, még sportmotorral is, de azzal azért más lesz, ha röviden akarok lenni csak annyit mondok: gyorsabb! Minden attól függ, hogy ki mennyire fájdalomtűrő és kinek mekkora a komfortérzete. Én ezek szerint elég igénytelen vagyok (a szó ide értendő, pozitív értelmében persze ) és sosem zavartak a nagy távolságok sem. Mondhatnám itt egy példaként azt is, hogy van akit zavar egy naked motor szélvédelem hiánya, ami nekem fel sem tűnik. Na ehhez tudnám az én részemről hasonlítani a "sporttúrázást" is. Csak ennyit akartam mondani.
Sztem simán jó lesz neked. Részemről 193 centi és olyan 108 kiló és nincs vele különösebb gondom. Plexit le kellett cserélnem, de más gond nem volt vele.
ez egy komoly érv, és melyik az a fordulat tartomány ahol már jól érzi magát a motor? illetve a végsebességre lennék kíváncsi. köszönöm a választ bugyuta kérdéseimre.
185 cm vagyok voltam 100 kg is mikor 2002-es R1-esem volt, nekem megfelelet.....imádtam, kényelmesebb mint bármelyik naked túrára, a szélvédelem miatt.....szerintem.