Ebben a behozott-motor témában (van/nincs garancia, mennyi az annyi) azon kéne inkább rágódni, hogy kinek volt garanciában intézett problémája a motorjával? Mert ha nincs ilyen, akkor drágábban venni annyi, mint a félelmeidnek adózni.
Tájékoztatásképpen 09' R1 (USA) amit vettem egy Slovak fiunak, Yamaha Slovakia tájékoztatása alapján a "a kötelező kilométer szervizt" elvégzik és dokumentálják azonban a fő darab illetve visszahivásból eredő ALKATRÉSZEK kicserélését nem végzik el garanciában.
Ők nem azért vannak, hanem, hogy a nemzet nevében felvett hitelekkel szarrá adósítsák a népet. Mivel a nép képviseletében bármilyen feltételt elfogadhatnak. Vajon lefizethetőek, hogy ne felénk hajoljanak? (költő veszett el a kérdésben)
az valsag:) oda ne rohanjak.evekig zsebelik az eladasi rekordokat azt jön 1 ev amikor hoppa 0 szaldo azt sirnak,allambacsi aggyä mä pinzt,külömben nem adok adot,....azt a vege hogy 5999euroert kapsz uj cliot,csak peldanak,eddig miert nem adtak annyiert.
-4000euro kisautonal nem semmi.
de a fiat arpolitikaja is ennyi -1.3milla,most edddig?fizess ,auto is luxus,
mert mind hamamatsubol hozzak vagy tevedek?az europaban ertekesitett motorra viszont van europaban gari.,mondom azt hogy ar ir vagy angol spanyol piacrol hozott motor itthon is garis
Ha elfogy a 230-as eur.behozott 2008-as,és esetleg lessz
aki mégis olyat akar,a 300 eur. artól lessz hanyatt esés.
Szerintem ez a 100 ezer a reális a két motor között.
Majd kiváncsi leszek,ki árulja ezek után a 2007-es motorját
2 mill körül.(ha csak nem kenyérre kell)
Szerintem ez nem bunkóság, hanem gazdasági válság....
Ha pl 230 HUF/EUR volt tavaly az árfolyam, ahhoz képest ma 30%-al drágább minden EUR elszámolású import. Ha ezt vesszük alapul, akkor a 3,5 mio idén 4,55 lenne. Az áremelkedés alapján úgy gondolom, hogy 2008-ban 255 HUF/EUR, 2009-ben pedig 300 HUF/EUR az árképzés alapja. Sajnos
yamaha europe nem ad ra garanciat:((( köcsögök
de a 4.1 az meredek
osztrakoknal 100ezerrel dragabb mind a 2008as,3.5volt a 08as?arrol 4.1szinte mar bunkosag ,elvbol nem
nemetorszag.14895
swedorszag 144e korona
Jó éjt!
nem rad ertem
!de ne en, vagy az aki 100ezerbol el,
-4000euro kisautonal nem semmi.
de a fiat arpolitikaja is ennyi -1.3milla,most edddig?fizess ,auto is luxus,
aki mégis olyat akar,a 300 eur. artól lessz hanyatt esés.
Szerintem ez a 100 ezer a reális a két motor között.
Majd kiváncsi leszek,ki árulja ezek után a 2007-es motorját
2 mill körül.(ha csak nem kenyérre kell)
Ha pl 230 HUF/EUR volt tavaly az árfolyam, ahhoz képest ma 30%-al drágább minden EUR elszámolású import. Ha ezt vesszük alapul, akkor a 3,5 mio idén 4,55 lenne. Az áremelkedés alapján úgy gondolom, hogy 2008-ban 255 HUF/EUR, 2009-ben pedig 300 HUF/EUR az árképzés alapja. Sajnos
de a 4.1 az meredek
osztrakoknal 100ezerrel dragabb mind a 2008as,3.5volt a 08as?arrol 4.1szinte mar bunkosag ,elvbol nem
engem az érdekelne hogy az elsőgenerációs R1-ek elsőteleszkópja megegyezett-e a yzf750 R (1996-1997) elsőteleszkópjával (kayaba)?
köszi!