Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vagyok befordulva, csak már nem húzom így gázt a körúton.
Akkor csütörtöktől én is ráérek. Értesíts!
Jaja, bizos lesznek nagyon jó GP pilóták. Én meg majd megyek valahogy oszt jóvan...
De bandázzunk addig. Mióta eladtad az utcai motort, teljesen befordultál és csak a kukidat markolászod magányodban, meg bodzaszörpöt iszol... Hát ez így nem jó!
Csütörtöktől jó. Szerdáig Szegeden vagyok.
Most épp így húzom a gázt, ahogy jövök ki a kanyarból.
Ha addig mégsem bandázunk, akkor értesíts a konkrét időpontról, mert szívesen fotózok GP pilótákat. Még ha melegek is.
Bár jobb ha mégis bandázunk.
szép ez a motor!
De a nagy súlyodtól ül így be a hátulja, vagy ennnnnnyire baszod neki?
Március végén lesz teszt hétvége a ringen. oda jöhetnél fotózni, meg ilyenek. Meg ha hozol cuccot még mehetsz is vele.
Akár hétvégén is. Ma is voltam kapálni.
De azt is lehet, hogy csak simán eszünk valamit.
Bármi jó!
Ha meg jó idő lesz, akkor csinálhatunk fotókat az R1-ről is. Mármint ahogy így mész meg ilyesmi. Bár az veszélyes.
Én szerettem nagyon a 06-osban mikor féktávon 8-asokat rajzolt a hátulja. Menő SBK pilótának éreztem magam. De nekem inkább pattogott. Sztem szar már a gumid, meg az aszfalt is még sokkal hidegebb mint egy thaiföldi kurva.
Hát ha jól emlékszem,ilyen 300.000HUF körül teszik bele.(úgyhogy meggondolandó)

És igen:finomabb kuplungkezelésnél nem csinálja.
Csak amikor nagyot kell lassítani és drasztikus a kuplunghasználat.
Akkor érzem,hogy meg-meg csúszik,főleg ha már benne vagyok egy kanyarban,tehát már dőlök rá az ívre és még akkor engedem vissza a kart.

Nyáron beletetetem az egykerekezőgombot is
Ha már leírtad,hogy-hogy kell
Azért nem driftelésre kell gondolni
De"dobálta"a seggét
Fasza kolbász zsír színe van...!
De amúgy tényleg király, meg ebbe legalább tudsz pakolni mikor húzod rotációs kapát.
Csütörtöktől jó nekem, mehetünk. Meg kéne krosszozni is vmikor.
ja-ja, van utólag beszerelhető antihopping. De elég húzós sztem.
Megcsúszik a hátulja? Nem csak pattog, vagy 8-asokat ír? Meg is csúszik? Sztem vedd meg az SC2-ket amiket alább írtál. Ha bemelegednek nincs az az isten h megcsússzon motorféken. Ha meg addig nagyon csúszkál, mikor rádobod visszaváltáskok a kuplungot, ne dobd ki teljesen hanem egy minimálisan hagyd nyitva a tárcsákat és voilá megszűnt a problem.
Köszönöm. Nemrég vettem át.
Elmehetünk valamikor. Enni mindig bírok.
Na? Mikor?
Bakker Chriss, komolyan gondolod, hogy 10 fokban nem kéne csúsznia?
Zema!

Hallottál már olyat,hogy valaki utólag tetette bele a csúszókuplungot a gépbe?

Néha megfordul a fejemben,hogy belerakatom(úgy tudom,hogy bele-lehet)

Voltam ma kint,egy laza 200km-en és meg-meg csúszik a hátulja visszaváltásnál,marhára szeretem használni a motorféket.
6-ból vissza 1-2-be,...eléggé érzem,hogy rázza a seggét.
Persze ha óvatosabban kezelem a kuplungot akkor ne,csak van amikor,gyorsan kell.
Helló!
Teljesen szabályosan közlekedtem... Kár h nagy forgalom volt...
Szép az új verda, grat!
Mikor bandázunk? Elmehetnénk vhova kajálni, v vmi.
Hahó Zema!
Tegnap láttalak így menni! Nem veszélyes?
Tapadás legyen,az a lényeg,.....mint az állat.
És az idén mennék a Ringre is(úgy néz ki,hogy összejön mégis)

De különben ma megfordult a fejemben,hogy ha az idén nem is,de jövőre veszek rá pályaidomot is.
Aztán majd meglátjuk,hogy mi lessz.

Tavaj,még óvatosan mentem mindig.
De ebben az évben már szeretném lapratenni lábtartóig.

Csak legyen jó a gummám.

Megvan minden cucc,úgyhogy különösebb akadály nincs.
Nem.
Nem kell levenni,csak a farokidom felső részét.
Legalábbis Én nem fértem hozzá másképp a csavarokhoz.
Chriss vmi olyan képet is rakj már fel amin látszik az egész motor. + ha lehet akkor vmi világosabbat is. köszi
A Supercorsát ha jól tudom inkább pályára ajánlják. Vagy idén inkább pályázni fogsz, azért szeretnél ilyet?
Chriss,
egy cimborám vett ugyanilyen rendszámtáblatartót. Most akarja felrakni, le kellett szedmi hozzá a dobokat?
The one

Tud valaki jó áron gumit?
Pirelli Diablo SuperCorsa SC2
120/70 17
190/50 17

De hátra lehet,hogy jobb lenne az 55-ös a fordulékonyság miatt.
sajna nem jött be a dolog .. 3000 nél ugyanugy megál a mutató demomodnál elkeseritő a helyzet ha van ötletetek hogy 3000 nél mi lehet a hiba 99 es r1 nél akkor várom a tippeket
oksi! köszönöm szépen a hasznos információt remélem sikerü megoldani!
Igen,az volt.
Igy csináld a hibakeresést:gyujtás rá,tank fel,ülés le és mozgasd
végig a kábelköteget,és figyeld a ford.szám mérőt,ha kontakthiba a
mutato ugrálni fog.
A tank jeladója is okozhatja.